|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 1:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 5:25 am
internetten op de wii is grappig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 5:38 am
Omm: ben nog steeds ziek door stomme koppijn, ik haaaaaaaaat koppijn! evil Ben vanwege verveling een soort van plattegrond voor een idiaale stad voor in het computerspelletje Black & White 2 aan het tekenen/maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 8:54 am
kassiopeia Omm: ben nog steeds ziek door stomme koppijn, ik haaaaaaaaat koppijn! evil Ben vanwege verveling een soort van plattegrond voor een idiaale stad voor in het computerspelletje Black & White 2 aan het tekenen/maken. Wel, veel beterschap toegewenst! en nog veel plezier met jouw ideale stad. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:42 am
dvdb kassiopeia Omm: ben nog steeds ziek door stomme koppijn, ik haaaaaaaaat koppijn! evil Ben vanwege verveling een soort van plattegrond voor een idiaale stad voor in het computerspelletje Black & White 2 aan het tekenen/maken. Wel, veel beterschap toegewenst! en nog veel plezier met jouw ideale stad. biggrin Ik doe ook altijd zoiets... en dan achteraf is het niet de helft van wat ik in gedachten had D':
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 10:45 am
OMM: Van alles en nog wat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 9:01 am
OMM : Ik heb nooit gezien dat onze tuin zo breed was O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 3:39 am
OMM: Shelby - The Golden Boy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 6:25 am
[ Fruit Cake ] dvdb kassiopeia Omm: ben nog steeds ziek door stomme koppijn, ik haaaaaaaaat koppijn! evil Ben vanwege verveling een soort van plattegrond voor een idiaale stad voor in het computerspelletje Black & White 2 aan het tekenen/maken. Wel, veel beterschap toegewenst! en nog veel plezier met jouw ideale stad. biggrin Ik doe ook altijd zoiets... en dan achteraf is het niet de helft van wat ik in gedachten had D':@dvdb: Bedankt @Fruit cake: De kleurpotloden die ik op m'n 15e verjaardag heb gekregen van m'n moeder zijn helaas niet zo goed, de stift breekt de hele tijd af. Dus ik krijg ook maar de helft af. Ik doe het nu met grijze potloden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 10:13 am
OMM: eindelijk weer rust in de tent.... en 2 last minute art opdrachten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 12:20 pm
OMM: Toen ik net in m'n agenda keek dacht in 'Wauw, ik heb het nog helemaal niet zo druk', nu heb ik m'n werkwijzers in m'n agenda ingeschreven en nu staat er toch weer een heleboel. crying Arme ik crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 7:37 am
kassiopeia [ Fruit Cake ] dvdb kassiopeia Omm: ben nog steeds ziek door stomme koppijn, ik haaaaaaaaat koppijn! evil Ben vanwege verveling een soort van plattegrond voor een idiaale stad voor in het computerspelletje Black & White 2 aan het tekenen/maken. Wel, veel beterschap toegewenst! en nog veel plezier met jouw ideale stad. biggrin Ik doe ook altijd zoiets... en dan achteraf is het niet de helft van wat ik in gedachten had D':@dvdb: Bedankt @Fruit cake: De kleurpotloden die ik op m'n 15e verjaardag heb gekregen van m'n moeder zijn helaas niet zo goed, de stift breekt de hele tijd af. Dus ik krijg ook maar de helft af. Ik doe het nu met grijze potloden. Mam heeft mij nieuwe kleurpotloden gegeven heart 4laugh mrgreen . En ik ben weer beter!!!!!!!!!!!!!!! Yay! I heart school. Wheeeeeeee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 7:53 am
OMM: Ik ben vrolijk biggrin 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 7:58 am
candy_loves_candy OMM: Ik ben vrolijk biggrin 3nodding Yay, me too. Ik heb allweer een compliment gekregen over m'n Engelse uitspraak!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 8:00 am
Grrrrrrrr....waarom kan ik niet meer posten met Firefox, ik HAAT IE (te traag en meer kans op spam, spyware en virussen). Ik ben dus absoluut niet blij. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|