|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:39 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted xp Hah eek Yay! whee xp *Fundera på om jag ska neka eller acceptera traden* xp Acceptera! Du hjälper mänskligheten om du gör det! gonk Meeen.. Får jag godis då? surprised Jaa! Tonvis! eek Massvis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:39 pm
Miradjii Appropå Chibi_Chocobos och Petsys konversation, jag ska till Stockholm imorgon och handla lite.
Chibi Strawberry: What?
jiminijon: Hej då!~ Jag bor i Sthlm xp Kanske stalkar dig där med domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:40 pm
Petsy Miradjii Appropå Chibi_Chocobos och Petsys konversation, jag ska till Stockholm imorgon och handla lite.
jiminijon: Hej då!~ Jag bor i Sthlm xp Kanske stalkar dig där med domokun heart eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:41 pm
Gandiloulou *känner seii drogad* kanske ska gå och sova lite... d e kul att titta på vita saker i vår fem meter långa hall med tre UV-lampor..hehe...rena rama laserdome....lr inte.. va bor du i för jättehus eek jag kommer hem till dig och spelar laserdome xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:41 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted xp Hah eek Yay! whee xp *Fundera på om jag ska neka eller acceptera traden* xp Acceptera! Du hjälper mänskligheten om du gör det! gonk Meeen.. Får jag godis då? surprised Jaa! Tonvis! eek Massvis! *Acceptera* Yäää 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:42 pm
Chibi_Chocobo Gandiloulou *känner seii drogad* kanske ska gå och sova lite... d e kul att titta på vita saker i vår fem meter långa hall med tre UV-lampor..hehe...rena rama laserdome....lr inte.. va bor du i för jättehus eek jag kommer hem till dig och spelar laserdome xd d e inget jätte hus....d e en mimer lägenhet...d enda som behövs för mitt laserdome e en rökmaskin lr kanske två å nåra laserpistoler....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:42 pm
Miradjii Petsy Miradjii Appropå Chibi_Chocobos och Petsys konversation, jag ska till Stockholm imorgon och handla lite.
jiminijon: Hej då!~ Jag bor i Sthlm xp Kanske stalkar dig där med domokun heart eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:43 pm
Miradjii Petsy Miradjii Appropå Chibi_Chocobos och Petsys konversation, jag ska till Stockholm imorgon och handla lite.
jiminijon: Hej då!~ Jag bor i Sthlm xp Kanske stalkar dig där med domokun heart eek om du går till SF säg hej till Robert från mig XP fast han kanske inte jobbar på lördagar sweatdrop enda bilden jag har på mig på datan är gruppbilden från Dôgakon när Yuna kramar mig gonk Yuna som i kille x__X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:44 pm
oj hehe... räkna lite fel... den e typ 8-9 meter... lite skillnad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:45 pm
Gandiloulou oj hehe... räkna lite fel... den e typ 8-9 meter... lite skillnad bor du i stadshuset eller? eek ditt rum är väl 14 kvadratmeter eller? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:46 pm
Miradjii Appropå Chibi_Chocobos och Petsys konversation, jag ska till Stockholm imorgon och handla lite.
jiminijon: Hej då!~ Reagerar du om man säger Alien Shades? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:46 pm
Chibi_Chocobo Gandiloulou oj hehe... räkna lite fel... den e typ 8-9 meter... lite skillnad bor du i stadshuset eller? eek ditt rum är väl 14 kvadratmeter eller? xp nä... mitt rum e skitlitet... men jag ska nog gå och sova lite nu... komer tebax imorrn.... om vi inte åker å badar lr nåt.. hej då allihoppa!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:47 pm
Gandiloulou Chibi_Chocobo Gandiloulou oj hehe... räkna lite fel... den e typ 8-9 meter... lite skillnad bor du i stadshuset eller? eek ditt rum är väl 14 kvadratmeter eller? xp nä... mitt rum e skitlitet... men jag ska nog gå och sova lite nu... komer tebax imorrn.... om vi inte åker å badar lr nåt.. hej då allihoppa!!! Hej då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:47 pm
Petsy Miradjii Petsy Jag bor i Sthlm xp Kanske stalkar dig där med domokun heart eek xd eek eek eek Kom just på, du vet inte hur jag ser ut. Bläää på dig!~ blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:48 pm
Gandiloulou Chibi_Chocobo Gandiloulou oj hehe... räkna lite fel... den e typ 8-9 meter... lite skillnad bor du i stadshuset eller? eek ditt rum är väl 14 kvadratmeter eller? xp nä... mitt rum e skitlitet... men jag ska nog gå och sova lite nu... komer tebax imorrn.... om vi inte åker å badar lr nåt.. hej då allihoppa!!! coolt jag hade också tänkt bada imorrn kanske... om det är fint väder... hejs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|