|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2012 3:32 pm
Maggik foto's zien? mischien kom ik jullie wel eerder tegen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 5:02 am
ik ben er de hele dag =D geen zorgen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 7:09 am
Haha Leanna van mij mag je een foto zien maar ik ben gecosplayt dus weet niet of je me dan nog herkent razz
En Kitty jou zal ik wss nog wel herkennen XD daar ben ik dan weer wel goed in gezichten herkennen namen is een ramp bij mij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 9:37 am
Kitty zal ik direct herkennen, maar heb jullie nog nooit gezien xD
Toon dan een foto en een plaatje van de cosplay XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2012 9:39 am
als je het wilt kan ik je een foto van me laten zien stare hoewel me foto's meestal wat onscherp zijn.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2012 11:25 am
Faces, I am terrible with them.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2012 12:17 pm
br3akape als je het wilt kan ik je een foto van me laten zien stare hoewel me foto's meestal wat onscherp zijn.... sweatdrop Ik ben aan het afstuderen als fotograaf, als ik een meester in de scherpte wil zijn moet ik ook een meester in de onscherpte zijn twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2012 6:11 am
Lol ik kan zowie zo een plaatje van wie ik ga cosplayen hier neer zetten wink  En dan een blauwe rok en zwarte laarzen (mijn cosplay ligt bij een vriendin dus kan er geen foto van maken -.-) En ehm foto van mezelf miss moet ik die via pm sturen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2012 7:29 am
Ohh van welke serie is dat?
En ja graag, moet je dan ook fototje van mij zien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2012 7:34 am
Het is van de serie Fairy tail ^^
ik ga met een groepje mijn vriend gaat als Jellal en we hebben nog een Lucy en een Natzu XD
en is goed ^^ik zal er een ff opzoeken wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2012 10:57 am
ik heb een redelijk goede foto van me weten te vinden....
en laten we het direct goed doen en in 1 keer naar idereen hier te sturen. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2012 12:51 pm
*raises hand* Geen zorgen: zelfs MET foto herken ik niemand XD Want ik ben gewoon een ei. En, ook heel leuk: ik heb geen foto XD Niet op deze laptop anyway. Heb wel dit: http://fav.me/dyv4luhttp://fav.me/d24uv3qhttp://fav.me/d10xbaa(dit staat toch al een jaar of 2-3 online, dus als iemand kwaad wil, dan had ie dat allang gedaan XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2012 1:41 am
Heb jij je eigen naam wel eens ingetikt op google kitty? XD Krijg je nog meer fotos razz Erh ikke 1ikke 2Nu weet ik weer waar die fairytail dame op lijkt, op de rivaal in de serie Full Moon Wo Sagashite. Madoka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2012 9:08 am
Ow lol jammer dat ik pas net in de anime zit -.- dus moet nog veel zien voordat ik weet wat het allemaal is XD en een foto van mij XD Its meGeen zorgen kitty zolang de mensen weten hoe je bedrijfje heet vinden we je wel en het is heel makkelijk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2012 12:28 pm
LeannaAnne Heb jij je eigen naam wel eens ingetikt op google kitty? I deny the existence of those photos
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|