|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:10 am
kittyocean GVDerrie, wat een spam toch... 850 berichten verwijderen... ik heb meer te doen dan die 30 min van mijn leven verspillen! Je kan die 30 minuten dan mss gebruiken om een spamfilter te installeren. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 9:47 am
OMM: Sommige mensen... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 10:07 am
OMM: Oordopjes in mijn oren zonder dat er muziek uit komt? *Haalt oordopjes uit oren* Ik kan zo meegenieten van de muziek van me broer xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 11:22 am
OMM: OMG, ons schoolbestuur heeft serieus een tik van de molen gehad. Ze hebben twee geweldige nieuwe regels bedacht:
1 - Het anti-lebberbeleid op de gangen: Je mag elkaar niet meer aflikken op de gange, omdat leerlingen (!!) er zich aan zouden storen. Word je te vaak aangesproken, moet je een uur nakomen.
2 - Taakstraf: Ben je 15 keer te laat gekomen, dan word je naar bureau HALT gestuurd en moet je een taakstraf uitvoeren. eek
Ook leuk, het nieuwe gebouwde gebouw van een school naast ons word TE KLEIN, dus moeten ze noodgebouwen bouwen. Dat betekent dus 4 dagen files om dat de spullen met vrachtwagens moeten worden aangevoerd. Ben nu al 2 keer achter elkaar te laat gekomen, omdat er al een kilometer van tevoren auto's vaststaan. 'Moet je 5 minuten eerder weggaan' Rot op met je 5 minuten eerder weggaan, 5 minuten eerder staat er nog steeds diezelfde rij, alleen andere auto's!!
Ben ernstig gefrustreerd omdat ik nu 3 keer te laat gekomen ben (waarvan dus 2 keer niet mijn schuld) en nu waarschijnlijk een blokweek heb.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 12:16 pm
OMM: wat veel REGEN, wat ben ik blij dat ik altijd naar school loop dan kan je tenminstens een paraplu boven je hoofd hebben! XD
@Buttonfly: bij ons ook dat soort dingen, als je nu 7x telaat komt naar Halt en 75euro boete ofzoiets. En natuurlijk zijn erin mijn klas al 2 ofzo die dat voor elkaar hebben gekregen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:14 pm
dvdb kittyocean GVDerrie, wat een spam toch... 850 berichten verwijderen... ik heb meer te doen dan die 30 min van mijn leven verspillen! Je kan die 30 minuten dan mss gebruiken om een spamfilter te installeren. lol Helaas kan je niet bij webmail zoiets installeren....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:15 pm
.~Horsie~Anne~. OMM: wat veel REGEN, wat ben ik blij dat ik altijd naar school loop dan kan je tenminstens een paraplu boven je hoofd hebben! XD @Buttonfly: bij ons ook dat soort dingen, als je nu 7x telaat komt naar Halt en 75euro boete ofzoiets. En natuurlijk zijn erin mijn klas al 2 ofzo die dat voor elkaar hebben gekregen XD Als ik het in dit tempo doorzet zit ik over 12 weken bij bureau halt crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:16 pm
ButtonFly OMM: OMG, ons schoolbestuur heeft serieus een tik van de molen gehad. Ze hebben twee geweldige nieuwe regels bedacht: 1 - Het anti-lebberbeleid op de gangen: Je mag elkaar niet meer aflikken op de gange, omdat leerlingen (!!) er zich aan zouden storen. Word je te vaak aangesproken, moet je een uur nakomen. 2 - Taakstraf: Ben je 15 keer te laat gekomen, dan word je naar bureau HALT gestuurd en moet je een taakstraf uitvoeren. eek Ook leuk, het nieuwe gebouwde gebouw van een school naast ons word TE KLEIN, dus moeten ze noodgebouwen bouwen. Dat betekent dus 4 dagen files om dat de spullen met vrachtwagens moeten worden aangevoerd. Ben nu al 2 keer achter elkaar te laat gekomen, omdat er al een kilometer van tevoren auto's vaststaan. 'Moet je 5 minuten eerder weggaan' Rot op met je 5 minuten eerder weggaan, 5 minuten eerder staat er nog steeds diezelfde rij, alleen andere auto's!! Ben ernstig gefrustreerd omdat ik nu 3 keer te laat gekomen ben (waarvan dus 2 keer niet mijn schuld) en nu waarschijnlijk een blokweek heb. .... overdrijven is ook een vak XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 11:28 am
Haha, ook zon'n mooie; was dinsdagavond ouderavond, en toen zeiden ze dat het de verantwoordelijkheid vand e ouder was dat de kinderen op tijd op school kwamen.
Schuif t lekker op de ouders af stare , sheesh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 12:13 am
» OMM: Ok het wordt nu een beetje belachelijk. Telkens als ik de koelkast open doe, klimt me kat erin en moet ik hem er zowat uit trekken. Ik heb niet bepaald zin in een diepvrieskat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 12:13 am
Bij mij op school is het zo dat als je 3 keer te laat bent, je een uur moet nakomen. En als je te laat bent, en je bent je mediatheek pas vergeten, moet je direct een uur nakomen xd .
Ben dit jaar nog maar 1 keer te laat gekomen. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 12:15 am
Arisha » OMM: Ok het wordt nu een beetje belachelijk. Telkens als ik de koelkast open doe, klimt me kat erin en moet ik hem er zowat uit trekken. Ik heb niet bepaald zin in een diepvrieskat.
Haha, ik heb hier thuis 4 kleine katten rondlopen. Als je de buitendeur open doet staan ze al binnen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:12 am
OMM: stress stress stress
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:56 am
Arisha » OMM: Ok het wordt nu een beetje belachelijk. Telkens als ik de koelkast open doe, klimt me kat erin en moet ik hem er zowat uit trekken. Ik heb niet bepaald zin in een diepvrieskat.
rofl Doet me denken aan de eerste paar weken dat we Sheila in huis kregen, toen ontdekten dat we soms vergaten om de broodkast dicht te doen en alles was zegmaar eten is veilig op te bergen, en Smoky hadden we al maar die was nog niet op het idee gekomen om dat soort dingen te doen.... Sheila moet je met spierkracht uit je bed halen, ipv de koelkast.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 10:50 am
kassiopeia Arisha » OMM: Ok het wordt nu een beetje belachelijk. Telkens als ik de koelkast open doe, klimt me kat erin en moet ik hem er zowat uit trekken. Ik heb niet bepaald zin in een diepvrieskat.
rofl Doet me denken aan de eerste paar weken dat we Sheila in huis kregen, toen ontdekten dat we soms vergaten om de broodkast dicht te doen en alles was zegmaar eten is veilig op te bergen, en Smoky hadden we al maar die was nog niet op het idee gekomen om dat soort dingen te doen.... Sheila moet je met spierkracht uit je bed halen, ipv de koelkast. » Katten hebben een slechte invloed op elkaar, zoals mijn lieve Rox. Hij was altijd een schat en sliep heel veel, af en toe een rookworst jatten en hij was tevreden. Nu met zijn nieuwe vriendje Casper zijn ze werkelijk een duivels tweetal die alles proberen te terroriseren. Gelukkig is er altijd nog de hond die ze in het gereel houdt (een pittige dame is het).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |