|
|
Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:55 pm
Kijk maar gewoon rustig of het lukt smile
En de ov92 site kende de plaats Borger niet; dus het bewijst maar dat niet alles en iedereen alleswetend is.
Kijk anders op een kaart hoe je er zou moeten komen; via welke hoofdwegen/ grote steden, en kijk of dat mogelijk is smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:56 pm
kittyocean Kijk maar gewoon rustig of het lukt smile En de ov92 site kende de plaats Borger niet; dus het bewijst maar dat niet alles en iedereen alleswetend is. Kijk anders op een kaart hoe je er zou moeten komen; via welke hoofdwegen/ grote steden, en kijk of dat mogelijk is smile achja zoals okp het zegt klink het wel het makkelijkst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 2:53 am
XDmaster4 kittyocean Kijk maar gewoon rustig of het lukt smile En de ov92 site kende de plaats Borger niet; dus het bewijst maar dat niet alles en iedereen alleswetend is. Kijk anders op een kaart hoe je er zou moeten komen; via welke hoofdwegen/ grote steden, en kijk of dat mogelijk is smile achja zoals okp het zegt klink het wel het makkelijkst @ Kitty: Het is ook Boxtel, niet Borger... smile Ik heb iig heel erg zin die mensen achter die telefoon een klap te verkopen, want het kan gewoon, punt! Die mensen die daar zitten die zitten ook alleen maar achter een PCtje met 9292ov.nl en typen in wat jij vraagt e.d... maar dat het niet haalbaar is is gewoon onmogelijk sweatdrop Waar ligt het dan aan dat het niet mogelijk is volgens hun? Je zou bij www.routenet.nl je adres kunnen invoeren en het adres van de het station in Boxtel, dan krijg je ook gewoon een route er uit en die kan je dan volgen 3nodding Maargoed, volgens mij is ophalen bij de poort dan toch beter, want zo komen we er nooit uit krijg ik het gevoel.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:24 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 kittyocean Kijk maar gewoon rustig of het lukt smile En de ov92 site kende de plaats Borger niet; dus het bewijst maar dat niet alles en iedereen alleswetend is. Kijk anders op een kaart hoe je er zou moeten komen; via welke hoofdwegen/ grote steden, en kijk of dat mogelijk is smile achja zoals okp het zegt klink het wel het makkelijkst @ Kitty: Het is ook Boxtel, niet Borger... smile Ik heb iig heel erg zin die mensen achter die telefoon een klap te verkopen, want het kan gewoon, punt! Die mensen die daar zitten die zitten ook alleen maar achter een PCtje met 9292ov.nl en typen in wat jij vraagt e.d... maar dat het niet haalbaar is is gewoon onmogelijk sweatdrop Waar ligt het dan aan dat het niet mogelijk is volgens hun? Je zou bij www.routenet.nl je adres kunnen invoeren en het adres van de het station in Boxtel, dan krijg je ook gewoon een route er uit en die kan je dan volgen 3nodding Maargoed, volgens mij is ophalen bij de poort dan toch beter, want zo komen we er nooit uit krijg ik het gevoel.. sweatdrop nouja zoals ik het eerst zei ze kende het station rhenen niet en stuurde me via wageningen maar ik zal eens kijken wanner de treinen vertrekken op de stations die jij opnoemt lijkt me veel makkelijker en als het me niet lukt te zorgen dat ik optijd kom kunnen jullie me wel ophalen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:11 am
•♥• Hoe lang van te voren kun je eigenlijk van te voren een kaarte kopen, wil niet het risico lopen dat de boel hier explodeerd. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 10:30 am
Me vader is nog aant denken over morgen, en sjee, wat is deze topic druk, pagiona per dag! Hij moet vooral kiujken hoe vroeg we weg moeten, of die tijd heeft enz. enz.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:18 am
XDmaster4 Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 kittyocean Kijk maar gewoon rustig of het lukt smile En de ov92 site kende de plaats Borger niet; dus het bewijst maar dat niet alles en iedereen alleswetend is. Kijk anders op een kaart hoe je er zou moeten komen; via welke hoofdwegen/ grote steden, en kijk of dat mogelijk is smile achja zoals okp het zegt klink het wel het makkelijkst @ Kitty: Het is ook Boxtel, niet Borger... smile Ik heb iig heel erg zin die mensen achter die telefoon een klap te verkopen, want het kan gewoon, punt! Die mensen die daar zitten die zitten ook alleen maar achter een PCtje met 9292ov.nl en typen in wat jij vraagt e.d... maar dat het niet haalbaar is is gewoon onmogelijk sweatdrop Waar ligt het dan aan dat het niet mogelijk is volgens hun? Je zou bij www.routenet.nl je adres kunnen invoeren en het adres van de het station in Boxtel, dan krijg je ook gewoon een route er uit en die kan je dan volgen 3nodding Maargoed, volgens mij is ophalen bij de poort dan toch beter, want zo komen we er nooit uit krijg ik het gevoel.. sweatdrop nouja zoals ik het eerst zei ze kende het station rhenen niet en stuurde me via wageningen maar ik zal eens kijken wanner de treinen vertrekken op de stations die jij opnoemt lijkt me veel makkelijker en als het me niet lukt te zorgen dat ik optijd kom kunnen jullie me wel ophalen Ga gewoon naar NS.nl, vul boxtel als start in, vul Rhenen als eindstation is, zet de datum op 10 september, en de aankomsttijd op 10:30. Voila ^^ Zoals je dan ziet heb je overal een kwartier of meer om over te stappen. Dus treinen missen is onmogelijk tenzij je naar de bruna oid ondertussen gaat. Geen idee hoever dat van te voren kan, lijkt me slim om gewoon a.s.a.p een kaartje te kopen. @ Anne: Morgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:30 am
OKP, ik had het over Borger, en ik ben er vandaag geweest, met de trein. En de bus. En volgens ov-9292-ov (you get what I mean) bestaat de hele plaats niet.
Ik koop het kaartje pas de vrijdag voor de meeting.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:37 am
oh damn, ik haal alles door de war, volgendew week sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:11 pm
Mijn vader ziet het niet zitten om de HELE dag in dat dierentiuintje ron te lopen, en is 10:30 niet een béétje vroeg?
Hij gaf me ook al idee zelf te gaan, maar ik ben zo slecht in treinverkeer, waar moek dan in ever heen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:32 pm
•♥• Dierentuintje? het is artis uit de jaren 50 niet. Het is echt iets voor een dagje uit als een pretpark ofzo tis ook vrij duur dan wil je wel de hele dag de tijd hebben. (besides dan zou de meeting ook zo over zijn sweatdrop ) maar goed lijkt me ook niet echt gezellie voor je vader om de hele dag alleen te lopen kan ie niet iemand meenemen een vriend ofzo? tja hoe jer heen moet is hier tot aan den doods besproken XD wil hij je dan ophalen of zo? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:48 pm
Darlaa •♥• Dierentuintje? het is artis uit de jaren 50 niet. Het is echt iets voor een dagje uit als een pretpark ofzo tis ook vrij duur dan wil je wel de hele dag de tijd hebben. (besides dan zou de meeting ook zo over zijn sweatdrop ) maar goed lijkt me ook niet echt gezellie voor je vader om de hele dag alleen te lopen kan ie niet iemand meenemen een vriend ofzo? tja hoe jer heen moet is hier tot aan den doods besproken XD wil hij je dan ophalen of zo? •♥• hij wil me met gemak ff naar het station brengen, maar ik moet er dan helemaal alleen heen sweatdrop En me vader heeft niet echt vrienden om mee te gaan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:53 pm
.~Horsie~Anne~. Darlaa •♥• Dierentuintje? het is artis uit de jaren 50 niet. Het is echt iets voor een dagje uit als een pretpark ofzo tis ook vrij duur dan wil je wel de hele dag de tijd hebben. (besides dan zou de meeting ook zo over zijn sweatdrop ) maar goed lijkt me ook niet echt gezellie voor je vader om de hele dag alleen te lopen kan ie niet iemand meenemen een vriend ofzo? tja hoe jer heen moet is hier tot aan den doods besproken XD wil hij je dan ophalen of zo? •♥• hij wil me met gemak ff naar het station brengen, maar ik moet er dan helemaal alleen heen sweatdrop En me vader heeft niet echt vrienden om mee te gaan sweatdrop •♥• Vanaf welk station moet je vandaan dan? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:09 pm
Darlaa .~Horsie~Anne~. Darlaa •♥• Dierentuintje? het is artis uit de jaren 50 niet. Het is echt iets voor een dagje uit als een pretpark ofzo tis ook vrij duur dan wil je wel de hele dag de tijd hebben. (besides dan zou de meeting ook zo over zijn sweatdrop ) maar goed lijkt me ook niet echt gezellie voor je vader om de hele dag alleen te lopen kan ie niet iemand meenemen een vriend ofzo? tja hoe jer heen moet is hier tot aan den doods besproken XD wil hij je dan ophalen of zo? •♥• hij wil me met gemak ff naar het station brengen, maar ik moet er dan helemaal alleen heen sweatdrop En me vader heeft niet echt vrienden om mee te gaan sweatdrop •♥• Vanaf welk station moet je vandaan dan? •♥•Delft ofzow, ze hebben ons Pijnackers spoor weggehaalt dus ik ben daar totaal onbekend!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:36 pm
•♥• eens kijken..
Via den haag dus twee keer overstapen. trein op delft van 8:48
klik dit!
dan kom je wel precies aan om 10:30 aan op Rhenen.. maar ik denk dat we allemaal wel die trein zullen hebben. of amders een half uur eerder.. 5 minuten overstap tijd is dat haalbaar normalitair? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|