Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 363 364 365 366 367 368 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 1:18 pm

"Daar wil ik heen, als dat toch kon, heerlijk genieten warm in de zon, dat is mijn wens... net als een mens, bij hen te ziiiiijn"
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 1:56 am

OMM: Wat ga ik straks doen want ik verveel me rot

Lord of Karma

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 5:52 am

Wat zijn de klanten toch allemaal dreigerig de afgelopen 2 dagen. Ik hoor het woord rechtsbijstand minstens 17x per dag vallen.

WAAROM bestel je iets de dag voor je het nodig hebt?
WAAROM bestel je electronica 3 dagen voor je weg gaat en vindt je het vreemd dat wanneer je zoiets retour zendt, wij dat niet direct kunnen verwerken?
WAAROM denken klanten dat ze de ENIGE zijn op de wereld OF onze enige klant? Voor jou 1700 anderen!!
WAAROM maken mensen iets met een verkeerd betalingskenmerk over en als wij het dan willen traceren, krijgen wij de melding: dat is JULLIE probleem, niet de mijne! ? JIJ maakt het toch met een verkeerd kenmerk over, NIET IK!

Kortom: Mensen, neem nu eens je eigen verantwoordelijkheid zoals wij dit doen. Wij zijn nu eenmaal gebonden aan procedures en kunnen een betaling niet verwerken wanneer je neerzet: Boek Sonja Bakker. Ja, wie van de 20.000 Sonja Bakker volgers??!
Tuurlijk er gaan altijd dingen fout maar mensen... schuif niet dingen op ons af wanneer het je eigen schuld is!

EN JE RECHTSBIJSTAND DOET ER GEEN REET AAN WANT WE VOLGEN WETTELIJKE PROCEDURES!

*hijg puf"

Sorry, moest er ff uit XD
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 7:01 am

Dat is een hele lange test. mrgreen

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 1:31 pm

ยป OMM: Net mijn wekker gezet: 3.40am gonk , wat ik wel niet allemaal voor mijn familie over heb. Een tante van me moet examen (iets met kleding maken) doen in Utrecht en ik mag haar slaafje zijn.

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 1:33 pm

Wauw, dedicated anyone XP

kittyocean
Captain

Aelin Miresse

PostPosted: Thu Jun 28, 2007 3:04 am

OMM: Dat ik voorzichtig moet typen omdat ik net mijn nagels heb gelakt razz haha
PostPosted: Fri Jun 29, 2007 10:31 am

Welke kleur?

kittyocean
Captain

AngelofAnna

PostPosted: Sat Jun 30, 2007 12:29 am

on my mind: zit mijn haar wel goed staan mijn kleren wel aaaah!!! straks auditie
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 12:55 am

omm: ik ben veels te vroeg wakker

[KH]Sasuke

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Jun 30, 2007 3:55 am

Oewww krijg vandaag het kadootje van me vriend voor me diploma smile Ben echt nieuwschierig, t schijnt best prijzig te zijn en iets wat ik zeker wil !!?? En hij wou het me al eerder geven
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 5:59 am

User Image
User ImageUser Image
Kyaaah, zometween weer AFZWEMMEN XD Ik met het met gemak kunnen halen.... maar ik ben zo bang dat ik fouten maak XP

User Image
I made all the images myself! Do not steal them please!
User Image

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 01, 2007 1:37 am

Afzwemmen gehaald en meneer de 2ehands verkoper... denk je nou echt dat ik bij jou dat boek koop, als het in de winkel goedkoper is???
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 6:13 am

OMM: Wat voel ik me brak xd

candy_loves_candy

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 1:59 pm

OMM: kan t nog engelachtiger?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 363 364 365 366 367 368 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games