|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 7:16 am
wrom heeft iedereen hier een vriend of vriendin stare =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 7:42 am
Single. Al 23 jaar XD Net als de 80e jarige oorlog, tel ik dat ene jaartje dat ik vriendschap met liefde verwarde niet mee (80 jarige oorlog trekt namelijk de vredestijd er niet van af; daarom spreken we tegenwoordig van De Opstand - 1 van mijn favo periodes uit de geschiedenis!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 7:52 am
Tha Zakou is back, gaat de big kitty! xD Heb ik nog wat gemist?
Btw kitty, mijn zusje is verknocht aan Forever Young. Ze is allerlei kleding aan het ontwerpen ervoor. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 7:58 am
Eastvane wrom heeft iedereen hier een vriend of vriendin stare =P Het wordt pas echt zuur als je de enige bent in je vriendenkring zonder relatie. Niet dat ik daar nu op het moment wakker van lig. kittyocean Single. Al 23 jaar XD Net als de 80e jarige oorlog, tel ik dat ene jaartje dat ik vriendschap met liefde verwarde niet mee (80 jarige oorlog trekt namelijk de vredestijd er niet van af; daarom spreken we tegenwoordig van De Opstand - 1 van mijn favo periodes uit de geschiedenis!) Ach, hier zit er nog zo een.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 8:06 am
Zakou Nenharma Tha Zakou is back, gaat de big kitty! xD Heb ik nog wat gemist?
Btw kitty, mijn zusje is verknocht aan Forever Young. Ze is allerlei kleding aan het ontwerpen ervoor. ^_^ Ze mag me alles sturen!!! Ik kan alleen niet beloven dat ik het ooit ga gebruiken XD Maar tja, who knows.... I will always need 1 episode screentime characters XD...hint, hint ZAKOU! ZAKOU!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 8:14 am
*grins* Ik moest vragen of je nog speciale verzoekjes had, want ze weet niet hoe ze ooit moet kiezen tussen al die leuke karakters.
Ow en nog een vraagje: wat is Ohayou's karakter? Is ze vrolijk en uitbundig of is ze meer nadenkender en rustig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 8:25 am
Ach, dartpijltjes op de stamboom doet wonderen wink (die btw eindelijk helemaal af is!! Zie DA!)
Tja.... mijn favo character is denk ik Teria (paars haar met roze strepen links en blauwe strepen rechts - misuteriasunako voluit ^_^), gevolgd door.... tja.... Anzu is wel cool.... en ehm... zo veel eigenlijk XD Hebben jullie Kiss Doll systems? Want ik kan je wel de laatste versie van de FY KissDoll sturen via de e-mail ofzo smile
Oh ja, en Ohayou is nadenkend en verantwoordelijk, maar ze kan wel feesten. Vrolijk nadenkend is ze. Altijd een glimlach en het zonnetje in huis, maar wel rustig!
Ik kan tot vanavond e-mail en Gaia checken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 8:56 am
Ook single, niet dat het me iets kan schelen ^^ Ben eerlijk gezegd ook nog niet geweldig veel personen tegengekomen waarvan ik denk, daar wil ik nouw mijn leven mee denken dus.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:21 am
Ik kan er ook niks aan doen razz het was niet dat ik opzoek was naar een vriend razz maar ik was eerst gewoon vrienden met hem en tja van het een kwam het anders maar daarvoor was ik ook heel wat jaren single hoor .. heb het nu alleen goed getroffen ... we zijn bijna een jaar samen en wonen al een paar maandjes samen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:15 am
Single.. Ben ook nog nietmand tegengekomen.. maar kep nog tijd :
Goedenavond iedereen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:16 am
Eastvane Darlaa •♥• Entertainment en het hotel zijn ook zo stil -_- •♥• ja maar hotel vind * IK te rommelig geworden. en entertainment word te weinig gereageerd dus heb ik zelf ook weinig zin om nog iets toe te voegen ik heb het een tijdje geprobeerd maar t loopt zo langzaam dat ik t gewoon bewust nauwlijks meer check. * as for art. tjah probeer nog regelmatig te posten en zo nu en dan te reageren maar soms begrijp ik er totaal niks van omdat er een verhaal achter blijkt te zitten dat ik niet begrijp. •♥• Hoe zou het hotel beter kunnen? En tja ik kan in mijn eentje daar geen leven maken ik ben in bijde fora al bij de meeste recente topics de laatse poster dus kan er verder niets mee. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:23 am
Darlaa Eastvane Darlaa •♥• Entertainment en het hotel zijn ook zo stil -_- •♥• ja maar hotel vind * IK te rommelig geworden. en entertainment word te weinig gereageerd dus heb ik zelf ook weinig zin om nog iets toe te voegen ik heb het een tijdje geprobeerd maar t loopt zo langzaam dat ik t gewoon bewust nauwlijks meer check. * as for art. tjah probeer nog regelmatig te posten en zo nu en dan te reageren maar soms begrijp ik er totaal niks van omdat er een verhaal achter blijkt te zitten dat ik niet begrijp. •♥• Hoe zou het hotel beter kunnen? En tja ik kan in mijn eentje daar geen leven maken ik ben in bijde fora al bij de meeste recente topics de laatse poster dus kan er verder niets mee. •♥•Niet in de iedereen die zich verveelt bar though ^^ Ik reageer meestal niet in de kamers e.d.... tenzij het iemand is die ik ken : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:44 am
•♥• Er is nog meer naast de verveelbar en kamers XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:46 am
Ik doe niet aan trappen en liften xd En dat restaurant mag ik al helemaal niet!
*Heeft het gevoel dat Kiek de chatterbox ondertussen heeft verlaten surprised *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|