|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 2:24 am
Darlaa Eastvane ARG had ik net me record gehaald door bij 17 te komen..... krijg ik zo'n vage bug dat alle rondjes leeg zijn ( dus geen letter) nja met zwaar veel geluk had ik zo'n power up kunnen verzamelen maar volgende lvl laadde toen nie meer.... me record tot nu toe is dus 17 X_X k heb trouwens een heel sneaky truucje bedacht voor als ik geen woorden kan maken twisted twisted twisted twisted •♥• oeh heb ik ook wel is gehad ik kwam ook tot het volgende level en toen laadde die ook niet meer heb ik hem ook weggeklikt las ik later in q&a dat je gewoon rechts kon klikken en op play dat ie dan weer verder gaat.. en het werkte nog ook sweatdrop ...toen ie later weer is vast liep. dus had ik voor niets een hoog level verspild. •♥•rechts klikken bij ?? -- edit-- de sneaky fotobewerkende marktplaats verkoper twisted twisted twisted srry mensjes maar ik ben geen fotograaf dus ik moet t van andere dingen hebben smile iemand hier toevallig nog een etp m6x ( mengpaneel) kopen ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 8:49 am
Eastvane Darlaa Eastvane ARG had ik net me record gehaald door bij 17 te komen..... krijg ik zo'n vage bug dat alle rondjes leeg zijn ( dus geen letter) nja met zwaar veel geluk had ik zo'n power up kunnen verzamelen maar volgende lvl laadde toen nie meer.... me record tot nu toe is dus 17 X_X k heb trouwens een heel sneaky truucje bedacht voor als ik geen woorden kan maken twisted twisted twisted twisted •♥• oeh heb ik ook wel is gehad ik kwam ook tot het volgende level en toen laadde die ook niet meer heb ik hem ook weggeklikt las ik later in q&a dat je gewoon rechts kon klikken en op play dat ie dan weer verder gaat.. en het werkte nog ook sweatdrop ...toen ie later weer is vast liep. dus had ik voor niets een hoog level verspild. •♥•rechts klikken bij ?? -- edit-- de sneaky fotobewerkende marktplaats verkoper twisted twisted twisted srry mensjes maar ik ben geen fotograaf dus ik moet t van andere dingen hebben smile iemand hier toevallig nog een etp m6x ( mengpaneel) kopen ? •♥• Ik snapte echt geen ******** van wat je daar zei sweatdrop
gewoon in je flash player scherm ergens maakt niet uit waar het werkt in iedergeval in firefox. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 11:57 am
ah ok bedankt, ennuh die edit was eigenlijk niet als reply op jou maar gewoon overig maar k wou niet dubbel posten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 12:05 pm
*gasp* Darlaa! *gasps again* Darlaa toch! eek Such language XD Had ik nou niet van je verwacht!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 12:35 pm
nee idd ik was eigenlijk ook wel geshocked sad ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 1:03 pm
•♥• nee weet ik, maar ik begon te lezen en echt zo.. O_o ''wat?''
XD praat ik niet altijd zo? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 3:02 am
Nou ja, ik zie je voor het eerst het f woord gebruiken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 8:17 am
Darlaa •♥• hehe XD het f-woord,
Heb wel is eerder.. dacht ik. hmm kweetniet.. Ik ben voorstander van kleurrijk taalgebruik XD zolang je het voor taal gebruikt en niet om anderen uit te schelden of af te zeiken dan vind ik het niet kunnen.
Enne ik ben tot 75 gekomen met het woord spelletje ((ben weer zo niet snugger geweest al die tijd dat ik het speelde, maar laat maar rofl )) Alleen die bonuslevels lukte niet meer @_@ dus heb nog geen doctorates credits stare toen had ik er geen zin meer in ook heb het weggeklikt.. •♥• •♥• •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 8:45 am
Ach vind schelden niet echt nodig. Soms lucht het wel op als je echt kwaad bent, dat zeker. Maar verder...ach, vind het niet nodig ^_^
En ik maak meestal mijn eigen scheldwoorden smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 12:27 pm
Ik ben bij level 29 gekomen met dat word bump. is wel geinig spel alleen ik weet niet waar je je tickets in kan ruilen. jullie wel? hij HR. Wesley maar ik kan die outfits niet echt vinden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 1:51 pm
KisaraGirl Ik ben bij level 29 gekomen met dat word bump. is wel geinig spel alleen ik weet niet waar je je tickets in kan ruilen. jullie wel? hij HR. Wesley maar ik kan die outfits niet echt vinden. Ik zie ze vliegen bij dat spel -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 2:09 pm
Ik heb een vraagje .. is het ADPE thread nog actief in de chatterbox? Ik kan hem nergens meer vinden.
En een vraagje aan de captain en mod's neemt het leden aantal nog steeds toe? ( gewoon nieuwschierig )
En mocht de adpe thread niet meer actief zijn in chatterbox, is het dan mischien een goed idee om weer een actief thread maken in de chatterbox van uit deze guild?
ADPE thread was de voornaamste bron om nieuwe leden aan te trekken en maakte het mogelijk om deze guild tot stand te brengen.
Is nog maar de vraag dat guild captain Kitty op meer drukte zit te wachten blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 2:21 pm
•♥• Ik denk dat het nog wel actief is, ik heb alleen de link niet.. maar ook de nederlandse topics zijn vaak niet superdruk meer.
En ja hoor we krijgen nog geregeld nieuwe leden ^_^ het zou fijn zijn als ze wat meer bleven hangen en vaker kwamen dus meer drukte is welkom..
hmm miss dat een nieuwe topic meer leven brengt •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 2:23 pm
KisaraGirl Ik ben bij level 29 gekomen met dat word bump. is wel geinig spel alleen ik weet niet waar je je tickets in kan ruilen. jullie wel? hij HR. Wesley maar ik kan die outfits niet echt vinden. ze zijn dacht ik officieel nog niet uit gebracht zo iets las ik in de GCD maar er zijn wel al een paar mensen die zo een hoedje hebben gekregen/gekocht0 door een glitch... hoe veel credits heb je nu ? (ik nog maar 10 ... 'k speel ook nie zo veel) maar uiteindelijk denk ik da je die spullen ook wel na ik denk zeker 100+ credits kan krijgen 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|