Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 371 372 373 374 375 376 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 6:45 am

ik had het over elfquest in 3d razz
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 7:51 am

ooooohhhhh, maar dat gaat nog wel ff duren hoor razz wil eerst deze afmaken ( dreadnaught) dan wil ik nog een draak maken dan pas weer een character proberen. tussendoor moet ik ook nog hotel adpe afmaken dus t gaat wel ff duren.

Digipyro

Puddle_Jumper05

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 9:50 am

Het is toch zooooooooo warm hier!

Ik heb net Pirates of the Carribean: Dead mans chest gezien! Coole film!
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 10:00 am

ik vond het ook echt een super gave film !!! wel ietsjes anders dan deel 1 (met name jack) wel jammer van t einde ( gaat niet spoileren)

Digipyro

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 11:04 am

het was een super goede film en het einde was juist vet xd en ik vondt jack helemaal niet anders zijn personage was hetzelfde als in deel 1 net als zijn trekjes
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 1:50 pm

*sniffs* Ik zal wel de film niet in de bios kunnen zien.... ACH, dan maar op DVD meteen kopen =P

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 4:56 pm

KisaraGirl
het was een super goede film en het einde was juist vet xd en ik vondt jack helemaal niet anders zijn personage was hetzelfde als in deel 1 net als zijn trekjes

t was je niet opgevallen dat (en ik heb t niet over ze ontzettend grappige ongeluk) trekjes veel minder waren geworden ? uiteraard cavie en oh bugger ( wat echt geweldig klinkt XD ) maar ik miste toch die loopjes afentoe.

furthermore. tjah meningen verschillen heb al meerdere meningen horen verschillen over het einde dus het verbaasd me dan ook niks smile t is je goed recht en ik kan me er ook wel iets bij voorstellen mja.

toennet sin city weer gekeken ^^ heerlijke film en nee niet vanwege jessica alba...... ok die maakt t net iets leuker rolleyes , maar de sfeer, de styl het verhaal ^__^ !! wish there were more movies like this.
PostPosted: Thu Jul 27, 2006 12:19 am

Wat iemand in een stripje online over de film zei:

"Ik snap niet wat mensen nou zeuren. Het was een geweldige film! Ik heb echt genoten! Er zou maar 1 ding zijn wat de film nog beter zou maken..."

"Oh, wat dan?"

"Dan andere helft van de film!!!!"

Dus ik heb het idee dat je bijna To Be Continued aan het einde kan zeggen XD

kittyocean
Captain

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Jul 27, 2006 3:22 am

ehm ja pirates on the carribbean is ook nog niet afgelopen er komt een deel 3 miss dat mensen drm het einde niet leuk vonden maar ik juist wel ik ben nu mega nieuwsgierig naar het volgende deel ... en ja Eastvane daar heb je wel gelijk in maar dat miste ik niet zo super erg dit deel was toch anders maar super leuk ..
PostPosted: Thu Jul 27, 2006 3:40 am

kittyocean
Wat iemand in een stripje online over de film zei:

"Ik snap niet wat mensen nou zeuren. Het was een geweldige film! Ik heb echt genoten! Er zou maar 1 ding zijn wat de film nog beter zou maken..."

"Oh, wat dan?"

"Dan andere helft van de film!!!!"

Dus ik heb het idee dat je bijna To Be Continued aan het einde kan zeggen XD

HEY jij hoeft de film nie meer te zien want daqt gebeurd ook XD

Digipyro

Puddle_Jumper05

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 3:54 am

het einde vond ik zalig. Zeker waneer dingeskes van de dingeskes dingeske ... zo helemaal op't einde zo ...
PostPosted: Thu Jul 27, 2006 4:34 am

ohja toen dinges dinges was en dinges dinges kwam met ze dinges en dinges deed hahahahahahaha ja dinges was wel dinges biggrin vond t alleen wel jammer van dinges enz smile

Digipyro

ani_falkon

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 4:41 am

helemaal mee eens ! xd
verder gewoon een super film ^^
alleen na dat einde wil ik de volgende film zienn !!!
nou zit ik een heel jaar in spanning te wachten XD
PostPosted: Thu Jul 27, 2006 6:40 am

ani_falkon
helemaal mee eens ! xd
verder gewoon een super film ^^
alleen na dat einde wil ik de volgende film zienn !!!
nou zit ik een heel jaar in spanning te wachten XD

Ja dat heb ik nou ook xd

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

Puddle_Jumper05

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 6:46 am

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 371 372 373 374 375 376 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games