Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 367 368 369 370 371 372 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 1:14 pm

OMM: Druk, veel werken.. volgende week zelfs 46 uur ofzo.. morgen gelukkig vrij en wat ga ik doen, naar oma... neutral
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 1:26 pm

OMM: hey lol, extra mogelijkheden van de inventory arranger gevonden! =P *gaat overvolle mega rotzooi inventory organizeren*

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 12:56 pm

Metro heeft vandaag door swinglatino.nl de wet van copyright gebroken door een plaatje van Sailor Moon in een advertentie te plaatsen....

Goedzo swinglatino stare Je dacht zeker dat men er niet achter zou komen he? Guess what; ook al is de leugen nog zo snel... de waarheid achterhaald hem wel!
PostPosted: Thu Jul 19, 2007 1:17 pm

*piep piep piep piep piep...................*Dat zou wel een auto alarm zijn geweest surprised

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 19, 2007 10:52 pm

omm: tot 12:30 werken.... oh, dat zal wel weer lang gaan duren (klinkt vreemd, maar mijn kortste dag voelt vaak als een hele lange dag!)
PostPosted: Fri Jul 20, 2007 8:12 am

OMM: huh? 9 announcements?
huh? de eerste nieuwsbrief die op gaia verscheen?
huh? nu nog maar 5 announcements?
huh? nu opeens over de pheonix circlet?
Wat is hier gaande? @_@

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 20, 2007 1:26 pm

OMM: je kan dan wel beweren dat je nu al 2x langs bent geweest, koeriersdienstje, maar dat ben je echt niet. Immers, tot tweemaal toe geen briefje... en gewoonweg ook niemand geweest! Dus zo loop IK mijn pakketje mis!

en Anne, ik had precies hetzelfde! 9 - 5 - nothing
PostPosted: Fri Jul 20, 2007 11:03 pm

kittyocean
omm: tot 12:30 werken.... oh, dat zal wel weer lang gaan duren (klinkt vreemd, maar mijn kortste dag voelt vaak als een hele lange dag!)

Zulke dingen ken ik jah, korte dag hoeft lang niet altijd het kortst te voele!
Moet in September een keertje verplicht op zaterdag, zondag en maandag (als k geen school heb) werken. Wij allemaal, nou daar gaat je hele weekend! evil (winkel omgooi ofzo)

The Forbidden Angel

AngelofAnna

PostPosted: Sat Jul 21, 2007 11:19 am

omm: Ik heart mijn nieuwe mobieltje
PostPosted: Sat Jul 21, 2007 2:24 pm

OMM: godverdomme het is nu al half twaalf en ik wil iets gaan doen... maar wat? >.<

Lord of Karma

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sat Jul 21, 2007 3:53 pm

OMM: wauw wat is drake heros lief vandaag
PostPosted: Sun Jul 22, 2007 12:22 pm

Waarom trek ik toch altijd perverts in real life aan? gisteren weer een pervert in de trein. Heb ik soms een bordje met "Val me lastig!" ergens?! Ik was gewoon muziek aan het luisteren!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 12:55 pm

OMM: Carried away... by a Moonlight Shadow....
PostPosted: Mon Jul 23, 2007 2:59 pm

kittyocean
Waarom trek ik toch altijd perverts in real life aan? gisteren weer een pervert in de trein. Heb ik soms een bordje met "Val me lastig!" ergens?! Ik was gewoon muziek aan het luisteren!

Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? razz

OMM: hoe kom ik aan 25 cash? Heeft iedereen dat (ik denk nu dus, als iemand denkt "ik weet wel waarom, of hoe het kan" deze topic heet niet voor niets 'wat denk je nu'! xD)

LeannaAnne
Vice Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Jul 23, 2007 3:33 pm

OMM: Zucht.. ex vriend (nu weer vriend dus) van me moeder is hier weer in huis crying Ik geloof dat ik gek word.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 367 368 369 370 371 372 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games