|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 11:19 am
Het feit dat ik gewoon mijn werk doe en graag meer zoek dan enkel a-b-c betekent niet dat als ik dat meer dan a-b-c krijg je niet het recht hebt om mij met de nek aan te kijken!
Wat had ik dan moeten zeggen? "Neu, bedankt, ik hoef die relaxte en gave dienst niet; geef maar aan een ander die het geen piep kan schelen."
Ja daaaaag!
Ik zou ook jaloers zijn, maar ik zou er niet in zwelgen EN ik zou je niet met de nek aankijken!
*shakes fist; werk gerelateerd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 1:43 pm
Waarom gaat een vakantie zo snel over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 1:47 am
Omdat het snel terug school of werktijd is. lol
Maar ja, je moet je gelukkig prijzen dat je naar school mag of mag gaan werken. Anders had je gewoon geen vakantie. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 4:34 am
Als je het zo bekijkt... :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 9:19 am
Ik ben niet meer gewend om op 7 uur te beginnen met werken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 2:24 pm
En dan krijg je dat je om 3 uur met plastic gaat spelen omdat je niks te doen hebt.... xP
OMM: btj moe... begon slaperig met werken, en eindigde vermoeid met werken... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 3:04 am
kiek En dan krijg je dat je om 3 uur met plastic gaat spelen omdat je niks te doen hebt.... xP OMM: btj moe... begon slaperig met werken, en eindigde vermoeid met werken... rolleyes Precies, jij snapt um. blaugh wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 4:40 am
» OMM: Rox en Casper, ik krijg maar geen hoogte van die twee. Het ene moment bijten ze elkaar in de poten, jagen ze achter elkaar aan en hebben ze hun klauwen in elkaars nek en het andere moment likken ze elkaar helemaal nat, slapen ze op elkaar (ja echt op elkaar in een te klein mandje) en werken ze samen om het vlees uit de pan te jatten. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 8:24 am
Arisha » OMM: Rox en Casper, ik krijg maar geen hoogte van die twee. Het ene moment bijten ze elkaar in de poten, jagen ze achter elkaar aan en hebben ze hun klauwen in elkaars nek en het andere moment likken ze elkaar helemaal nat, slapen ze op elkaar (ja echt op elkaar in een te klein mandje) en werken ze samen om het vlees uit de pan te jatten. lol
Jip en Janneke zijn ook zo :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:32 pm
Morgen introductie dag op me nieuwe school... owow!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:38 pm
OMM: Toch wel een relaxt rooster gekregen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:47 pm
OMM: dagen zijn te kort... who the hell needs sleep anyway??! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:47 pm
OMM: *zucht* net terug van vakantie. was supertof!! Afgezien van die ***broer die alleen maar op de bank zit 'ik heb hoofdpijn, ik heb rugpijn, het is zo warm', geen reet uitvoert, m'n spullen jat zonder het te vragen en dan ook nog eens bijdehand doen. Ik heb hem geslagen en de rest van de dag genegeerd. Hij verdiende het. ***jong
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 3:37 am
ButtonFly OMM: *zucht* net terug van vakantie. was supertof!! Afgezien van die ***broer die alleen maar op de bank zit 'ik heb hoofdpijn, ik heb rugpijn, het is zo warm', geen reet uitvoert, m'n spullen jat zonder het te vragen en dan ook nog eens bijdehand doen. Ik heb hem geslagen en de rest van de dag genegeerd. Hij verdiende het. ***jong Ö welcome back... Ö
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 10:43 am
Eerste dag op school gehad, klas is wel oke geloof ik? Ken ze eigenlijk nog niet dus word nog ff afwachten. Tis wel al een stuk beter dan middelbare iniedergeval smile En lekker rooster, precies op maandag vrij en me vriends zn weekend valt op zondag/maandag dus komt goed uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|