Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 34 35 36 37

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

Cheruma

PostPosted: Wed Aug 26, 2009 5:57 am

Oulun Steinerkoulun ysi luokalla olen. En oo oikein koskaan koulusta tykänny.. Seiska luokka oli yhtä helvettiä kun siellä oli jotai 10 kertaa enemmän ihmisiä kuin vanhassa koulussani ja kahta kauheampia sen lisäksi. Mua on aina jostai syystä kiusattu. Varmaan ku aattelen asioita erillä tavalla ja/tai koska olen puoleksi turkkilainen. Suora lainaus:
Luokkalaine: "Ai mitä? Sun isäs on Turkista?"
Minä: "Joo..."
L: "Onko sillä pitseria?"
M: "..Ei.. o.o"
L: "Ai jaa.. Onks sil kebab ravintola?"
M: "Ei.... >>"
L: "Onks sil dynamiittii kellarissa?"
M: "HÄ?! O_O"

Noh kuitenkin kun sitten seiskan lopussa vaihdoin koulua Steinerkouluun alko asiat parantumaan (pakko saksa kuitenkin masentaa vielä >>) Paitsi että luokalla on yks friikki adh tyyppi joka sekoilee kokoajan.. Yks päivä kävivät hyppiin tossa koulun katollaki ._.
Juu ja meidän opettajatki on hieman outoja o.o

Tulipa tuosta wicin viestistä mieleen että syyskuussa alkaa miulla Japanin kurssi biggrin
PostPosted: Wed Aug 26, 2009 7:27 am

Yliopisto alkaa taas reilun puolentoista viikon päästä... Ihan kivaa päästä taas kielten luennoille.

Voyagerious

Zeggo

PostPosted: Thu Sep 03, 2009 1:10 pm

Minulla alkoikin fuksivuosi Jyväskylässä, vielä kaikki on vain infosta toiseen juoksua ja kiirettä joka puolelta. Englannin kieli on pääaine, ranskaan on sivuaineoikeus.

Koko vuoden kurssit piti valita jo nyt, AGH! Tietotekniikkahan temppuilee aina, mutta sen ohjeistuksissakin on niin turhauttavia puutteita, että tekee mieli hylätä koko systeemi (not possible).
Enkä ole varma, mutta minun on kai hankittava ensi viikon kirjat jo huomenna, jos mielin käydä kotopuolessa. Maanantaina alkaa luennot, silloin vasta tuomio koittaakin: Miten ihmeessä pysyn hereillä?

Tuutorryhmä on kyllä huippu, ja koko ajan paranee kun tutustuu paremmin ja useampiin ihmisiin. Tänään opin uusia juomapelejä - joita en koskaan kuitenkaan kokeile, mutta silti on kiva fiilis eri porukoissa.

Huomaa kyllä, että Jyväskylän yliopistoon tulee oppilaita joka puolelta Suomea, porukkaa on niin monenlaista ja tuttuja kasvoja löytyy yllättävistäkin paikoista.
PostPosted: Thu Sep 03, 2009 4:24 pm

Enpäs ole aiheesta vielä täällä maininnut. Aloitin tuossa jokin aika sitten opinnot Kotkan Lyseon iltalukiossa. Lopetin ammattikoulun jo siis aika päiviä sitten, koska totesin sen olevan muuten ihan mukavaa, mutta kuitenkin myös huomasin olevani ainoa joka oikeasti ymmärtää tästä maailmasta jotain. Ei toki millään pahalla ammattikoululaisia vastaan, mutta iso osa heistä tuntuu olevan täysiä idiootteja.

Nyt on tosiaan elämä alkanut helpottaa koulun suhteen; kaksi kurssia ekassa jaksossa ja tunnit on vasta illalla. Tämä on siis täysin minun tyyliä. Ja sopii täydellisesti.

Onneksi ehdin lukiossa käymään sen pari vuotta kuitenkin niin ei tarvitse ihan tyhjästä aloittaa.

Taxet
Crew

Voyagerious

PostPosted: Sat Sep 05, 2009 5:40 am

Aika rientää. Yliopiston avajaiset ovat ylihuomenna...

Enpä ammattikoulumaailmasta paljonkaan tiedä, mutta kaipa siellä ne, jotka oikeasti ovat valitsemastaan alasta kiinnostuneita ja haluavat oppia, saattavat tietyissä tapauksissa jäädä erinäisten lusmuilijoiden "varjoon".
PostPosted: Thu Dec 10, 2009 10:08 pm

Viimeinen vuosi, mihin se oikein katoaa?! Paniikki! Kohta pitäisi aloittaa lopputyön teko (sarjakuvaa ja kuvitusta) ja pari laiskuuttani/v*tutustani rästiksi menneitä kurssia hoitaa.

Kiirettä pitää.
Animaatiokurssi on tämän syksyn ehdoton suosikki ollut. Hih!

Ja jopa tuntuu että tässähän saattaisi jopa valmistua. Voin sitten hakea taas samaan kouluun mutta vaan AMK'n puolelle, hittoakos sitä lähtemään... razz

Liffy Glitter

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 34 35 36 37

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas