|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 4:46 am
OMM: Morgen beginnen de lessen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 1:16 pm
kiek kittyocean ButtonFly kittyocean Congratz Button!! OMM: DINOBOT! MAXIMIZE!!!! *childhood memories XD* Ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Ik ben (nog) niet verliefd op hem, en ik heb ook geen idee hoe ik me moet gedragen, en voor zover ik weet geef ik ook totaal verkeerde signalen af aan die jongen. gonk So confuzzled crying ik weet dat ook niet. maar ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen.... OMM: WITCH WITCH WITCH! GRATS Kitty!! Ik zag het inderdaad ^^ (beetje laat) @buttonfly: I zou vooral niet zijn gevoelens volgens... niet laten leiden door dat hij verliefd is op jou, als jij niks voor hem voelt klaar. Eerlijk zijn, tegen jezelf en tegen hem (hoe moeilijk dat ook is..) Wijze woorden. Ik wil hem niet te veel kwetsen door 'nee' te zeggen, maar hij loopt zo hard van stapel. Sms-tie me dattie wel vrijdag met me naar de film wil "kwil je alleen beter leren kenne. Vandaar dat ik je mee uit vraag. Je lijkt me wel een leuke aardige meid". Ik heb er eigenlijk geen zin in en heb niks teruggesmst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 2:25 am
Ik snap het probleem, maar ik denk dat je wel iets moet terug sturen zul je hem nooit meer onder ogen durven komem of wel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 7:33 am
ButtonFly kiek kittyocean ButtonFly kittyocean Congratz Button!! OMM: DINOBOT! MAXIMIZE!!!! *childhood memories XD* Ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Ik ben (nog) niet verliefd op hem, en ik heb ook geen idee hoe ik me moet gedragen, en voor zover ik weet geef ik ook totaal verkeerde signalen af aan die jongen. gonk So confuzzled crying ik weet dat ook niet. maar ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen.... OMM: WITCH WITCH WITCH! GRATS Kitty!! Ik zag het inderdaad ^^ (beetje laat) @buttonfly: I zou vooral niet zijn gevoelens volgens... niet laten leiden door dat hij verliefd is op jou, als jij niks voor hem voelt klaar. Eerlijk zijn, tegen jezelf en tegen hem (hoe moeilijk dat ook is..) Wijze woorden. Ik wil hem niet te veel kwetsen door 'nee' te zeggen, maar hij loopt zo hard van stapel. Sms-tie me dattie wel vrijdag met me naar de film wil "kwil je alleen beter leren kenne. Vandaar dat ik je mee uit vraag. Je lijkt me wel een leuke aardige meid". Ik heb er eigenlijk geen zin in en heb niks teruggesmst. Ik denk dat ie uiteindelijk meer gekwetst zal zijn als je helemaal niks zegt. Je kan beter gewoon eerlijk tegen hem zijn. Ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 1:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 3:58 pm
» Het is bijna 1 uur s'nachts en buiten is er voor de 4e nacht op rij een idioot van de gemeente Groningen bezig met een drilboor en het liefste zou ik nu zo ik mijn pyjama naar die gast toe gaan en ff flink gaan schelden (en nog heel wat meer evil ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 2:05 am
OMM: Oh nee, ik heb dit nog niet en dat nog niet en ik weet niet wat ik moet doen en wie moet ik nog bellen... AAAH ! eek Not ready for school!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 5:12 am
OMM: School. Maandag begint het nieuwe schooljaar en ik weet totaal niet bij wie ik in de klas zit. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 12:01 pm
Taormina OMM: School. Maandag begint het nieuwe schooljaar en ik weet totaal niet bij wie ik in de klas zit. D: Belgium? 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 12:56 pm
OMM: Woensdag starten de zwemlessen weer.... erg jammer dat ik nu niet meer vrij ben op de woensdagavond crying Dat zal ik echt wel missen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 11:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 2:25 pm
En met mij als je nooit koekjes geeft ö Maarja ik heb het zelfe probleem D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 2:42 am
omm: koekjes? waar!!! ?!? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 2:51 am
[KH]Sasuke omm: koekjes? waar!!! ?!? o.o Every where hunn, this is ya world!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 2:54 am
[ Fruit Cake ] [KH]Sasuke omm: koekjes? waar!!! ?!? o.o Every where hunn, this is ya world!!Oooh giev gimme gimme gimme!!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|