Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 35 36 37 38 39 40 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

SirVendetta

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 7:35 am

Ik kan helaas toch niet mee, ik ga met de hele familie naar drenthe van zaterdag tot zondag crying . Ik wens jullie toch veel plezier, en mischien tot op de volgende ADPE meeting...
PS: Ik ben deze vakantie helemaal niet actief op gaia geweest, maar dit veranderd zodra de school begint wink .
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 8:43 am

ik ga vragen of mijn oom mee wil (hij is wel een toffe gast hoor)

owja en ik neem waarschijnlijk een tas met allemaal zooi mee voor in de trein dus niet denken dat ik wil wonen daar nee ik heb altijd een hoop zooi mee

oke zaql effe de belangrijkste gegevens effe zoeken en hier op een papiertje schrijven

(dit is de eerste of tweede keer dat ik met de trein ga khoop dat het lukt )

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 9:39 am

Oi, gewoon een pizzaria. eerst zei je italiaans restaurant. Dat klinkt op een of andere manier veel duurder XD
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:06 am

oke ik heb het helemaal opgezocht en ik heb maar twee mogelijk heden via boxtel zoals al voorgestel;d ten eerte moet ik dan om 6 uur opstaan en kom ik nog een half uur te laat. en moet ik ook nog een uur fietsen

de tweede ga ik met de bus en kom ik een uur en 5 minuten te laat maar dan kan ik wel gewoon met de bus

dus het is onmogelijk om op tijd te komen vanuit hier

mijn oom kan jammergenoeg niet mee dus dat valt af

en als we mischien iets voor half 5 klaar kunnen zijn met eten ( dan kunne jullie gewoon nog wel blijven om iets anders te doen hoor, maar kwil graag mee eten) kan ik ook nog gewoon om een redelijke tijd savonds thuis zijn anders moet ik de bus van 10 uur nemen op het station tilburg waar het stikt van de junkies en daar heb ik ook geen zin in

dus vraag ik hierbij of we mischien iets voor half 5 klaar kunnen zijn met eten en of jullie mij om 11:35 kunnen komen ophalen bij de ingang van het park

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:09 am

ow en als het zo ^^^^^^^ niet kan dan ga ik niet mee want dan haal ik het gewoon niet sad
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:24 am

Dat ophalen bij de ingang van het park kan wel maar om half 5 klaar zijn is wel heel erg vroeg dan moeten we om 3 uur of zo het park verlaten. tis wat zonde van je entree geld ook. of als je echt zo vroeg moet sad zonder etentje?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:30 am

Darlaa
Dat ophalen bij de ingang van het park kan wel maar om half 5 klaar zijn is wel heel erg vroeg dan moeten we om 3 uur of zo het park verlaten. tis wat zonde van je entree geld ook. of als je echt zo vroeg moet sad zonder etentje?
ik had al verwacht dat je het iets te vroeg vond is er geen optie om weer terug het park in te gaan ofzo ??
ja en anders dan bestel ik thuis wel pizza sad (keek er erg naar uit om met zen alle pizza te eten

achja kan niet anders

en als ik toch niet eet dan kan ik ook wel iest langer in het park blijven
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:50 am

Waarom zeg je dat het eerder niet mogelijk is? Als je in boxtel de trein van 8:27 neemt kom je op tijd aan.
De pizzaria is pas om 16:00 open, dus moeten we in een half uur een pizza naar binnen schrokken... en dan ook nog eens weer terug (17:39 de trein pakken) en dan kom je daar dus 17:40 aan... terwijl het park om 18:00 dicht gaat sad Dus nee, dat kan niet (Tenzij je het lonend vind om nog 10/15 minuten rond te lopen, mits ze mensen toelaten rond die tijd, meestal is er dan alleen nog maar een uitgang zeg maar.)
Dus dan lijkt me het slimmer als je niet mee-eet, lijkt me... sweatdrop

@ Darlaa: je k**t er ook pasta's etc nemen, en ze noemen het zelf een itiliaans restaurant :p

kan iedereen dus een kaartje van te voren kopen? Rijen bij de kassa zijn lang..

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 10:58 am

Oranjekorfbalpizza!
Waarom zeg je dat het eerder niet mogelijk is? Als je in boxtel de trein van 8:27 neemt kom je op tijd aan.
De pizzaria is pas om 16:00 open, dus moeten we in een half uur een pizza naar binnen schrokken... en dan ook nog eens weer terug (17:39 de trein pakken) en dan kom je daar dus 17:40 aan... terwijl het park om 18:00 dicht gaat sad Dus nee, dat kan niet (Tenzij je het lonend vind om nog 10/15 minuten rond te lopen, mits ze mensen toelaten rond die tijd, meestal is er dan alleen nog maar een uitgang zeg maar.)
Dus dan lijkt me het slimmer als je niet mee-eet, lijkt me... sweatdrop

@ Darlaa: je k**t er ook pasta's etc nemen, en ze noemen het zelf een itiliaans restaurant :p

kan iedereen dus een kaartje van te voren kopen? Rijen bij de kassa zijn lang..
als ik in boxtel de trein om 8:27 neem kom ik volgens 0900 9292 een half uur te laat ofnou 25 minuten dan
en dan nog moet ik erg vroeg opstaan en ik weet boxtel niet eens te liggen en vind 5 KM al ver fietsen en als ik dat wil is de tijd tussen de bus en de trein die ik moet nemen 2 minuten en als ik die is kom ik helemaal te laat

en owja dat vrouwtje daar bij 0900 9292 kende geen station rhenen (ik geloof wel dat die bestaat hoor maar ik wordt vanaf wageningen station naar het park gestuurd)

ja dat lijkt me onhandig nouja eet ik maar niet mee
ik hoop dat de volgende meeting iets makkelijker is voor mij om te komen

nouja ik hoop dat je het niet erg vind maar ik geloof 09009292 eerder dan jou (niet dat het om jou gaat) omdat ik denk dat die mensen er verstand van hebben
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 11:04 am

Gebruik 9292ov.nl de site is wat flexibeler dan aan de telefoon en ns.nl kent rhenen wel.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 11:06 am

Darlaa
Gebruik 9292ov.nl de site is wat flexibeler dan aan de telefoon en ns.nl kent rhenen wel.
ja oke ik geloof ook wel dat die bestaat maar dan nog zijn er nog te veel dingen die er mis kunnen gaan als ik over boxtel ga en dat vindt ik niet echt prettig

maarja als jullie het niet goed vinden om mij om 11:35 bij de poort te halen dan kom ik wel niet want ik ga niet zoeken naar jullie hoor
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 11:20 am

tja, bij de ingang ophalen moet toch wel kunnen? Of bedoel je dat niet? Dan bekijken we eerst zo veel mogelijk de dieren dicht bij de ingang enzo.....

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Thu Aug 31, 2006 11:52 am

Nouw, als mevrouw aan de telefoon geen eens Rhenen kent en denkt dat je bij ouwehands kan komen via wageningen dan is er iets goed mis met haar, en hebben ze er nul komma nul verstand van. Natuurlijk kom je dan een half uur te laat, want wageningen ligt compleet ergens anders dan Rhenen.

NS.nl geeft gewoon 8:32 -> hertogenbosch -> utrecht -> rhenen = 10:30. en dan heb je elke keer ruim 20 minuten om op tijd bij het volgende perron te zijn, dus een overstap missen is onmogelijk.

5 kilometer fietsen is als je een beetje normaal tempo hebt in 15 minuten te lukken, dus zó ver is het niet.. En als je echt niet durft/k**t fietsen, kan je toch je ouders vragen om je te brengen naar boxtel? Met de auto moet dat in 3/5 minuten wel lukken dan.

Vroeg opstaan moeten wel meer mensen zowiezo, jouw reis duurt in totaal iets van 2,1 uur, en volgens mij doet Zakou er nog langer over... Vroeg opstaan is gewoon iets wat je er dan voor overhebt, in een uur kan je je met gemak omkleden en eten, en kun je dus rond 7 / 7:15 opstaan, wat dus ong. (Voor mij vorig jaar) een normale schooldag is.... sweatdrop Niet perse lullig bedoelt, maar ik zie het punt gewoon niet in zo laat komen...

Ophalen bij de poort moet idd wel een mogelijkheid zijn, maar dan moeten we wel duidelijk iets afspreken.

@ SirVendetta: jammer sad
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 12:00 pm

Helemaal mee eens; over dat laatste; als we je later ophalen moeten we wel duidelijke afspraken maken over waar enzo XD Ik weet niet of Rhenen 2 ingangen heeft.... (Rotterdam wel namelijk XD)

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 31, 2006 12:46 pm

Oranjekorfbalpizza!
Nouw, als mevrouw aan de telefoon geen eens Rhenen kent en denkt dat je bij ouwehands kan komen via wageningen dan is er iets goed mis met haar, en hebben ze er nul komma nul verstand van. Natuurlijk kom je dan een half uur te laat, want wageningen ligt compleet ergens anders dan Rhenen.

NS.nl geeft gewoon 8:32 -> hertogenbosch -> utrecht -> rhenen = 10:30. en dan heb je elke keer ruim 20 minuten om op tijd bij het volgende perron te zijn, dus een overstap missen is onmogelijk.

5 kilometer fietsen is als je een beetje normaal tempo hebt in 15 minuten te lukken, dus zó ver is het niet.. En als je echt niet durft/k**t fietsen, kan je toch je ouders vragen om je te brengen naar boxtel? Met de auto moet dat in 3/5 minuten wel lukken dan.

Vroeg opstaan moeten wel meer mensen zowiezo, jouw reis duurt in totaal iets van 2,1 uur, en volgens mij doet Zakou er nog langer over... Vroeg opstaan is gewoon iets wat je er dan voor overhebt, in een uur kan je je met gemak omkleden en eten, en kun je dus rond 7 / 7:15 opstaan, wat dus ong. (Voor mij vorig jaar) een normale schooldag is.... sweatdrop Niet perse lullig bedoelt, maar ik zie het punt gewoon niet in zo laat komen...

Ophalen bij de poort moet idd wel een mogelijkheid zijn, maar dan moeten we wel duidelijk iets afspreken.

@ SirVendetta: jammer sad
ow nou die mensen betaal je er geld voor dus die wtene dat ik heb ze ook dat hele schemaatje uitgelegd
en zij zei dat dat onmogelijk is
ja als je een goed tempo hebt wel maar mijn conditie is ook niet alles
en dat gaat moeilijk ons mam heeft niet eens een rijbewijs en ons pa heeft al een jaar niks meer van zich laten horen (en heeft trouwens ook geen rijbewijs

ik zaleen maar als het zo makkelijk is zal ik eens kijke of het lukt

nee dat opstaan heb ik ook geen problemene mee maar ik weet helemaal niet waar boxtel ligt en ons mam wil wel de weg wijzen maar als het erg vroeg is ligt iedereen nog te slapen
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 35 36 37 38 39 40 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games