Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 368 369 370 371 372 373 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Devange666

Hopeful Abductee

11,350 Points
  • Invisibility 100
  • Happy Birthday! 100
  • Jack-pot 100
PostPosted: Mon Jul 23, 2007 4:44 pm

OMM: *zucht* de polderse kermis is weer afgelopen....
PostPosted: Tue Jul 24, 2007 2:07 am

OMM: Wow wat ben ik nu rijk! 28768gold!

LeannaAnne
Vice Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Jul 24, 2007 5:32 am

OMM: avatar bug?
PostPosted: Tue Jul 24, 2007 7:18 am

ja, dacht ik ook al burning_eyes

Moohke

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jul 24, 2007 10:56 am

OMM: als ik je korter dan 5 minuten ken, heb ik ech geen behoefte aan je KRITIEK KRITEK. Als je kritiek moet geven, doe het dan opbouwend en zorg dat de ander er wat mee kan... en brand het niet af!
En niemand kan afkrakende kritiek accepteren van iemand die hij of zij korter dan 5 minuten kent. Het enige wat dat oproept, is aversie
PostPosted: Tue Jul 24, 2007 12:40 pm

kittyocean
OMM: als ik je korter dan 5 minuten ken, heb ik ech geen behoefte aan je KRITIEK KRITEK. Als je kritiek moet geven, doe het dan opbouwend en zorg dat de ander er wat mee kan... en brand het niet af!
En niemand kan afkrakende kritiek accepteren van iemand die hij of zij korter dan 5 minuten kent. Het enige wat dat oproept, is aversie

irritant personage? Zo had ik er net ook een, ik wou die syaoran goggles kopen 4x, en ik vaarg zo aan iemand die ze verkoopt, verkoop je er ook 4? krijg terug 'NEEEEEEEE!!!!!! GA ZELF DE TEST DOEN!!!!!!!!!!!!!' sweatdrop

LeannaAnne
Vice Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Tue Jul 24, 2007 12:55 pm

» OMM: Hè een nieuwe announcement.

*Eerste reactie* Een nieuwe quest die natuurlijk weer niet voor ons is en het grootste deel van de wereld. Wat denken die stomme sponsoren wel niet en hoe kunnen de admins daar nou mee akkoord gaan, kunnen ze niet iets beters verzinnen! En waarom hebben die stomme Amerikaanse Gaians niet een beetje medeleven, zij zouden helemaal gek worden als ze ergens niet aan mee mochten doen! *nog meer gevloek en gescheld*

*10 seconden later*
    Wat zit je weer te overdrijven Mel, het is slechts een site, zij doen ook maar wat die sponsoren ze opdragen. Er zijn veel grotere problemen in de wereld: oorlog, terrorisme, honger, het klimaat, doping in de Tour de France, etc. Binnenkort komen er weer nieuwe Housing Items en ze zijn druk bezig met het Battle System dan is alles weer vergeten. *maakt een diepe zucht van opluchting*

Conclusie: Gaia is niet gezond voor je hart. rofl

PostPosted: Wed Jul 25, 2007 3:17 am

Arisha
    » OMM: Hè een nieuwe announcement.

*Eerste reactie* Een nieuwe quest die natuurlijk weer niet voor ons is en het grootste deel van de wereld. Wat denken die stomme sponsoren wel niet en hoe kunnen de admins daar nou mee akkoord gaan, kunnen ze niet iets beters verzinnen! En waarom hebben die stomme Amerikaanse Gaians niet een beetje medeleven, zij zouden helemaal gek worden als ze ergens niet aan mee mochten doen! *nog meer gevloek en gescheld*

*10 seconden later*
    Wat zit je weer te overdrijven Mel, het is slechts een site, zij doen ook maar wat die sponsoren ze opdragen. Er zijn veel grotere problemen in de wereld: oorlog, terrorisme, honger, het klimaat, doping in de Tour de France, etc. Binnenkort komen er weer nieuwe Housing Items en ze zijn druk bezig met het Battle System dan is alles weer vergeten. *maakt een diepe zucht van opluchting*

Conclusie: Gaia is niet gezond voor je hart. rofl

Jááá opstand tegen gierige amerikanen en canadese! Iedereen krijgt 500g en een item dat je niet meer kan krijgen!! 'dit is niet mogelijk voor mensen in de US of CA'. Maar wij mogen het wél kopen hé!

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jul 25, 2007 8:22 am

OMM: ik wil mijn pakket!! Is dat zo moeilijk mensen? Koeriersdienst? Nou, ze zijn hier NOG NOOIT geweest! Wat ze ook beweren!
PostPosted: Fri Jul 27, 2007 4:07 am

OMM: verdomme klote ib groep.. ik heb 2 weken geleden aanmeldingsformulier ingeleverd en NOG STEEDS NIKS GEHOORD VAN HUN!!!!!!! evil evil evil

[KH]Sasuke

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 27, 2007 10:30 am

OMM: "Ik stond wel 10 minuten in de wacht!"

Tja, en de tijd die ik nodig heb om jou excuses aan te bieden had ik al een andere klant kunnen helpen... die dus door jou nog langer in de wacht staat. Dat niet alleen, je kan natuurlijk ook GRATIS mailen! Jij kiest er voor om te bellen, ik niet.

Tsss... mensen weten echt niet hoe het nou werkt bij een klantenservice XD
PostPosted: Sat Jul 28, 2007 5:43 am

kittyocean
OMM: "Ik stond wel 10 minuten in de wacht!"

Tja, en de tijd die ik nodig heb om jou excuses aan te bieden had ik al een andere klant kunnen helpen... die dus door jou nog langer in de wacht staat. Dat niet alleen, je kan natuurlijk ook GRATIS mailen! Jij kiest er voor om te bellen, ik niet.

Tsss... mensen weten echt niet hoe het nou werkt bij een klantenservice XD

Helemaal mee eens sweatdrop
Laatst moest de gestolen mobiel van me zus in thailand geblokeert worden moest me vader eerst langs zo'n computer prater komen sweatdrop

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 29, 2007 6:10 am

Anne: We hate computerhelpers XD Dat snappen de bellers alleen niet XP

OMM: BACKUP! BACKUP! BACKUP! Wat je allemaal niet voor je zuster over moet hebben.... *zucht*
PostPosted: Sun Jul 29, 2007 9:49 am

OMM: Aaah wat zou ik toch graag een kat willen zijn... hele dag niets doen, overal liggen overal slapen, geaait worden, eten krijgen.

10seconden later: Aaah wat ben ik toch graag mens, hele dagen achter de computer of televisie of lekker naar de stad gaan of lekker longboarde ! x3

Pff... wat is het leven toch moeilijk!!! D:

[ Fruit Cake ]

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 30, 2007 10:57 am

OMM: een miljoentje zou fijn zijn... komt mijn 3e boek misschien toch nog ooit af....
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 368 369 370 371 372 373 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games