|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 2:59 pm
•♥• Dat wou ik net zeggen *wijst naar vorige post* helemaal gelijk ze verdienen het echt voor alles wat ze doen en voor mij hebben gedaan om me al die tijd bezig en happy te houden. ... maar als je het zo bekijkt verdienen ze veel meer dan 4 euro.. maar dat gaat wat ver. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:01 pm
wat gaat ver ? en hoe bedoel je verdienen ze meer dan 4 euro ? p uur ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:04 pm
•♥• Nee als in ze verdienen het als in, het is ze gegunt XD XD het gaat wat ver om meer dan dat te doneren.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:28 pm
ik heb ze 5 euro gedonate dat vond ik genoeg, het is jammer dat die net ietsjes meer dan 1e euro geen donation item vormt maar dat boeit me niet. ik vind 5 euro een mooi rond bedrag en ik heb allereerst totaal niet gelet op de donation items. pas een uurtje voor ik ging donaten kwam ik er achter: HEY 2,5 dollar = 1 donation item. mja dat ben ik enkel k hou van ronde bedragen ^^ zo zal ik geen 4 euro over maken maar 5 of 10. een enkele x mischien 7,50. maargoed ik zie wel wanneer ik weer donate smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 10:24 pm
•♥• Ik heb ook geen 4 euro gedoneerd.. ik heb 5 dollar gedoneerd XD das mooi rond. Ik vraag me af wat jij bij het eerste gaia schermpje had ingevoert want ik kreeg echt nergens de optie om het in euro's te doen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 1:37 am
Verdienen ze het? Ja Helpt het de site onderhouden? Ook
Maar het 'spel' wordt er voor mij wel een HEEL stuk makkelijker door. Ik zit me nu rot te werken om elke maand de donatie items te kunnen kopen. En trots dat ik dan ben als het me weer eens is gelukt!
Als ik ga doneren, dan krijgt het spel voor mij minder waarde. Aangezien ik met een beetje hard werken 40k in een maand kan verdienen, zou ik zowat alle items die ik wil kunnen kopen. En met een beetje sparen zou ik de wat duurdere items kunnen kopen.
Voor mij gaat dan het gevoel van een prestatie behalen een stuk omlaag.
Daarom zei ik al, het is een persoonlijke kwestie. Kies ik er voor om het spel een HEEL STUK makkelijker te maken, of ga ik door op deze weg, en ben ik trots op elk item wat ik behaal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 8:42 am
•♥• Ja als je het zo bekijkt... ik hoef zelf niet meer te sparen voor de letters dus voor mij wordt het er niet makkelijker door ik vind alleen de prijs van de letters totaal buiten proporties en voor mij onacceptabel geworden.. dus ik weiger nog verder achter de prijs jackers op te lopen. Het is het werk gewoon niet waard om de prijs van die briefjes te verdienen zit ik toch minstens een week of twee of zo me rot te werken ik besteed het liever aan common items en avatar edits en zo.. kan ik nog wat sparen voor het moment dat ik.. een leven krijg of zo. eek •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 11:00 am
tja, van de commons is de prijs meestal niet ZO hoog, EN ze zullen niet verdwijnen =S Dus daarvoor heb ik de tijd :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 11:01 am
oh ja, en ik spaar geen edits ofzo, en heb dus geen dingen waaraan ik nog meer gold uit zal geven =S Drukt aardig de kosten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 12:22 pm
•♥• Ja maar je vraagt je af waar stopt het, de prijzen van de sealeds zijn de afgelopen tijd verdubbeld met een hele hoge spike de laatste maanden. terwijl het niet makkelijker geworden is te sparen. Gaia kennende blijven dingen stijgen tenzij ze gaan besluiten een aantal keer hele sucky items uit te brengen. Komt er een moment dat iemand niet meer normaal twee briefjes bij elkaar gaat kunnen sparen per maand? anyway ik doe niet meer mee, het niet meer gefrustreert de marketplace volgen is me ook wat waard.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 12:29 pm
ik zie dat juist als onderdeel van het spel XD Handelen, zo laag mogelijk kopen... maar ik geef toe dat sealeds steeds duurder worden O.o Zeker de laatste maanden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 1:01 pm
•♥• Is het ook.. en ik heb het ook heel lang leuk gevonden de laagste van de markt te halen... maar het heeft het gewoon niet meer tegenwoordig. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|