|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:31 am
Kechappu ^^... Men nu ska jag äta frukost.. Kanske, bara kanske kommer tillbaka senare idag... Får se... Ses Jordgubbis!.. Kanske? IIE!!! gonk sweatdrop Aja, får väl se. Ses Ketchup!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:34 am
*rulla runt lite för sej själv vid citronlådan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:35 am
Nidder *rulla runt lite för sej själv vid citronlådan* *Tittar På Funderande*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:37 am
Silence_P Nidder *rulla runt lite för sej själv vid citronlådan* *Tittar På Funderande* *stanna upp ett tag och titta på Silence* eek *fortsätter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:38 am
Nidder Silence_P Nidder *rulla runt lite för sej själv vid citronlådan* *Tittar På Funderande* *stanna upp ett tag och titta på Silence* eek *fortsätter* Blir de inte lite snurrigt de där! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:39 am
Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder *sitter på golvet och skalar en citron* *smyger in bakom en hylla* ninja *skalar färdigt och börjar på nästa* *hoppar fram* Bu! whee waah gonk Dumma! *kastar en citron i ansiktet* *blir träffad och rullar iväg mot en hög med konserver* *tar skydd bakom sin kära citronlåda* GE UPP! xp *lyckas stannna* puh!....... ELLER INTE!! *tar tag i närmaste konservburk och kastar iväg den* domokun IIP eek *duckar* phew.. gonk wä *gömmer sig bakom mjölkhyllorna* ninja RAARRHH! *attackerar mjölkhyllan* scream *börjar putta ut mjölktetrorna från hyllan* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:41 am
FrodoLouLou *börjar putta ut mjölktetrorna från hyllan* rolleyes *kastar ett mjölkpaket genom ett hål mellan paketen* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:42 am
Skojar du eller! Jag smälter här vid datorn! gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:43 am
Silence_P Skojar du eller! Jag smälter här vid datorn! gonk xd jag med och poolen är 30grader! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:44 am
*Bevakar alla från kontrollrummet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Silence_P Skojar du eller! Jag smälter här vid datorn! gonk xd jag med och poolen är 30grader! gonk Hehe! xd Då kan du använda den som BuBBelPool! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder FrodoLouLou *börjar putta ut mjölktetrorna från hyllan* rolleyes *kastar ett mjölkpaket genom ett hål mellan paketen* scream *dyker ner på golvet när mjölken lyckas träffa antennerna* gonk det där var nära
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|