|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:15 am
Nova_Camui jiminijon Nova_Camui jiminijon Nova_Camui jiminijon Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk 30.3? här är det typ 39... nej inte du det är ju du som ska döda mig ju! gonk Nja, inte nu... när skolan börjar. Så du har ett tag kvar att leva whee då är så snäll whee Javisst whee <******** va varmt... också ska jag PACKA hela dagen idag för jag åker hem imorrn, usch. xp haha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:15 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3 japp..heh okey 3nodding Jupp. ^^ Mwää, jag vill ha en Jack-docka... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:16 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3 japp..heh okey 3nodding Jupp. ^^ Mwää, jag vill ha en Jack-docka... gonk han är ju as cool ju!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:17 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon *kramar* det är för varmt. gonk *kramar tillbaka* Usch ja, därför jag håller mig inne. jag med..*pet* okej.. *hoppar iväg ut genom fönstret och sätter sig utanför* *följer efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:18 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3 japp..heh okey 3nodding Jupp. ^^ Mwää, jag vill ha en Jack-docka... gonk han är ju as cool ju!Jag vet! Min idol! eek heart Fast...nu har jag lånat ut filmen. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:19 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3 japp..heh okey 3nodding Jupp. ^^ Mwää, jag vill ha en Jack-docka... gonk han är ju as cool ju!Jag vet! Min idol! eek heart Fast...nu har jag lånat ut filmen. sad whee näe,synd. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:19 am
Fan va jag längtar tills eftermiddag.. Då ska vi åka till mormor och hon har en pOOOOOOOO000l!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:21 am
Dogcamp Fan va jag längtar tills eftermiddag.. Då ska vi åka till mormor och hon har en pOOOOOOOO000l!!! *Hålla runt foten och tänker inte släppa* Jag vill följa meeeeed! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:21 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3 japp..heh okey 3nodding Jupp. ^^ Mwää, jag vill ha en Jack-docka... gonk han är ju as cool ju!Jag vet! Min idol! eek heart Fast...nu har jag lånat ut filmen. sad whee näe,synd. sad Jupp. Inget mer halloweenande för mig. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:22 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3 japp..heh okey 3nodding Jupp. ^^ Mwää, jag vill ha en Jack-docka... gonk han är ju as cool ju!Jag vet! Min idol! eek heart Fast...nu har jag lånat ut filmen. sad whee näe,synd. sad Jupp. Inget mer halloweenande för mig. sad sad stackare..*klapp huvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon sad stackare..*klapp huvet* Fast, snart är det ju halloween-grejjset i centrum. Hihi, på med corpsepaint och skrämma små barn. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:25 am
Nova_Camui Dogcamp Fan va jag längtar tills eftermiddag.. Då ska vi åka till mormor och hon har en pOOOOOOOO000l!!! *Hålla runt foten och tänker inte släppa* Jag vill följa meeeeed! crying Nähe.. Det får du inte xp *Häller kokande kaffe över Nova_Camui..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|