|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 1:01 pm
Darlaa •♥• Ik ben tot level 63 gekomen crying •♥• En dat is een SLECHT iets?! XD Puu, jij bent zo goed in de Gaia spelletjes XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 10:22 pm
•♥• Ik wou niet af gaan, ik was miss bijna bij een doctorate's credit sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 12:36 am
Och, je zal het altijd op de marketplace kunnen kopen XD En ik wil die stuff waarschijnlijk niet eens XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 11:07 am
IK KAN WEER POSTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 12:47 pm
•♥• Hoi ^_^ wow vet gave avatar weer o.o
Zeg.. ik hoop niet dat die database error een gewoonte gaat worden sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:07 pm
nee pcies, kan een admin/mod trouwens die topic weer ff weg halen ? want ik vind het closen ervan btje fout ( om overzich bewaren kan je m beter verwijderen) -- edit-- bedenk me net dat t mischien n beetje verkeerd kan overkomen ( alsof ik t beter weet) maar tjah heb m zelf gepost en als het zou kunnen zou ik hem zelf graag hebben weg gehaald toen ik erachter kwam dat ik niet de enigste was en het gewoon ff afwachten was. sorry als je het verkeerd opvat smile no offence.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:19 pm
•♥• Nah, in principe sluiten we hem voor het geval de starter nog wat vragen heeft of iets anders te bespreken over het onderwerp (of het probleem terugkomt rofl ) naia in idergeval bestaat er een kans dat diegene hem terug wilt. maar als jij het zelf zegt haal ik hem weg ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 1:51 pm
kittyocean Darlaa •♥• Ik ben tot level 63 gekomen crying •♥• En dat is een SLECHT iets?! XD Puu, jij bent zo goed in de Gaia spelletjes XD ehm dArlaa, maggik ej laten weten, jij wkwam tot 63, ik maar tot 3! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:40 pm
•♥• Het heeft een beetje oefening nodig sweatdrop en rustig aan doen
heb je weer internet Eastvane? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 4:53 am
nee waarschijnlijk tot september niet crying 80 % kans dat ik uit de guild word gekicked daardoor ( bij guildwars) crying serieus als ik die @#$@#%$ eens kon aanklagen =( t probleem alleen is dat t geld kost en me stiefpa dat nie wil betalen sad sad sad sad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 6:32 am
ARG had ik net me record gehaald door bij 17 te komen..... krijg ik zo'n vage bug dat alle rondjes leeg zijn ( dus geen letter) nja met zwaar veel geluk had ik zo'n power up kunnen verzamelen maar volgende lvl laadde toen nie meer.... me record tot nu toe is dus 17 X_X k heb trouwens een heel sneaky truucje bedacht voor als ik geen woorden kan maken twisted twisted twisted twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 8:05 am
Eastvane ARG had ik net me record gehaald door bij 17 te komen..... krijg ik zo'n vage bug dat alle rondjes leeg zijn ( dus geen letter) nja met zwaar veel geluk had ik zo'n power up kunnen verzamelen maar volgende lvl laadde toen nie meer.... me record tot nu toe is dus 17 X_X k heb trouwens een heel sneaky truucje bedacht voor als ik geen woorden kan maken twisted twisted twisted twisted •♥• oeh heb ik ook wel is gehad ik kwam ook tot het volgende level en toen laadde die ook niet meer heb ik hem ook weggeklikt las ik later in q&a dat je gewoon rechts kon klikken en op play dat ie dan weer verder gaat.. en het werkte nog ook sweatdrop ...toen ie later weer is vast liep. dus had ik voor niets een hoog level verspild. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|