|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:36 am
D0ppelganger spottar på molnen* Kom igen! En liten skur iallafall! whee Hur tusan kan man spotta på molnen? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:36 am
Chibi Strawberry Hur tusan kan man spotta på molnen? <.< Man får ta i rejält. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:37 am
Chibi Strawberry Dogcamp *Önskar sig lite varmare väder* DEt är alldeles för kallt i vårt avlånga land xp Oja. Man fryser ju när man går ut. xp Aa.. Precis.. Så jag fattar inte varför du önskar regn som om det vore värsta öken vi levde i med 30 graders solsken och uttorkade människor.. Det fattar jag inte..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
halloooo halloo.. här är jag här är jag prata med miiiiig jag har tråååkigt!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tror det blir regn hos oss snart...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:38 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon sad stackare..*klapp huvet* Fast, snart är det ju halloween-grejjset i centrum. Hihi, på med corpsepaint och skrämma små barn. twisted lycko! eek whee Så kul! Enda man ser fram emot i Sandviken. ...Och parkrocken, såklart. 3nodding *sjunger med till sin winamp* With the slightest little effort of my ghostlike charm, I have seen grown men give out a shriek! whee så det händer saker i sandviken eek xp Jag vet! Kinda scary, is it not? xp Parkrocken kan man nästan skryta med. razz hhe whee okey eek här händer det inget stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:38 am
Nightmare Asura Tror det blir regn hos oss snart... Osis xd Nu ska jag äta fan VA HUNGRIG JAG E!!!! på återséende..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:39 am
jiminijon hhe whee okey eek här händer det inget stare J-cult...? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:40 am
Osis? Vill ha regn ju. Det är det bästa vädret.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon hhe whee okey eek här händer det inget stare J-cult...? neutral ja men det är ju inte som parkrocken direkt xp *pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Chibi Strawberry Hur tusan kan man spotta på molnen? <.< Man får ta i rejält. sweatdrop Det måste man nog. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:41 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon hhe whee okey eek här händer det inget stare J-cult...? neutral ja men det är ju inte som parkrocken direkt xp *pet*Ingenting slår parkrocken. razz Porrkestern! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:42 am
Dogcamp Aa.. Precis.. Så jag fattar inte varför du önskar regn som om det vore värsta öken vi levde i med 30 graders solsken och uttorkade människor.. Det fattar jag inte.. Det är 42 grader i solen här. Jag vågar inte gå ut. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|