Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 376 377 378 379 380 381 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 8:03 am

Arisha
Grrrrrrrr....waarom kan ik niet meer posten met Firefox, ik HAAT IE (te traag en meer kans op spam, spyware en virussen). Ik ben dus absoluut niet blij. evil

Vreemd bij mij doet ie het juist erg goed, maar ik kan op internet explorer computerspelletjes spelen.
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 8:31 am

kassiopeia
Arisha
Grrrrrrrr....waarom kan ik niet meer posten met Firefox, ik HAAT IE (te traag en meer kans op spam, spyware en virussen). Ik ben dus absoluut niet blij. evil

Vreemd bij mij doet ie het juist erg goed, maar ik kan op internet explorer computerspelletjes spelen.
Ik weet het ook niet, maar in de guilds kan ik blijkbaar wel posten met Firefox.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 8:36 am

Arisha
kassiopeia
Arisha

Ik weet het ook niet, maar in de guilds kan ik blijkbaar wel posten met Firefox.

Dat is mooi. Dan doet dat het in ieder geval.
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 8:49 am

Poepoe drukdruk, moet wel zeggen dat me nieuwe opleiding tot nu toe heel leuk is smile En ben laatst ook met rijlessen begonnen!

The Forbidden Angel

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 11:06 am

kassiopeia
Arisha
kassiopeia
Arisha

Dat is mooi. Dan doet dat het in ieder geval.

wahmbulance Het ligt niet aan firefox, ik heb het ook maar dan op internet explorer, het ligt aan de verandering in de forums! gonk Hopen dat ze het fixen voor helloween/volgende event.

Edit: Mischien een snelle conclusie...
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 1:01 pm

OMM: Kim Possible ged*youknowwhatted*d = Lotsa Fun!!

kittyocean
Captain

Dark_lil_Lynn

4,000 Points
  • Gaian 50
  • Signature Look 250
  • Tycoon 200
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 3:25 pm

oew mooi muziekje ^^ *tapt mee met de muziek met der voeten*

*begint te trommelen op de tafel*
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 10:23 am

heeft inderdaad een leuke melodie, en is best grappig.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 11:47 am

OMM: Nu kan ik helemaal niks meer posten in de forums, ik ben nu afhankelijk van pm en de guilds. Fijn stressed . Ach word ik tenminste ook niet meer afgeleid om mijn huiswerk te maken, maar hoe langer het zal duren des te kleiner wordt de kans dat ik fulltime terugkeer.
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 1:15 pm

wow... eindelijk die grote joekel tekening af... psd file is 240 mb XD

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Sep 18, 2007 5:52 am

OMM: Weer ziek.... *zucht* Heb weer te veel hooftpijn. Maar nu veel erger. gonk
PostPosted: Tue Sep 18, 2007 6:07 am

kassiopeia
» Kunnen we elkaar de hand schudden, want ondertussen zit ik ook al weer 3 dagen van m'n hoofdpijn te genieten. Misschien toch maar weer eens een bezoekje aan de huisarts.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Sep 18, 2007 6:17 am

Arisha
kassiopeia
» Kunnen we elkaar de hand schudden, want ondertussen zit ik ook al weer 3 dagen van m'n hoofdpijn te genieten. Misschien toch maar weer eens een bezoekje aan de huisarts.

Wat vervelend, ik ben sinds gisteren weer thuis, daarvoor ben ik nog 4 dagen naar school geweest en daarvoor had ik ongeveer een week last van hooftpijn. Ik heb namenlijk sind die stomme ziekte begon ongeveer 2 jaar gelenden tijdens de herftst vakantie altijd een beetje last van hooftpijn gehad af en toe erg en af en toe haast niks, maar dit jaar meer dan het jaar daarvoor. Stomme Sigrony's (ik heb geen idee hoe je het schrijft) vermoeidheid syndroom.
PostPosted: Tue Sep 18, 2007 7:06 am

kassiopeia
Arisha
kassiopeia

Wat vervelend, ik ben sinds gisteren weer thuis, daarvoor ben ik nog 4 dagen naar school geweest en daarvoor had ik ongeveer een week last van hooftpijn. Ik heb namenlijk sind die stomme ziekte begon ongeveer 2 jaar gelenden tijdens de herftst vakantie altijd een beetje last van hooftpijn gehad af en toe erg en af en toe haast niks, maar dit jaar meer dan het jaar daarvoor. Stomme Sigrony's (ik heb geen idee hoe je het schrijft) vermoeidheid syndroom.
» Chronisch vermoeidheidssyndroom (volgens mij is het zoiets), dan mag je echt van geluk spreken dat mensen je serieus nemen. Volgens mij komt het nu voor mij gewoon door hormonen, ik heb dagen van tevoren hoofdpijn als de periode eraan komt.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Tue Sep 18, 2007 8:02 am

Arisha
kassiopeia
Arisha
kassiopeia

» Chronisch vermoeidheidssyndroom (volgens mij is het zoiets), dan mag je echt van geluk spreken dat mensen je serieus nemen. Volgens mij komt het nu voor mij gewoon door hormonen, ik heb dagen van tevoren hoofdpijn als de periode eraan komt.

Ah juist.
Er zijn trouwens ook mensen die me niet geloven, denken dat ik geen pijn lijd en me aanstel, dat klopt dus echt niet, daar beginnen ze nu zolangzamerhand daar ook in te geloven. Mijn vader, broer en zus hebben een dokter megemaakt die zij dat het schijn was en maar gewoon weer verder moesten, ze zijn toen flink ziek geworden dankzij hem en toen hebben we een andere dokter gekregen.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 376 377 378 379 380 381 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games