|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:05 am
Miss Sweden of 83 Cassandra G Varcolaci Tack så mycket för blommorna! biggrin vassego! *Drunknar nästan i blommor* XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 2:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 10:37 pm
Cassandra G Varcolaci Miss Sweden of 83 Cassandra G Varcolaci Tack så mycket för blommorna! biggrin vassego! *Drunknar nästan i blommor* XD Säg till om du inte vill ha fler... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 10:41 pm
I dag ska jaglägga upp månadens outfit! blaugh Det blir en jul outfit så ni har till den 20:e på er att motivera. På så sätt hinner ni få den till jul eventet börjar! Hinner jag så blir det nån ny tävling oxå! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 4:43 am
Miss Sweden of 83 Cassandra G Varcolaci Miss Sweden of 83 Cassandra G Varcolaci Tack så mycket för blommorna! biggrin vassego! *Drunknar nästan i blommor* XD Säg till om du inte vill ha fler... xd Muahaha jag kommer nog aldrig få nog av blommor.. Det börjar bli några stycken nu.. *host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 6:33 am
Tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp månadens outfit idag! gonk Jag vill ha med några av dom nya sakerna och tektek har inte lagt upp dom än.... Men jag lovar att den är värd att vänta på!! Riktigt julig! biggrin
Edit: Jag kommer att vara borta i helgen så jag lägger up den på söndag eller måndag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 8:19 am
IIIIiik! Ser vi fram emot biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 9:26 am
Jag tackar så väldigt mycket för donationen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 4:26 pm
Urgh... vissa människor är ju helt otroliga -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 11:36 am
LostWithin Urgh... vissa människor är ju helt otroliga -.- *Påpekar* jag tycker OM din avi ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 12:26 pm
Cassandra G Varcolaci LostWithin Urgh... vissa människor är ju helt otroliga -.- *Påpekar* jag tycker OM din avi ^^ Tack! Tycker jag med biggrin Den bästa jag gjort på skitlänge :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 4:26 am
Kollade igenom en del av de tidigare sidorna i charityn och en sak slog mej confused Vi har inte hört något om de nya spelen som de skulle fixa.. : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 5:32 am
LostWithin Kollade igenom en del av de tidigare sidorna i charityn och en sak slog mej confused Vi har inte hört något om de nya spelen som de skulle fixa.. : / Spel? @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 5:42 am
fixfax LostWithin Kollade igenom en del av de tidigare sidorna i charityn och en sak slog mej confused Vi har inte hört något om de nya spelen som de skulle fixa.. : / Spel? @_@ Ja precis confused Det var skitlängesen de nämnde de men du kanske minns att de frågade efter förslag till nya minispel? Till ex. som bubbles elr tetris va ju några ganska populära förslag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 8:07 am
Har hjälpt min bror att måla... massa trött i armarna .,.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|