|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 9:44 am
kittyocean De reden dat de kids in mijn stageklas zo vervelend waren de afgelopen week....het kind dat in bed ging plassen.... het kind dat in paniek raakte.... dat alles.... sinds ze te horen gekregen hebben bij wie ze in de klas zouden komen volgend jaar. Dat meen je toch niet? eek Dat kan toch niet waar zijn??! eek Zou DAT de reden zijn???! Dat ze niet bij mij weg willen??! liev! dat is best wel liev
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 9:45 am
kiek kittyocean De reden dat de kids in mijn stageklas zo vervelend waren de afgelopen week....het kind dat in bed ging plassen.... het kind dat in paniek raakte.... dat alles.... sinds ze te horen gekregen hebben bij wie ze in de klas zouden komen volgend jaar. Dat meen je toch niet? eek Dat kan toch niet waar zijn??! eek Zou DAT de reden zijn???! Dat ze niet bij mij weg willen??! liev! dat is best wel liev ja ^_^ maar is dat dan zo'n vrezelijke leraar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 9:47 am
Darlaa kiek kittyocean De reden dat de kids in mijn stageklas zo vervelend waren de afgelopen week....het kind dat in bed ging plassen.... het kind dat in paniek raakte.... dat alles.... sinds ze te horen gekregen hebben bij wie ze in de klas zouden komen volgend jaar. Dat meen je toch niet? eek Dat kan toch niet waar zijn??! eek Zou DAT de reden zijn???! Dat ze niet bij mij weg willen??! liev! dat is best wel liev ja ^_^ maar is dat dan zo'n vrezelijke leraar? misschien heeft ie wel als bijnaam... de kinderhater
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 9:49 am
kiek Darlaa kiek kittyocean De reden dat de kids in mijn stageklas zo vervelend waren de afgelopen week....het kind dat in bed ging plassen.... het kind dat in paniek raakte.... dat alles.... sinds ze te horen gekregen hebben bij wie ze in de klas zouden komen volgend jaar. Dat meen je toch niet? eek Dat kan toch niet waar zijn??! eek Zou DAT de reden zijn???! Dat ze niet bij mij weg willen??! liev! dat is best wel liev ja ^_^ maar is dat dan zo'n vrezelijke leraar? misschien heeft ie wel als bijnaam... de kinderhater Nee, niet zover ik weet XD Ze zijn nu groep 0 en gaan na de vakantie naar groep 1. En de 2 in kwestie die hebben al een paar weken bij die juffen gezeten!!! Misschien willen ze wel bij jou weg, alleen niet naar die juf twisted *rent weg* Kidding!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 5:11 am
on my mind: tijd te kort! Te weinig tijd deze week (eigenlijk) >< maar toetsweek rooster is dan wel weer chill...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 6:05 am
kiek on my mind: tijd te kort! Te weinig tijd deze week (eigenlijk) >< maar toetsweek rooster is dan wel weer chill... nou hopen dat het dan toch lukt he sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 7:44 am
On my mind: Ik heb morgen een mondeling engels, en ik zal vandaag er hard an moeten werken want ik heb de afgelopen dagen weer als vanouds lopen schuiven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 7:47 am
on my mind: mijn 7.7 voor mijn engels mondelinge!!! blaugh en over vier weekjes is het al weer zomervakantie!!! 3nodding vier weken heerlijk naar barcelona cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:26 am
Darlaa On my mind: Ik heb morgen een mondeling engels, en ik zal vandaag er hard an moeten werken want ik heb de afgelopen dagen weer als vanouds lopen schuiven. oeh...succes het is te doen zo'n mondeling ik had een 8.5 ervoor ^^" SUCCES mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:29 am
Shin Asuka Darlaa On my mind: Ik heb morgen een mondeling engels, en ik zal vandaag er hard an moeten werken want ik heb de afgelopen dagen weer als vanouds lopen schuiven. oeh...succes het is te doen zo'n mondeling ik had een 8.5 ervoor ^^" SUCCES mrgreen dankje, tuurlijk het is te doen en ik ben best goed in engels alleen doe ik een administratieve opleiding en ik moet een heus ondernemingsplan in het engels in elkaar knutselen, met marketvormen en business terminologie en alles, echt geen idee wat bv in het engels is ik heb beter op moeten letten. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:37 am
Darlaa Shin Asuka Darlaa On my mind: Ik heb morgen een mondeling engels, en ik zal vandaag er hard an moeten werken want ik heb de afgelopen dagen weer als vanouds lopen schuiven. oeh...succes het is te doen zo'n mondeling ik had een 8.5 ervoor ^^" SUCCES mrgreen dankje, tuurlijk het is te doen en ik ben best goed in engels alleen doe ik een administratieve opleiding en ik moet een heus ondernemingsplan in het engels in elkaar knutselen, met marketvormen en business terminologie en alles, echt geen idee wat bv in het engels is ik heb beter op moeten letten. sweatdrop mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:39 am
Zakou Nenharma on my mind: mijn 7.7 voor mijn engels mondelinge!!! blaugh en over vier weekjes is het al weer zomervakantie!!! 3nodding vier weken heerlijk naar barcelona cool gefeli met je 7.7 ^^ Ik houd trouwens een 7.9 voor mijn wiskunde XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:16 am
whats on my mind? het zit namelijk zo... over 2 weken heb ik vakantie,.,, er zit nu een automatische wekker mechanisme in mijn hersenen die dat aftelt. Dus elke dag denk ik aan vakantie dat elke dag dichter bij komt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:59 am
Mijn stage maakt me knetter XD MIXED MESSAGES! Ze spreken elkaar zo tegen!! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 9:34 am
On my mind: Als ik het goed heb, heb ik nu nog 4 punten nodig om naar VWO te gaan. Maar dan moet ik eerst even m'n 3e rapport kunnen vinden... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|