Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 377 378 379 380 381 382 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 11:39 am

OMM: huiswerk "radio: Relax....take it eaasy!""aaaaah dat kan ik toch niet! O_O"
PostPosted: Wed Sep 19, 2007 12:45 pm

OMM:

ALFRED J. KWAK DELEN 2 ZIJN EINDELIJK UIT! W00t!!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 12:13 am

Drukte drukte...

Leuk van die project leden die niet luisteren, 3 x gezegd dat ik niet kon afspreken op maandag en het gewoon negeren en toch afspreken... jeej -.-
PostPosted: Thu Sep 20, 2007 6:34 am

kassiopeia
Arisha
kassiopeia
Arisha
kassiopeia
OMM: Weer ziek.... *zucht* Heb weer te veel hooftpijn. Maar nu veel erger. gonk
» Kunnen we elkaar de hand schudden, want ondertussen zit ik ook al weer 3 dagen van m'n hoofdpijn te genieten. Misschien toch maar weer eens een bezoekje aan de huisarts.

Wat vervelend, ik ben sinds gisteren weer thuis, daarvoor ben ik nog 4 dagen naar school geweest en daarvoor had ik ongeveer een week last van hooftpijn. Ik heb namenlijk sind die stomme ziekte begon ongeveer 2 jaar gelenden tijdens de herftst vakantie altijd een beetje last van hooftpijn gehad af en toe erg en af en toe haast niks, maar dit jaar meer dan het jaar daarvoor. Stomme Sigrony's (ik heb geen idee hoe je het schrijft) vermoeidheid syndroom.
» Chronisch vermoeidheidssyndroom (volgens mij is het zoiets), dan mag je echt van geluk spreken dat mensen je serieus nemen. Volgens mij komt het nu voor mij gewoon door hormonen, ik heb dagen van tevoren hoofdpijn als de periode eraan komt.

Ah juist.
Er zijn trouwens ook mensen die me niet geloven, denken dat ik geen pijn lijd en me aanstel, dat klopt dus echt niet, daar beginnen ze nu zolangzamerhand daar ook in te geloven. Mijn vader, broer en zus hebben een dokter megemaakt die zij dat het schijn was en maar gewoon weer verder moesten, ze zijn toen flink ziek geworden dankzij hem en toen hebben we een andere dokter gekregen.
Dat denken de meeste mensen dus ook als ik ze het vertel dat ik ook vaak vermoeid en hoofdpijn heb...

GreatTidus

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Sep 20, 2007 11:40 pm

» @GreatTidus: Meestal zegt men dan gewoon dat je maar wat eerder naar bed moet of dat je maar gezonder moet eten. Mensen nemen maar automatisch aan dat iemand zich aanstelt.

OMM: De arme boompjes aan de overkant van de snelweg worden vermoord en alleen maar omdat ze daar zonodig huisjes moeten bouwen. crying

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 11:51 am

OMM: ik wil uiten, maar kan niet uiten, omdat het uiten tegen mij gebruikt ZAL worden *sighs* Oi, the worst feeling....... well, combined with stresskip... together the worst feeling to today...

And it started out so well today......

kittyocean
Captain

GreatTidus

PostPosted: Fri Sep 21, 2007 11:55 pm

OMM: Zometeen lekker voetballen. Nu maar hopen dat het niet hard gaat regenen...
PostPosted: Sat Sep 22, 2007 12:37 am

OMM:

Onze eerste regen kwam vandaag... zo mooi. domokun

Hawk_McKrakken

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 22, 2007 6:33 am

straks mijn vrienden weer zien, yay!!
PostPosted: Sat Sep 22, 2007 12:51 pm

OMM: Dat mijn intuïtie toch erg goed klopt heart 3nodding

candy_loves_candy

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 23, 2007 3:37 am

ik dacht dat ik veel tijdens een film kletste... ik ben gisteren in tienvoud overtroffen.

Dat niet alleen... als je de China Grap in de Simpsons Film NIET snapt... dan mis je toch echt wat in je algemene ontwikkeling!!
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 6:03 am

guitar hero 2

[KH]Sasuke

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Sun Sep 23, 2007 9:27 am

biologie
nederlands
frans
wiskunde
geschiedenis

Jup, school is weer begonnen hoor burning_eyes
PostPosted: Mon Sep 24, 2007 10:11 am

OMM: Wat een rottijd om je e-mail down te hebben crying

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 25, 2007 10:53 am

GVDerrie, wat een spam toch... 850 berichten verwijderen... ik heb meer te doen dan die 30 min van mijn leven verspillen!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 377 378 379 380 381 382 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games