|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:09 am
jiminijon prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" men guuu så fint du sjunger xp det är ju porrkestern! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:10 am
prrnill jiminijon prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" men guuu så fint du sjunger xp det är ju porrkestern! whee okey whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon näe,nu har vi problem.. confused whee Kan flytta till tyskland och gå på wacken istället. :3 ja det kan man whee xp Åka till wacken och dricka öl! *tänka på porrkestern igen* razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:11 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon näe,nu har vi problem.. confused whee Kan flytta till tyskland och gå på wacken istället. :3 ja det kan man whee xp Åka till wacken och dricka öl! *tänka på porrkestern igen* razz hehe xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:11 am
lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" xd whee blaugh blaugh 3nodding Hej, btw.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:12 am
prrnill D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga""Som ett åderbråck!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:13 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga""Som ett åderbråck!" "varför kan du inte bara dö! dö! dö!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill lingonsylt prrnill lingonsylt prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" xd whee blaugh blaugh 3nodding Hej, btw.heej biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga""Som ett åderbråck!" "varför kan du inte bara dö! dö! dö!""Ät gul snö!" xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:14 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" men guuu så fint du sjunger xp det är ju porrkestern! whee okey whee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:14 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga""Som ett åderbråck!" "varför kan du inte bara dö! dö! dö!""Ät gul snö!" xd "Stick och brinn!" whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:17 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga""Som ett åderbråck!" "varför kan du inte bara dö! dö! dö!""Ät gul snö!" xd "Stick och brinn!" whee "Hos mig är du lika välkommen som HIV och kolera och ebola och pest!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:18 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!" "som en pinne i mitt öga""Som ett åderbråck!" "varför kan du inte bara dö! dö! dö!""Ät gul snö!" xd "Stick och brinn!" whee "Hos mig är du lika välkommen som HIV och kolera och ebola och pest!" osv.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|