Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 36 37 38 39 40 41 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

YamiEiji

PostPosted: Sun Jun 18, 2006 1:32 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Jun 19, 2006 3:23 pm

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Tue Jun 20, 2006 1:42 am

PostPosted: Tue Jun 20, 2006 1:05 pm

Meinaako täältä kukaan osallistua siihen Hokuto Manga -juttuun?
Itse ajattelin. Ei nuo skillzorit kyllä mistään kotoisin, mutta yrittää aina voi... sitten saa elitistipaskoja niskaansa "No HYIII mitä mangan raiskausta!!!1", hehehe... ninja

www.otava.fi/hokutomanga

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 6:35 am

Ajattelin ennen osallistuu mutta nyt taitaa mieli muuttuu.. sweatdrop
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 2:32 pm

hmph...mangaa raiskataan harvasepaiva..suomessa piirretty 'manga' ei kyll kaytannossa ole mangaa jos aletaan pilkkua viilaamaan..
mutta tjaah..kyll mieki siihen osallistun jos saan aikaa jostain nyhdettya irti sellaiseen touhuun kuin rasterit sweatdrop ..*sigh*

miraakkeli_88

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 10:45 pm

Nyt Wicked-setä avautuu. Ja aiheena on tsopitsi. Koska pappa kuvitteli että se on jottaan ällösöpöilymangaa. Mutta sitten sain kirjastosta käsiini Tokyopopin mangaesittelypokkarin, missä oli yksi luku kys mangaa. Ja...

Nyt jollaan on vol1-3 Chobitsia, eka pokkari luettu ja suurella mielenkiinnolla odotan miten tarina etenee. Ja en todellakaan enää ihmettele, että se on niin suosittu. Se vaan jotenkin ärsypärsytti, ku aina cosplay- ja mangatapahtumissa juoksentelee miljuuna chi-pukuista tyttölöistä ympäriinsä. Ja jotenkin se oli mun mielessä leimattu pelkäksi tyttömangaksi. (siis kyllähän mä shojoa luen mieluummin kuin taistelurynkytys-shonenia, mutta silti...)

Eli tällä kertaa ennakkoluulot hävisivät 6-0. 3nodding
PostPosted: Thu Jun 22, 2006 1:26 am

*luki uusimman Tsubasa-chapterin*
eek burning_eyes Ei-saa-tappaa-Faita!! Hyi,Syaoran-kun!! gonk Toivottavasti tulevissa chaptereissa on KuroFai-pörröä,kun Kuro kanniskelee tajutonta Faita ympäriinsä...tai edes paikkailee tämän haavoja...tai jotain,mikä tahansa kelpaa mulle, kuhan siinä on jotain pörröistä mukana.

EDIT:*luki chapterin tekstitysten kanssa*
GAWD!!! Saammeko jatkossa ihailla vain yhtä kappaletta sinisiä silmiä?!!?!?! gonk crying

Carmen LaVihta

Wozie

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 11:12 am

Wicked
Nyt Wicked-setä avautuu. Ja aiheena on tsopitsi. Koska pappa kuvitteli että se on jottaan ällösöpöilymangaa. Mutta sitten sain kirjastosta käsiini Tokyopopin mangaesittelypokkarin, missä oli yksi luku kys mangaa. Ja...

Nyt jollaan on vol1-3 Chobitsia, eka pokkari luettu ja suurella mielenkiinnolla odotan miten tarina etenee. Ja en todellakaan enää ihmettele, että se on niin suosittu. Se vaan jotenkin ärsypärsytti, ku aina cosplay- ja mangatapahtumissa juoksentelee miljuuna chi-pukuista tyttölöistä ympäriinsä. Ja jotenkin se oli mun mielessä leimattu pelkäksi tyttömangaksi. (siis kyllähän mä shojoa luen mieluummin kuin taistelurynkytys-shonenia, mutta silti...)

Eli tällä kertaa ennakkoluulot hävisivät 6-0. 3nodding

Tsobitsi oli mun ensimmainen virallinen manga. En tykkaa ylitunteilusta ja sopoilysta, mutta silti kolahti, pakko lukea nopeasti kun oli jannittava juoni ( sweatdrop )ja hauskat hahmot. Vollotinkin sitten lopussa. Aivan ihana... heart
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 12:38 pm

miraakkeli_88
suomessa piirretty 'manga' ei kyll kaytannossa ole mangaa jos aletaan pilkkua viilaamaan..

Juu, itsekin yleensä käytän ihan vaan sanaa "sarjakuva". Mutta luultavasti suurin osa kansasta(= asiasta kiinnostuneista) tietää sen, että mangaa saa Japanista ja sitä toista minkä-nimen-kirjoitan-aina-väärin-manwhateveriä saa Koreasta ja niitä muita jostain muualta, joten se pilkun viilailu on minusta melko turhaa.
(ja jos ei tiedä, niin viisaammat neuvokoot)

Chobits taisi olla minullakin ensimmäisiä keräämiäni sarjoja. Tykkään! Chii (tai siis Chi?) on huippu. Mut mie jostain käsitin, että se olisi ihan pojille suunnattu? ("pantsujen" määrästä päätellen...)
Äh, hällä väliä. Se on hyvää ja se on pääasia.

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 10:14 am

Liftrasir
Chobits taisi olla minullakin ensimmäisiä keräämiäni sarjoja. Tykkään! Chii (tai siis Chi?) on huippu. Mut mie jostain käsitin, että se olisi ihan pojille suunnattu? ("pantsujen" määrästä päätellen...)
Äh, hällä väliä. Se on hyvää ja se on pääasia.
Joo, fanservicea on HÄVYTTÖMÄN paljon, ja se onkin ainoa asia, mistä sarjaa ehkä kritisoisin. Muuten juonikäsittely on minusta paljon shojomaisempaa (ihmissuhdepainoista siis), kuin mitä keskiverto shojo mitä itse olen lukenut tähän mennessä... ^^; Mikä on siis ÄÄRIMMÄISEN hyvä asia. Minä kun en ole oikeen pitemmän päälle sellaisten teini-ihastuksien enkä myöskään viidenkymmenen sivun mättötappeluiden puolella. Vain hyvä huumori pelastaa tällaiset sarjat minusta.

No kolmen Chobits-pokkarin jälkeen olen edelleen aivan myyty. En millään malta odottaa, että pääsen ostamaan lisää...! PLUM ON IHQ!! *fanittaa* Miulle kanssa moinen tamburiinia paiskova 'laptop'. xd rofl
PostPosted: Wed Jun 28, 2006 1:15 pm

Uusi ranma ½ on ilmestynyt xd

YamiEiji

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Jun 28, 2006 1:43 pm

En varmaan ole koskaan aikaisemmin odottanut yhtä maanisesti mitään mangaa kuin seuraavaa Tsubasa-chapteria ilmestyväksi. Tahtoo tietää mitä tapahtuu seuraavaksi,NYT JA HETI!! scream
User Image
Njähää,nyt spoilaannuitte kaikki. twisted
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 6:45 am

Oijoi, taidan jäädä koukkuun Ragnarökkiin. Tänään luin kirjat 4-6, tekee mieli hakea lisää... sweatdrop

Olikos tuo Tsubasa Clampin? Mietin vain kun hain tietoa Wikipediasta ja tuo taisi olla järkeenkäyvin. Voisi itsekin kokeilla, kun tunnutte tykkäävänne... xp

Ja Narutoa olen viimeksi lukenut, höm, pari kuukautta sitten. Kaveri patisti lukemaan, mutten ole viitsinyt.

Ja Ranman lukeminen päättyy tänään. En jaksa enää niitä alituisia tappeluja, sekä Champoota ja muita hahmoja... sweatdrop

Wozie

Eathlinn
Crew

PostPosted: Thu Jun 29, 2006 10:44 am

Tsubasa on Clampia juu. Ja Legal Drugin ohella luettavin. Miu on lukenut Chobitsin ja se oli ihan ok...

Mut-mut... Mulla ei oo varaa ostaa lisää mangaa ennenkuin joskus ties koska... crying Täytyy palailla lataamaan skanneja vähäksi aikaa... ninja
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 36 37 38 39 40 41 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games