|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:31 am
KisaraGirl kiek
Wees gerust Kitty, ik word ook alleen rood en nooit bruin in de zon, a reason why I don't sit in de sun to get a color Ook als je ingesmeert ben met zonnebrandcreme eek Als ik naar het strand ga en me insmeer ben ik na een middagje al best verkleurd maar dan alleend e bovenkant .. me benen verkleuren nooit maar me voeten wel ... ziet er dus nogal achterlijk uit xd Jah, maar ik moet minimaal factor 20 hebben denk ik : Echt hoor, ik moet ook geen zwart of andere donkere kleuren dragen met dit weer (eigenlijk) want dan lijk ik vee;ste wit... *en ik heb bijna alleen maar donkere kleren, op wat rood, oranje en licht groen na razz * Ohw en ik hou er absoluut niet van om in de zon te gaan zitten en niets te doen... ik ga naar het strand om te zwemmen anders niet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:34 am
Tranbo hmmm vraagje, als je je mond bij customize me veranderd hebt. kun je het later terug veranderen? Hmm, naja je kan telkens kiezen uit die 4 (of 5) mondjes als je customize doet... Maar je krijgt volgens mij je oude mond niet trug :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:40 am
damn -_-
heb dus ff geprobeerd bij customize me, en als ik dus een andere outfit wil heb ik zo'n vage mond gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 3:52 am
•♥• Ik heb geen zin meer in bruin worden meer de laatste jaren (ik heb er nu geeneens tijd meer voor) Al word ik best wel mooi en snel bruin. Je wordt vanzelf toch weer wit... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 4:12 am
kiek Tranbo hmmm vraagje, als je je mond bij customize me veranderd hebt. kun je het later terug veranderen? Hmm, naja je kan telkens kiezen uit die 4 (of 5) mondjes als je customize doet... Maar je krijgt volgens mij je oude mond niet trug : Naja, ik vind de nieuwe echt verschrikkelijk.... Niet dat ik mijn avi zowiezo vaak verander though... En ik denk dat ik deze sjaal maar gewoon omhouw om het lelijke mondje te verbergen :3
Ik wordt wel redelijk gouw bruin, maar ik heb ook totaal geen zin om 'te zonnen' ... Het komt wel gewoon als ik buiten loop 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 5:42 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Tranbo hmmm vraagje, als je je mond bij customize me veranderd hebt. kun je het later terug veranderen? Hmm, naja je kan telkens kiezen uit die 4 (of 5) mondjes als je customize doet... Maar je krijgt volgens mij je oude mond niet trug : Naja, ik vind de nieuwe echt verschrikkelijk.... Niet dat ik mijn avi zowiezo vaak verander though... En ik denk dat ik deze sjaal maar gewoon omhouw om het lelijke mondje te verbergen :3
Ik wordt wel redelijk gouw bruin, maar ik heb ook totaal geen zin om 'te zonnen' ... Het komt wel gewoon als ik buiten loop 3nodding Goed idee, ik houd deze ook gewoon om =P
Hmm heerlijk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 6:28 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Tranbo hmmm vraagje, als je je mond bij customize me veranderd hebt. kun je het later terug veranderen? Hmm, naja je kan telkens kiezen uit die 4 (of 5) mondjes als je customize doet... Maar je krijgt volgens mij je oude mond niet trug : Naja, ik vind de nieuwe echt verschrikkelijk.... Niet dat ik mijn avi zowiezo vaak verander though... En ik denk dat ik deze sjaal maar gewoon omhouw om het lelijke mondje te verbergen :3
Ik wordt wel redelijk gouw bruin, maar ik heb ook totaal geen zin om 'te zonnen' ... Het komt wel gewoon als ik buiten loop 3nodding Goed idee, ik houd deze ook gewoon om =P
Hmm heerlijk ^^ Hehe :3 Staan ze wel een beetje bij jouw of ook totaal niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 8:36 am
toen ik uitgelogd had en weer ingelogd was het preview plaatje in customize me weer zoals mijn avatar nu is.
ik ga dus nooit de mond veranderen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 4:18 am
tjah ik zie me eigenmondje nie eens terwijl ik er wel 1 heb ingesteld mja.... boeeeiieeehhhhhh =P * luisterd muse en fantaseerd er n eind op los ^^ .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 4:26 am
Tranbo toen ik uitgelogd had en weer ingelogd was het preview plaatje in customize me weer zoals mijn avatar nu is. ik ga dus nooit de mond veranderen ^^ je ouwe mond komt mischien nog terug maar je kan kiezen uit 5 verschillende mondjes en die allemaal in 3 verschillende grotes zo heb je ook hele grote monden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 5:12 am
crying , oh noeeeeeeeeeeee..... ben er net achter gekomen dat t minimaal 4 tot 6 weken duurd voor ik THUIS internet heb :S:S:S:S:S..... althans de provider zegt dat X_X..... s**t he. nu ben ik echt erm minder blij sad .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 8:44 am
•♥• Eastvane ik zie jouw montje wel.. al vind ik de medium streepje leuker staan bij jongens avatars.
Waarom was je je internet ook al weer kwijt? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 8:59 am
HEY ik zie m ook ineens ! ... internet kwijt omdat de provider het grappig vond ons 2 maanden voordat het contract afgesloten was geen internet meer te geven ( aldus hccnet) nu zijn we overgestapt op bbnet ofzoiets en die zegt op de site (waar je de status van de bestelling kan zien wat echt gigantisch geweldig is ! ) dat het minimaal 4 tot 6 weken duurd :S:S:S op dat moment kon ik wel janken.... ik zit zowiezo al op dit moment eff in een te moeilijke situatie... want ik wil me portfolio aanfullen vandaar dat ik die dreadnaught ( zie m'n art section ) aan het maken was nu wil ik hem texturen ( kleuren... een materiaal geven enzo) maar dit lukt me dus niet goed. terwijl ik het toch echt op de goeie manier probeer.... mijn hele planning/motivatie zakt nu ineen en ik ben gewoon bang dat ik niks meer kan maken voor me portfolio en zo dus niet kan laten zien wat ik kan. sad . t kan HEEL goed zijn dat ik me hier te veel zorgen om maak aangezien der genoeg mensen zijn die zo iets hebben dude je heb nog 2 jaar voor je naar hbo gaat.... maar ik MOET uitblinken om daar aangenomen te worden + dat hoe meer ik te showen heb hoe beter. en op dit moment vind ik grotendeels 3d nog niet echt super mooi. pffff k wou dat er ff een uitlaat klep was voor t probleem, maar om nou te zeggen stop er ff mee zou niet goed zijn want me full time mac gedoe zorgt er juist voor dat ik t nie kan en zo vaak zit ik er nie meer achter. 1 simpel woord: help !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 10:33 am
kiek KisaraGirl kiek
Wees gerust Kitty, ik word ook alleen rood en nooit bruin in de zon, a reason why I don't sit in de sun to get a color Ook als je ingesmeert ben met zonnebrandcreme eek Als ik naar het strand ga en me insmeer ben ik na een middagje al best verkleurd maar dan alleend e bovenkant .. me benen verkleuren nooit maar me voeten wel ... ziet er dus nogal achterlijk uit xd Jah, maar ik moet minimaal factor 20 hebben denk ik : Echt hoor, ik moet ook geen zwart of andere donkere kleuren dragen met dit weer (eigenlijk) want dan lijk ik vee;ste wit... *en ik heb bijna alleen maar donkere kleren, op wat rood, oranje en licht groen na razz * Ohw en ik hou er absoluut niet van om in de zon te gaan zitten en niets te doen... ik ga naar het strand om te zwemmen anders niet smile Ik ga ook alleen om te zwemmen hoor .. echt niet om te bakken xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 4:49 am
Heeft iemand zin om avi art, sigi banner of iets anders creatiefs te maken, voor een vriendin van mij? ( voor haar gaia verjaardag ) .... tegen betaling natuurlijk 3nodding
PM mij als iemand een leuk idee heeft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|