|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:02 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon det är alltid nått.. vi har bara 1festival och några marknader på ett år.. sweatdrop ...Men sandviken är inte ens en stad. xp inte eek stackare ni bor ju inte i en stad.. sad xp crying *trösta*stackare sad Mwää! gonk crying näe cry ..ni kan ju alltid flytta 3nodding sweatdrop *tröstar**klappa huvet*...Men då får man ju ingen parkrock: razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:03 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon det är alltid nått.. vi har bara 1festival och några marknader på ett år.. sweatdrop ...Men sandviken är inte ens en stad. xp inte eek stackare ni bor ju inte i en stad.. sad xp crying *trösta*stackare sad Mwää! gonk crying näe cry ..ni kan ju alltid flytta 3nodding sweatdrop *tröstar**klappa huvet*...Men då får man ju ingen parkrock: razz näe,nu har vi problem.. confused whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:04 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Jepp. *lägger ner försöken* Meep, varför kan det inte finnas Marmeladorkestern för nerladdning? sad :S För att du ska bli ledsen för att det inte finns?Vi lever i en grym värld. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:05 am
D0ppelganger Vi lever i en grym värld. gonk Det gör vi verkligen. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon näe,nu har vi problem.. confused whee Kan flytta till tyskland och gå på wacken istället. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:06 am
prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon näe,nu har vi problem.. confused whee Kan flytta till tyskland och gå på wacken istället. :3 ja det kan man whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" eek ............. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:07 am
lingonsylt prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:07 am
prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" men guuu så fint du sjunger xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:08 am
FrodoLouLou prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" eek ............. xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:08 am
prrnill lingonsylt prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" xd whee blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 4:09 am
prrnill *hoppar in och sjunger* "Jag älskar dig, älskar dig, ja, jag älskar dig Som en böld i arselet på en cykelsemester" "Genom flen med bara ben bland brännässlor och knott!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|