|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2012 4:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2012 12:40 pm
google... thou hold no secrets secret for me twisted pic van me: ik in mijn elementa friendly smileik heb dan vandaag nog meer foto's van me gemaakt in specifieke poses stare maar ik weiger ze hierop te zetten evil (tenzij lief wordt gevraagd wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2012 1:46 pm
Hopelijk onthoud ik de gezichten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2012 2:02 pm
geen zorgen ik onthoud ieddreens stijl 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2012 1:33 am
Haha zolang wij kitty aanspreken met kittyocean op haar standje komt het goed en als wij onze gaia namen gebruiken XD
en je mag mij aanspreken met menketi maar ook met loving~dolphins omdat dat mij oude naam was en miss wat makkelijker te onthouden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2012 9:12 am
haha, dat klopt, ik reageer ook op de naam Kitty Ocean XD
En onthoud hè? Ik ben oud en bejaard. Ik heb hulp nodig jullie allemaal te herkennen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2012 5:46 am
geen zorgen ik zorg er wel voor dat je me herkend xd
ow en voor ieder die niet weet hoe je mijn naam uitspreek
je spreek het uit als break-ape (breek eep)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2012 6:38 am
Dat gaat wel goed komen hoor kitty XD
En na we hebben nu de foto's denk dat het helemaal goed komt ^^
Dus 14.00 bij kitty's standje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2012 1:20 am
Ik zat inderdaad te twijfelen over de uitspraak. Ik dacht breek-aap-uh XD Zat in de buurt!
Ik heb het ADPE gastenboekje al in de tas gedaan, dus jullie kun er allemaal wat in zetten (geen zorgen als je er al eerder in staat - dat is juist leuk! --- en ikzelf heb er al tijden niets meer in gezet XD Bad me!)
Ik sta in een hoekje, dus ik denk dat dat makkelijker zoeken maakt. Er zijn immers maar 4 hoeken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 06, 2012 2:51 am
Haha idd XD
Ow ja moet ik weer bedenken wat ik daarin wil schrijven had er op abunai ook al moeite mee, wist het niet XD
En voor de mensen die de anime Fairy tail een beetje kennen ik zit ineen groepje waar van ik Erza ben en dan is mijn vriend als Jellal (in de outfit van siegran) (yep t is een koppel cosplay XD) en een Lucy en hoogst waarschijnlijk een Natzu maar dat is niet zeker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2012 10:29 am
Oshiz....Ik heb nogsteeds geen outfit gekozen xD
En ik zag die 3 altijd al aan als een e, en ik spreek dingen eerder engels uit dan nederlands X3 En wat een schattige foto breakape biggrin
Zijn er ook.....simpele namen die ik jullie kan noemen? Menketi kan wel, maar breakape valt wat lastiger xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2012 11:27 am
Ik denk dat ik problemen ga hebben met jou naam LeannaAnne XD
En breakape zijn naam komt ook wel goed die onthou ik wel ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2012 1:21 pm
@leannaAnne: bedoel je die sneeuw foto? ja die is best goed gelukt al zeg ik het zelf 3nodding je meot eens weten hoeveel moeite het koste om mijn camera goed op te stellen voor die foto's stare
ik zal geen problemen hebben met de namen/gezichten wink
dan zie ik julie zondag om 1400 uur bij kitty's stand
als je me eerder wilt tegen komen (en ik me goed ken) ben ik te meestal te vinden daar waar videogames zijn. (vooral rpg en ddr)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 07, 2012 2:43 pm
Mijn naam is simpel, gewoon Anne XD
Leanna reageer ik opzich ook op... (1 vriend die ik....eens in het jaar zie noemt me altijd zo xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|