|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 12:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 5:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 10:33 pm
+ HAAHAA!! Mitt team har inte förlorat på en enda match. domokun Igår blev det oavgjort. (: Ni grabbar är bäst. <333333 + Ska börja jobba på Guldfynd imorgon. O: + Mensvärken är borta. ;D + Bright eyes + Honken = Sweeet Romance. xDD + Madde är finurlig. P: + Har ingen juridik idag. eek
- Hostar hela tiden. Extremt irriterande. -__- - Hade en dröm om Mr. M. Visst var den fin med wtf. Orka, jag blir ledsen. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 2:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 11:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 12:08 pm
+ [plus] Teater ^_^ Slutade tidigt idag (inte från lektionen, den drog över en halvtimma, men skolan, hade bara teater idag) Play date med Jesper x)<3
- [minus] Huvudväk tidigare. Trött ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 12:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:00 pm
[ Alen ] yennifer +/- Mitt liv �r s� tr�kigt, samma skit hela tiden, jag �r f�r lat f�r att g�ra n�got har jag m�rkt. Alla dagar �r s�.. lika. Det b�rjar bli tr�kigt. blah. M�rker du det nu? =) Precis, det är så med oss wow-geeks. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:11 pm
Drevlin [ Alen ] yennifer +/- Mitt liv 䲠s場r嫩gt, samma skit hela tiden, jag 䲠f?at f?tt g?n姯t har jag m䲫t. Alla dagar 䲠s宮 lika. Det b?r bli tr嫩gt. blah. M䲫er du det nu? =) (*kommer in och f?ker l崡 smart*) Dagen blir vad man g?en till. 3nodding Hur fan gör man en dag till nånting?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:26 pm
+ Kamira heart + Fishheads + Rita på NO-lektionen!! + Kamiras Cloud/Chocobobild heart + "Jag brukar vakna när jag ligger med folk" XD + NYA BYXOR!! *kär* + Det luktade inte så illa..
- Mamma väckte mig klockan 02.00 inatt, dagiset på vår gata stod i höga lågor och brandkårn osv. var här. Det var lite läskigt men samtidigt spännande :O Hoppas aldrig att jag behöver vara med om det igen! - Trodde det skulle lukta bajs av det!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:29 pm
Blixtra - Mamma väckte mig klockan 02.00 inatt, dagiset på vår gata stod i höga lågor och brandkårn osv. var här. Det var lite läskigt men samtidigt spännande :O Hoppas aldrig att jag behöver vara med om det igen! Var det vid dig?! O: Jag undrade fan vart det var.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|