|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 10:13 pm
•♥• ... Zo ontzettend irri.. zit ik op level 48 blijft het spelletje even hangen, dag spel! Ik haat die lag >_< •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 1:33 am
Nog maar 1 tekening...nog maar 1 tekening!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 6:31 am
wooohooo k heb de 1e serie stripboeken van x-men biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin super tof ( ok ook lelijk getekend mja kan nie alles hebben sad .) verder heb k net elfquest 1 gelezen biggrin waar ze vluchten naar the cave of the trolls razz .
k vind t beide wel tof, alleen moet maar n's kijken hoe ik t verder met elf quest ga doen... t lijkt me wel leuk om in de toekomst zo'n elf te tekenen/3d en.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 8:51 am
Hey iedereen, ik kom ff hallo zeggen. Ik zit eindelijk op een PC dat Gaia aankan! Hoozaa!!
dus ... hallo ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 10:39 am
Eastvane wooohooo k heb de 1e serie stripboeken van x-men biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin super tof ( ok ook lelijk getekend mja kan nie alles hebben sad .) verder heb k net elfquest 1 gelezen biggrin waar ze vluchten naar the cave of the trolls razz . k vind t beide wel tof, alleen moet maar n's kijken hoe ik t verder met elf quest ga doen... t lijkt me wel leuk om in de toekomst zo'n elf te tekenen/3d en. wilikzienwilikzien!!!!! (ember of khavi dan graag =P) en hoi puddlejumper!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 10:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 11:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 1:11 pm
Iedereen hier eigenlijk ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 1:32 pm
•♥• hey-hey Puddlejumper ^_^ en de rest van de mensjes. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 1:44 pm
*verstopt staart* Ik? Mens? ^.^
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Seg, wie is er hier eigenlijk allemaal door op het school? Ik ben er al vast door!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 2:48 pm
•♥• Ben je geslaagt? gefeliciteert •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 3:35 pm
•♥• Beh!!!!! Ik zou wegrennnen!!! deze is echt leuk! rofl Het enigste wat ik nu nog nodig heb zijn de crazy contact lenzes niet?
•♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 3:56 pm
ik moet stoom afblazen iemand hier zin in een gesprek ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 3:26 am
heyhey, dit is lang geleden! (nou ja ongeveer een maandje) ik ben even niet zo veel op gaia, dat komt door het mooie weer!! biggrin dan heb ik helemaal geen zin om binnen achter de computer te zitten! sweatdrop en ik ga zo ook op vakantie, dus doei iedereen tot over een tijdje, als het weer wat kouder is! whee (maar ik kijk af en toe wel hoor!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:45 am
kittyocean Eastvane wooohooo k heb de 1e serie stripboeken van x-men biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin super tof ( ok ook lelijk getekend mja kan nie alles hebben sad .) verder heb k net elfquest 1 gelezen biggrin waar ze vluchten naar the cave of the trolls razz . k vind t beide wel tof, alleen moet maar n's kijken hoe ik t verder met elf quest ga doen... t lijkt me wel leuk om in de toekomst zo'n elf te tekenen/3d en. wilikzienwilikzien!!!!! (ember of khavi dan graag =P) en hoi puddlejumper!!!! bedoel je het 1e stripboek van x-men ? of 1e van elf quest ? ( die staat gewoon op elfquest.com) stripboeken van x-men kan ik sharen maar kan men ook zelf downloaden ( for further instructions pm me )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|