|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 9:43 am
Ice-kit Oh Kitty, mag die nu ALSJEBLIEFT!!! *kijkt smekend* Waar blijf je nu joh? XD Speciaal voor jou gepost!!! =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 10:23 am
kittyocean Natuurlijk niet =P Dat zou te veel spoilen =P Ik ga dat in ieder geval niet hier zetten wink Als je het echt per se per se wilt weten, PM je me maar razz had het kunnen weten rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 11:23 am
Zakou Nenharma kittyocean Natuurlijk niet =P Dat zou te veel spoilen =P Ik ga dat in ieder geval niet hier zetten wink Als je het echt per se per se wilt weten, PM je me maar razz had het kunnen weten rolleyes Volg gewoon de lijntjes in de richting van de pijltjes ^_^ Ik heb nog eens gekeken en tja, het ziet er wat overweldigend uit, maar als je de lijntjes in de richting van de pijltjes volgt, is het niet zo moeilijk smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 12:08 pm
Volgende vraag voor de lezers, voor zij die nog niet de uitkomst weten: Wat denken jullie? Zal Naraku liefde kennen? En voor wie zal ze dan vallen? Iemand die ze al kent, of juist niemand die ze kent?
Wat denken jullie?
En wat denken jullie van verdere liefde?
Of misschien: aan wie hebben jullie zo'n hekel dat die van jou wel dood mag!!!!!
De laatste vind ik altijd humor vragen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 3:39 am
kittyocean Ice-kit Oh Kitty, mag die nu ALSJEBLIEFT!!! *kijkt smekend* Waar blijf je nu joh? XD Speciaal voor jou gepost!!! =P Sorry, kon niet meer op I-net daarna, was weg crying Maar bedankt 3nodding 4laugh Ga nu lekker genieten en lezen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 3:48 am
ah..zucht..wat mooi biggrin
Heel goed hoofdstuk!
Ik ben SUPER nieuwsgierig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 6:18 am
kittyocean Volgende vraag voor de lezers, voor zij die nog niet de uitkomst weten: Wat denken jullie? Zal Naraku liefde kennen? En voor wie zal ze dan vallen? Iemand die ze al kent, of juist niemand die ze kent? Wat denken jullie? En wat denken jullie van verdere liefde? Of misschien: aan wie hebben jullie zo'n hekel dat die van jou wel dood mag!!!!! De laatste vind ik altijd humor vragen =P ninja xD makkie, wacht even... dan zoek ik het even op. nee zal ik niet doen. wie mag er dood? niemand! nou ja Sandolean misschien. waarom? geen idee, maar dat lijkt me nu net zo iemand waarbij al vast staat dat hij zal dood gaan. waarschijnlijk door de opperslechterik himself.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 12:12 pm
Ice-kit ah..zucht..wat mooi biggrin Heel goed hoofdstuk! Ik ben SUPER nieuwsgierig! Hehe, je zal nog even moeten wachten =P Einde van de week waarschijnlijk =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 12:14 pm
Zakou Nenharma kittyocean Volgende vraag voor de lezers, voor zij die nog niet de uitkomst weten: Wat denken jullie? Zal Naraku liefde kennen? En voor wie zal ze dan vallen? Iemand die ze al kent, of juist niemand die ze kent? Wat denken jullie? En wat denken jullie van verdere liefde? Of misschien: aan wie hebben jullie zo'n hekel dat die van jou wel dood mag!!!!! De laatste vind ik altijd humor vragen =P ninja xD makkie, wacht even... dan zoek ik het even op. nee zal ik niet doen. wie mag er dood? niemand! nou ja Sandolean misschien. waarom? geen idee, maar dat lijkt me nu net zo iemand waarbij al vast staat dat hij zal dood gaan. waarschijnlijk door de opperslechterik himself..................BWAHAHAHAHAHAHAHA Okay, dies gemeen XD Je weet niet waarom ik lach XD Maar daar kom je vanzelf wel achter =P Niets persoonlijks naar jou toe hoor =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 19, 2006 2:00 am
Ik zal binnenkort weer een nieuwe ep plaatsen XD
Vind het alleen zo jammer dat er hier zo weinig gesproken wordt. Maar dat ben ik. Kan jullie niet dwingen XD Dus praat ik zelf maar!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 3:41 am
haha LOL..nou ik zou niet weten wat ik moet zeggen .. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 3:42 am
Over je vraag: Ja ze zal liefde kennen, dat doet ze nu a zo'n beetje. Waarschijnlijk iemand van buiten? of die nieuwe blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 10:26 am
Ice-kit Over je vraag: Ja ze zal liefde kennen, dat doet ze nu a zo'n beetje. Waarschijnlijk iemand van buiten? of die nieuwe blaugh Van wie houdt ze dan nu al? =D Ik ish nieuwsgierig naar jou gedachtes!!! En Naraku en Rain.... INTRESTING =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 2:08 am
ja ik bedoelde Rain ja. Eigenlijk kent ze het nu al. Voor iedereen. Want ze voeld pijn en schuld tegenover hun, wat een teken van liefde is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 21, 2006 5:26 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Volgende vraag voor de lezers, voor zij die nog niet de uitkomst weten: Wat denken jullie? Zal Naraku liefde kennen? En voor wie zal ze dan vallen? Iemand die ze al kent, of juist niemand die ze kent? Wat denken jullie? En wat denken jullie van verdere liefde? Of misschien: aan wie hebben jullie zo'n hekel dat die van jou wel dood mag!!!!! De laatste vind ik altijd humor vragen =P ninja xD makkie, wacht even... dan zoek ik het even op. nee zal ik niet doen. wie mag er dood? niemand! nou ja Sandolean misschien. waarom? geen idee, maar dat lijkt me nu net zo iemand waarbij al vast staat dat hij zal dood gaan. waarschijnlijk door de opperslechterik himself..................BWAHAHAHAHAHAHAHA Okay, dies gemeen XD Je weet niet waarom ik lach XD Maar daar kom je vanzelf wel achter =P Niets persoonlijks naar jou toe hoor =D *pouts* nou gelukkig heb jij plezier erin xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |