|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 6:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 6:53 am
ahhh SPOILERS ga er niet heen ... heb het gelukkig snel weg geklikt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 7:39 am
De Art Scene mag wel wat vaker bezocht worden, vind ik XD Of kijkt niemand het werk van anderen hier? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:10 am
•♥• alle subfora in het algemeen mogen wat beter bezocht worden...
Ik hoop pitares of the carribean nog wel in de bioscoop te zien, weet alleen nog niet met wie. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:49 am
kittyocean De Art Scene mag wel wat vaker bezocht worden, vind ik XD Of kijkt niemand het werk van anderen hier? razz Ik kijk soms ^^ razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 10:25 am
heej mensen smile
Ik mag het zowiezo wel vaker komen bezoeken hier : ben eigenlijk nooit meer hier ><' Nieuwe Smiles surprised
emo dramallama cheese_whine burning_eyes wahmbulance
coool ^_^
gr Kiek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:36 pm
KisaraGirl kittyocean De Art Scene mag wel wat vaker bezocht worden, vind ik XD Of kijkt niemand het werk van anderen hier? razz Ik kijk soms ^^ razz denk dat ze meer bezocht en gereageerd worden razz . ennuh wbt die smileys die zijn er al een tijdje hoor ^__^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:48 pm
Eastvane KisaraGirl kittyocean De Art Scene mag wel wat vaker bezocht worden, vind ik XD Of kijkt niemand het werk van anderen hier? razz Ik kijk soms ^^ razz denk dat ze meer bezocht en gereageerd worden razz . ennuh wbt die smileys die zijn er al een tijdje hoor ^__^. Ja, nu wel XD Maar je had zulke mooie art gemaakt, en niemand reageerde!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 1:06 pm
•♥• Entertainment en het hotel zijn ook zo stil -_- •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 1:15 pm
Darlaa •♥• Entertainment en het hotel zijn ook zo stil -_- •♥•
ja maar hotel vind * IK te rommelig geworden. en entertainment word te weinig gereageerd dus heb ik zelf ook weinig zin om nog iets toe te voegen ik heb het een tijdje geprobeerd maar t loopt zo langzaam dat ik t gewoon bewust nauwlijks meer check. * as for art. tjah probeer nog regelmatig te posten en zo nu en dan te reageren maar soms begrijp ik er totaal niks van omdat er een verhaal achter blijkt te zitten dat ik niet begrijp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:20 am
Gunst XD Het is ook nooit goed XD Eerst post in hitte rondbrengen, dan in klefheid XD en nu in regen! XD
Oh well; better than heat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:22 am
kittyocean Gunst XD Het is ook nooit goed XD Eerst post in hitte rondbrengen, dan in klefheid XD en nu in regen! XD Oh well; better than heat XD huh... waar heb je het over ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:23 am
Eastvane kittyocean Gunst XD Het is ook nooit goed XD Eerst post in hitte rondbrengen, dan in klefheid XD en nu in regen! XD Oh well; better than heat XD huh... waar heb je het over ? over mijn werk en de regen buiten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:36 am
ah ok ik begrijp ik begrijp, althans dat van t regen gedoe hebben we hier niet vandaar dat ik dat niet begreep 3nodding 3nodding en about t3h work..... it's just me who said that.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|