|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:19 am
lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" xd whee blaugh blaugh 3nodding Hej, btw.heej biggrin *petar på* allt bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:20 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga""Som ett åderbråck!" "varför kan du inte bara dö! dö! dö!""Ät gul snö!" xd "Stick och brinn!" whee "Hos mig är du lika välkommen som HIV och kolera och ebola och pest!" osv.. blaugh Underbar låt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:21 am
jiminijon jävla knullrufs jag har stare gonk har du nån anledning att ha det? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:22 am
Dogcamp jiminijon jävla knullrufs jag har stare gonk har du nån anledning att ha det? xp har man inte borstat håret på ett bra tag så blir det så.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:24 am
Jo, jag menar det. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:31 am
prrnill Jo, jag menar det. sweatdrop Neij! *svahn* xp ska springa och fixa lite kläder. 5 sek! *springa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:31 am
D0ppelganger prrnill Jo, jag menar det. sweatdrop Neij! *svahn* xp ska springa och fixa lite kläder. 5 sek! *springa* Borde jag också göra. *springa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:39 am
jiminijon Dogcamp jiminijon jävla knullrufs jag har stare gonk har du nån anledning att ha det? xp har man inte borstat håret på ett bra tag så blir det så.. stare Haha.. Tänkte på nåt annat wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:40 am
Dogcamp jiminijon Dogcamp jiminijon jävla knullrufs jag har stare gonk har du nån anledning att ha det? xp har man inte borstat håret på ett bra tag så blir det så.. stare Haha.. Tänkte på nåt annat wink förstog det stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:45 am
prrnill D0ppelganger prrnill Jo, jag menar det. sweatdrop Neij! *svahn* xp ska springa och fixa lite kläder. 5 sek! *springa* Borde jag också göra. *springa*Jag blev klar först!!! *tävla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:50 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Jo, jag menar det. sweatdrop Neij! *svahn* xp ska springa och fixa lite kläder. 5 sek! *springa* Borde jag också göra. *springa*Jag blev klar först!!! *tävla* Nähe! Det var den lilla bruna igelkotten till höger om mig som vann.. Ska dra till min mormor och bada i hennes pool xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:58 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Jo, jag menar det. sweatdrop Neij! *svahn* xp ska springa och fixa lite kläder. 5 sek! *springa* Borde jag också göra. *springa*Jag blev klar först!!! *tävla* Jaja.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|