|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:46 am
Silence_P jiminijon Silence_P Skojar du eller! Jag smälter här vid datorn! gonk xd jag med och poolen är 30grader! gonk Hehe! xd Då kan du använda den som BuBBelPool! xd näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:48 am
Jag kommer få pet-eksem. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk VINDSTILLA! gonk Hur kan du Överleva!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Jag kommer få pet-eksem. :S japp sweatdrop allt bra idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:49 am
Silence_P jiminijon näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk VINDSTILLA! gonk Hur kan du Överleva! PRECIS!! HUR LYCKAS DU?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:49 am
Silence_P jiminijon näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk VINDSTILLA! gonk Hur kan du Överleva! det vet jag inte confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:50 am
jiminijon Silence_P jiminijon näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk VINDSTILLA! gonk Hur kan du Överleva! det vet jag inte confused Skulle jag va du skulle jag ligga o flyta i Poolen hela dagen! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:51 am
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk VINDSTILLA! gonk Hur kan du Överleva! det vet jag inte confused Skulle jag va du skulle jag ligga o flyta i Poolen hela dagen! whee k xp nu är jag desperat*använder datafläkten som fläkt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:52 am
jiminijon D0ppelganger Jag kommer få pet-eksem. :S japp sweatdrop allt bra idag då?Njaa, blev uppsliten från min fina dröm för att leta efter tågtider. Dagen började inte så bra, och det är varmt. Bra med du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:52 am
jiminijon k xp nu är jag desperat*använder datafläkten som fläkt* GAaahahahahaahahaaaa! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:54 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Jag kommer få pet-eksem. :S japp sweatdrop allt bra idag då?Njaa, blev uppsliten från min fina dröm för att leta efter tågtider. Dagen började inte så bra, och det är varmt. Bra med du? låter inte bra xp nje poolen är ju 30grader så det går inte att svalka sig..just det jag kommer att dö 2gånger på j-cult ena gången av nova andra av dig(om du ska äta upp mig då domokun )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:54 am
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk VINDSTILLA! gonk Hur kan du Överleva! det vet jag inte confused Skulle jag va du skulle jag ligga o flyta i Poolen hela dagen! whee Det är bara att välja... kokas eller stekas..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:55 am
Dogcamp Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näe,och nu när jag är hoss pappa (landet,men har tur man kan ha ADSL här) vi ligger skyddade mot vinden så det är vind stilla gonk VINDSTILLA! gonk Hur kan du Överleva! det vet jag inte confused Skulle jag va du skulle jag ligga o flyta i Poolen hela dagen! whee Det är bara att välja... kokas eller stekas.. Gaaaahahhaaahaaa! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|