|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:33 pm
Miradjii Filthy X_X *ligger stendöd på marken* Känn dig ägd... xd Mm. Därför jag har på mig dessa flame saker. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:33 pm
Chibi_Chocobo o.O va gjorde du i västerås?? försöker komma åt min profile! går segt! gonk *hoppar upp på domo* nån som sett Agent Dude på länge?? o.o Menar du han från Dôgakon? Agent Smith?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:34 pm
Petsy Chibi_Chocobo Petsy Gandiloulou vad har du gjort i sommar då? Vart på landet, Göteborg, Västerås, Uppsala, Lite här å där razz o.O va gjorde du i västerås?? försöker komma åt min profile! går segt! gonk *hoppar upp på domo* nån som sett Agent Dude på länge?? o.o Shoppade sweatdrop jasså... men... det kan man väl göra i stockholm också sweatdrop finns mycket mer xp typ SF-bokhandeln och Robert xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted xp Hah eek Yay! whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou Varför åker man te västerås för att shoppa? Roligare affärer där än i Solna confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:35 pm
Petsy Gandiloulou Varför åker man te västerås för att shoppa? Roligare affärer där än i Solna confused som vilka då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:35 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted xp Hah eek Yay! whee xp *Fundera på om jag ska neka eller acceptera traden* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:36 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted xp Hah eek Yay! whee xp *Fundera på om jag ska neka eller acceptera traden* xp Acceptera! Du hjälper mänskligheten om du gör det! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:37 pm
Miradjii Chibi_Chocobo o.O va gjorde du i västerås?? försöker komma åt min profile! går segt! gonk *hoppar upp på domo* nån som sett Agent Dude på länge?? o.o Menar du han från Dôgakon? Agent Smith? nej inte Alex xd en kille som brukade vara på gaia... tycker bara inte jag sett honom på ett tag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou Petsy Gandiloulou Varför åker man te västerås för att shoppa? Roligare affärer där än i Solna confused som vilka då? Jag kommer inte ihåg namnen, men dom flesta är kläd affärer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Appropå Chibi_Chocobos och Petsys konversation, jag ska till Stockholm imorgon och handla lite.
Chibi Strawberry: What?
jiminijon: Hej då!~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:38 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted xp Hah eek Yay! whee xp *Fundera på om jag ska neka eller acceptera traden* xp Acceptera! Du hjälper mänskligheten om du gör det! gonk Meeen.. Får jag godis då? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:39 pm
Petsy Gandiloulou Petsy Gandiloulou Varför åker man te västerås för att shoppa? Roligare affärer där än i Solna confused som vilka då? Jag kommer inte ihåg namnen, men dom flesta är kläd affärer jo jag skulle också vilja veta vilka XP men jag går typ bara till GAME i stan xd lol, där kan man snacka med Erik ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:39 pm
*känner seii drogad* kanske ska gå och sova lite... d e kul att titta på vita saker i vår fem meter långa hall med tre UV-lampor..hehe...rena rama laserdome....lr inte..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|