|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 10:00 am
Darlaa Shin Asuka kittyocean MUAHAHAHAHA!! Never said I was an Angel ^_^ so... xp stressed xp ik heb het...koud xd *zet kacheltje aan voor shin* IK HEB ER LEKKER 1 AAN STAAN! geen zorgen, moet zo aan huiswerk beginnen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 10:03 am
kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean MUAHAHAHAHA!! Never said I was an Angel ^_^ so... xp stressed xp ik heb het...koud xd *zet kacheltje aan voor shin* IK HEB ER LEKKER 1 AAN STAAN! geen zorgen, moet zo aan huiswerk beginnen XD DUS...ik nu..ook xp (( ik zo ook XD ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 10:06 am
Shin Asuka kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean MUAHAHAHAHA!! Never said I was an Angel ^_^ so... xp stressed xp ik heb het...koud xd *zet kacheltje aan voor shin* IK HEB ER LEKKER 1 AAN STAAN! geen zorgen, moet zo aan huiswerk beginnen XD DUS...ik nu..ook xp (( ik zo ook XD )) ja, maar heb je geen last meer van mij =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 10:07 am
kittyocean ja, maar heb je geen last meer van mij =D ok...but just wait till i get my clothes back on... MUWAHAHAHAHAHHAHA twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2005 10:22 am
Shin Asuka kittyocean ja, maar heb je geen last meer van mij =D ok...but just wait till i get my clothes back on... MUWAHAHAHAHAHHAHA twisted OH NO! THE UTTER HORROR!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 8:34 am
kittyocean Shin Asuka kittyocean ja, maar heb je geen last meer van mij =D ok...but just wait till i get my clothes back on... MUWAHAHAHAHAHHAHA twisted OH NO! THE UTTER HORROR!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >< I don't like utter horror! Wat is het eigenlijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 8:47 am
kittyocean Shin Asuka kittyocean ja, maar heb je geen last meer van mij =D ok...but just wait till i get my clothes back on... MUWAHAHAHAHAHHAHA twisted OH NO! THE UTTER HORROR!!! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:26 am
Mijn god, als je die hele Chatterbox doorleest (Ja, kom op, ik heb de hele dag geleerd, mag ik ook ff idioot zijn?!) dan krijg je echt het idee dat heel Nederland getikt is.
GA ZO DOOR!!!! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:27 am
Uumie-chan Mijn god, als je die hele Chatterbox doorleest (Ja, kom op, ik heb de hele dag geleerd, mag ik ook ff idioot zijn?!) dan krijg je echt het idee dat heel Nederland getikt is. GA ZO DOOR!!!! xp En dat was echt geen sarcasme, ik ben serieus heel trots op jullie. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:51 am
Uumie-chan Uumie-chan Mijn god, als je die hele Chatterbox doorleest (Ja, kom op, ik heb de hele dag geleerd, mag ik ook ff idioot zijn?!) dan krijg je echt het idee dat heel Nederland getikt is. GA ZO DOOR!!!! xp En dat was echt geen sarcasme, ik ben serieus heel trots op jullie. crying Vertel, wat is er zo getikt aan ons? Want volgens mij.... Is het toch zo dat we allemaal genokt zijn whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:58 am
kiek Uumie-chan Uumie-chan Mijn god, als je die hele Chatterbox doorleest (Ja, kom op, ik heb de hele dag geleerd, mag ik ook ff idioot zijn?!) dan krijg je echt het idee dat heel Nederland getikt is. GA ZO DOOR!!!! xp En dat was echt geen sarcasme, ik ben serieus heel trots op jullie. crying Vertel, wat is er zo getikt aan ons? Want volgens mij.... Is het toch zo dat we allemaal genokt zijn whee Tsja... daar zit ook weer wat in. IK HOU VAN GEKKE MENSEN. heart Ze zijn zo interessant!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:01 am
Uumie-chan kiek Uumie-chan Uumie-chan Mijn god, als je die hele Chatterbox doorleest (Ja, kom op, ik heb de hele dag geleerd, mag ik ook ff idioot zijn?!) dan krijg je echt het idee dat heel Nederland getikt is. GA ZO DOOR!!!! xp En dat was echt geen sarcasme, ik ben serieus heel trots op jullie. crying Vertel, wat is er zo getikt aan ons? Want volgens mij.... Is het toch zo dat we allemaal genokt zijn whee Tsja... daar zit ook weer wat in. IK HOU VAN GEKKE MENSEN. heart Ze zijn zo interessant! maar dan moet je vooral niet naar mij kijken, krijg je een rol beroerte van *valt me nog mee dat ik het nog niet gehad heb razz *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 12:43 pm
kiek kittyocean Shin Asuka kittyocean ja, maar heb je geen last meer van mij =D ok...but just wait till i get my clothes back on... MUWAHAHAHAHAHHAHA twisted OH NO! THE UTTER HORROR!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >< I don't like utter horror! Wat is het eigenlijk? Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!! Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 12:49 pm
kittyocean Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!! Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed. oeh...die heb ik geleerd...al 3 keer stare net zoals als tautologie enzo ><"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|