|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:26 am
D0ppelganger jiminijon sad stackare..*klapp huvet* Fast, snart är det ju halloween-grejjset i centrum. Hihi, på med corpsepaint och skrämma små barn. twisted lycko! eek whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:27 am
Dogcamp Nova_Camui Dogcamp Fan va jag längtar tills eftermiddag.. Då ska vi åka till mormor och hon har en pOOOOOOOO000l!!! *Hålla runt foten och tänker inte släppa* Jag vill följa meeeeed! crying Nähe.. Det får du inte xp *Häller kokande kaffe över Nova_Camui.. *dör*... igen. sweatdrop Jejeh, finns inget att göra här. Så. hejdå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:27 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon sad stackare..*klapp huvet* Fast, snart är det ju halloween-grejjset i centrum. Hihi, på med corpsepaint och skrämma små barn. twisted lycko! eek whee stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:29 am
I can see a happy face. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon sad stackare..*klapp huvet* Fast, snart är det ju halloween-grejjset i centrum. Hihi, på med corpsepaint och skrämma små barn. twisted lycko! eek whee Så kul! Enda man ser fram emot i Sandviken. ...Och parkrocken, såklart. 3nodding *sjunger med till sin winamp* With the slightest little effort of my ghostlike charm, I have seen grown men give out a shriek!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nova_Camui Dogcamp Nova_Camui Dogcamp Fan va jag längtar tills eftermiddag.. Då ska vi åka till mormor och hon har en pOOOOOOOO000l!!! *Hålla runt foten och tänker inte släppa* Jag vill följa meeeeed! crying Nähe.. Det får du inte xp *Häller kokande kaffe över Nova_Camui.. *dör*... igen. sweatdrop Jejeh, finns inget att göra här. Så. hejdå. Nej! Dra inte .. Du får hänga med crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:30 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon sad stackare..*klapp huvet* Fast, snart är det ju halloween-grejjset i centrum. Hihi, på med corpsepaint och skrämma små barn. twisted lycko! eek whee Så kul! Enda man ser fram emot i Sandviken. ...Och parkrocken, såklart. 3nodding *sjunger med till sin winamp* With the slightest little effort of my ghostlike charm, I have seen grown men give out a shriek! whee så det händer saker i sandviken eek xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:32 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon sad stackare..*klapp huvet* Fast, snart är det ju halloween-grejjset i centrum. Hihi, på med corpsepaint och skrämma små barn. twisted lycko! eek whee Så kul! Enda man ser fram emot i Sandviken. ...Och parkrocken, såklart. 3nodding *sjunger med till sin winamp* With the slightest little effort of my ghostlike charm, I have seen grown men give out a shriek! whee så det händer saker i sandviken eek xp Jag vet! Kinda scary, is it not? xp Parkrocken kan man nästan skryta med. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Önskar sig lite varmare väder* DEt är alldeles för kallt i vårt avlånga land xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:35 am
*spottar på molnen* Kom igen! En liten skur iallafall! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:35 am
Dogcamp *Önskar sig lite varmare väder* DEt är alldeles för kallt i vårt avlånga land xp Oja. Man fryser ju när man går ut. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|