|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:08 am
Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:08 am
Nu måste jag kila iväg.. Bye allihopa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:09 am
Nidder Dogcamp Nidder xantavia tooodeloo blaugh händer de nåt trevligt här??? eek njaaääee.. i så fall har jag missat det. Det har hänt en jättetrevlig sak.. Jag har kommit xp Vad hände med dina glasögon?? *springer o hämtar* här e dom! biggrin O, ja! Dogcamp har kommit! vi är räddade! xp Exakt wink Räddaren i nöden har kommit. Frukta inte.. Jag ska slå bort den onda ondskan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk 30.3? här är det typ 39...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon *kramar* det är för varmt. gonk *kramar tillbaka* Usch ja, därför jag håller mig inne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:10 am
Nova_Camui jiminijon Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk 30.3? här är det typ 39... nej inte du det är ju du som ska döda mig ju! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:11 am
prrnill jiminijon *kramar* det är för varmt. gonk *kramar tillbaka* Usch ja, därför jag håller mig inne. jag med..*pet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:11 am
jiminijon Nova_Camui jiminijon Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk 30.3? här är det typ 39... nej inte du det är ju du som ska döda mig ju! gonk Nja, inte nu... när skolan börjar. Så du har ett tag kvar att leva whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:12 am
Nova_Camui jiminijon Nova_Camui jiminijon Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk 30.3? här är det typ 39... nej inte du det är ju du som ska döda mig ju! gonk Nja, inte nu... när skolan börjar. Så du har ett tag kvar att leva whee då är så snäll whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:13 am
jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:13 am
jiminijon Nova_Camui jiminijon Nova_Camui jiminijon Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk 30.3? här är det typ 39... nej inte du det är ju du som ska döda mig ju! gonk Nja, inte nu... när skolan börjar. Så du har ett tag kvar att leva whee då är så snäll whee Javisst whee <******** va varmt... också ska jag PACKA hela dagen idag för jag åker hem imorrn, usch.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:14 am
jiminijon prrnill jiminijon *kramar* det är för varmt. gonk *kramar tillbaka* Usch ja, därför jag håller mig inne. jag med..*pet* okej.. *hoppar iväg ut genom fönstret och sätter sig utanför*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eek KYCKLING!!! blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon precis det är ju svalare inne razz ja men då ska man väl överleva whee ja men nån gång ska ni ju komma 3nodding *pet* Nångång ja. razz Kanske vi klär ut oss till något gulligt. :3 japp..heh okey 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:15 am
Nova_Camui jiminijon Nova_Camui jiminijon Nova_Camui jiminijon Silence_P Gaaaahhh! De är 30.3 grader. gonk omg..! gonk 30.3? här är det typ 39... nej inte du det är ju du som ska döda mig ju! gonk Nja, inte nu... när skolan börjar. Så du har ett tag kvar att leva whee då är så snäll whee Javisst whee <******** va varmt... också ska jag PACKA hela dagen idag för jag åker hem imorrn, usch. Vart e du nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|