|
|
|
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 7:42 am
mimi_rotuka hier wordt ik egt pist van. iemand heeft me account ww geen idee mhoe die daar aan komt en degene verkoopt niks en doet er niks mee alleen elke time mijn poppeke veranderen. ik heb geen flauw benul wie het is iemand tips? wachtwoord veranderen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 3:05 am
Dashinator mimi_rotuka hier wordt ik egt pist van. iemand heeft me account ww geen idee mhoe die daar aan komt en degene verkoopt niks en doet er niks mee alleen elke time mijn poppeke veranderen. ik heb geen flauw benul wie het is iemand tips? wachtwoord veranderen? En dan wel veranderen in iets dat niet te raden is, dus iets wat totaal niet aan jou te linken valt. En een virusscanner over je pc smijten; kijken of je geen keylogger hebt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 7:49 am
kittyocean Dashinator mimi_rotuka hier wordt ik egt pist van. iemand heeft me account ww geen idee mhoe die daar aan komt en degene verkoopt niks en doet er niks mee alleen elke time mijn poppeke veranderen. ik heb geen flauw benul wie het is iemand tips? wachtwoord veranderen? En dan wel veranderen in iets dat niet te raden is, dus iets wat totaal niet aan jou te linken valt. En een virusscanner over je pc smijten; kijken of je geen keylogger hebt dankj smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 21, 2010 11:42 am
Fietsendieven (ja, m'n fiets is dus gejat ¬¬).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 11:52 am
- mensen die denken dat ik een grapje maak en als het blijkt dat ik serieus ben, boos op mij worden. - mensen die out of the blue met een zwaaiend vingertje reageren, wat mogelijk 3 dagen terug is gezegd... en dan misschien niet eens van toepassing was op hun... maar het wel steeds meer van toepassing op hun wordt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 12:17 pm
Dat ik op m'n werk op m'n kop krijg als andere mensen iets vergeten. Het klinkt alleen zo lullig als je dan gaat zeggen van 'maar dat was ik niet', terwijl het eigenlijk wel de waarheid is.
Of dat ze mij dan niet vertelden dat de 70 soesjes nog níet betaald waren, en dat ik door de houding van de meneer ervan uitging dat zijn vrouw ze wél betaald had. Heb ik dus 70 soesjes gratis meegegeven, gelukkig belde de vrouw nog wel dat ze ze nog wel kwam betalen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 10:38 pm
Afscheid nemen.
En het feit dat ik vandaag 15 uur van huis ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 10:02 am
Lorraaa Dat ik op m'n werk op m'n kop krijg als andere mensen iets vergeten. Het klinkt alleen zo lullig als je dan gaat zeggen van 'maar dat was ik niet', terwijl het eigenlijk wel de waarheid is. Of dat ze mij dan niet vertelden dat de 70 soesjes nog níet betaald waren, en dat ik door de houding van de meneer ervan uitging dat zijn vrouw ze wél betaald had. Heb ik dus 70 soesjes gratis meegegeven, gelukkig belde de vrouw nog wel dat ze ze nog wel kwam betalen. Ugh, dat heb ik ook zo vaak! Kreeg eens de schuld van het verkeerd bestellen van wenskaarten, terwijl ik dat niet had gedaan die week D:. Kun je helaas weinig aan doen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 10:56 am
Lorraaa Dat ik op m'n werk op m'n kop krijg als andere mensen iets vergeten. Het klinkt alleen zo lullig als je dan gaat zeggen van 'maar dat was ik niet', terwijl het eigenlijk wel de waarheid is. Of dat ze mij dan niet vertelden dat de 70 soesjes nog níet betaald waren, en dat ik door de houding van de meneer ervan uitging dat zijn vrouw ze wél betaald had. Heb ik dus 70 soesjes gratis meegegeven, gelukkig belde de vrouw nog wel dat ze ze nog wel kwam betalen. Geef die dame een gratis soes voor haar eerlijkheid =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 1:50 am
Mijn luiheid! God! Ik kan zo veel doen.. met name het huis schoonmaken, boodschappen en sporten. Maar ik doe niks! Stomme luiheid. Motivate me.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 11:33 am
Dat ik me zo snel laat afleiden ¬¬ loser dat ik ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 5:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 8:49 am
De fixes in gaia aquariums. 1 van mijn favorite BG-hangouts dreigt om te vallen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 9:25 am
750 euro voor boeken en dan ook nog 200 zeker voor bijkomende kosten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|