|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 2:21 pm
Not; Passen in een winkel is een stuk makkelijker en vaak goedkoper dan iets helemaal terug sturen als het niet goed zit.
Bier
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 11:41 am
Not; ik vind het zoooo vies en zoooo stinken XD
Kampioenschap Bier schenken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 12:35 pm
Not, wat in godsnaam heb je eraan?
Kinder bueno
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:15 pm
Hot; mjam mjam!!!
MSN Emoticons
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 4:07 am
Not; Kon moeilijk kiezen, soms zijn ze leuk om te gebruiken maar niet dat ik zeg van wow wauw geweldig. Emoticons is extraatje, kan makkelijk zonder.
Griekse salade
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 4:51 am
Not, omdat salade in zijn algemeenheid zuigt of ie nou Grieks of Zimbabwaans is.
Jan Marijnissen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 9:33 am
Not, ik ken hem namelijk niet. Ja, qua naam, maar verder niets
Diskettes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:51 pm
Heel erg NOT! Door zo'n stomme ouderwetse diskette, hebben ik en een vriendin ons PO informatica opnieuw moeten maken. We hadden het op die diskette opgeslagen, vet goed gemaakt en alles. Keken we uit naar het cijfer, stond in het mailtje iedereens cijfer behalve het onze. Jahoor onze bleek iets te hebben van formateren of wat dan ook; het stond niet op het schijfje. Moesten we het overnieuw maken, en de tweede keer ging het veel slechter dan de eerst keer. ONDINGEN!
Paddestoelen (niet speciaal als paddo's lol, kan ook gewoon als champignons....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 6:37 am
Eetbare paddestoelen zijn T3h Smex. Daar kan ik echt zoveel van eten!! Heerlijk! MJAM! Dus VERY hot!!! En degene die in het veld staan... prachtig. Doet me er aan denken... ik heb vannacht over paddestoelen gedroomd!
(En Forbidden Angel... je maakt nu zeker van alles een back up XD?)
Huistelefoons (je weet wel, zo'n niet mobiel ding waar je thuis gebeld op kan worden door je oma wink Die heeft er vast ook nog wel één! blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 5:27 am
not geef mij mar een mobieltje veel handiger en leuker
discriminatie (daar zegt vast niemand hot op XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 5:33 am
zoooooooooooooo not. Men moet respect voor elkaar hebben! Je krijgt enkel terug wat je ook uit; oogst wat je zaait!!!
Mmm..... Club van Sinterklaas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 5:37 am
not leuk verzonnen maar ik vindt dat er maar een sinterklaas serie op tv moet zijn en kvin het sinterklaasjournaal beter (alhoewel die regenboogpietjes ik echt zwak vindt)
die crusti croc paprika ships van de lidl (die meer naar cheese and onion smaakt dan naar paprika want ik lus helemaal geen paprika)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 2:28 pm
Not, klinkt gewoon smerig razz En nog nooit geproefd voordrest eigenlijk!
Jackass?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 12:52 pm
.~Horsie~Anne~. not; hitler.....zegt hopelijk genoeg neopets Vind ik wel een beetje cru hoor. Ik kom zelf uit Duitsland (voordat ik met Santa trouwde) en vind dit een lelijke uitspraak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 12:54 pm
Jackass is zo hot!! Echt die zijn tha bomb!! Wat die kunnen doen voor spannends zonder magie!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |