|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 10:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 10:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 10:27 am
Blackheart Sakana-sama Blackheart Sakana-sama Man l�r sig otroligt mycket i skolan som man har nytta av n�r man s�ker jobb.
Hur �r det INTE positivt att ha en framtid?
Ah. Jag menade mer med l�xor och s�... [vilket tyder p� att jag m�ste fixa upp min grammatik X3] Men jo, det har du r�tt i. Dom flesta vill nog ha en framtid. ._. L�xor har man ju av en anledning. Det �r ju skolarbete.
Precis. Fast jag har sv�rt att f�rst� varf�r man ska g�ra skolarbete n�r man inte �r i skolan :3. Beror på ämnet, det är väl för att man inte bara ska koppla skoltid med skolan, utan göra lite på fritiden. Hjälper hjärnan att komma ihåg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 10:32 am
Sakana-sama Beror på ämnet, det är väl för att man inte bara ska koppla skoltid med skolan, utan göra lite på fritiden. Hjälper hjärnan att komma ihåg.
Fast för mej är det tvärtom, jag kommer ihåg och jobbar allmänt bättre i skolan. Aja, hela Sveriges ungar kan ju inte funka på samma sätt X3. Men, bleh. Nu ska jag äta. .-. Bye~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 10:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 11:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 11:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:32 pm
Blackheart Hopey Blackheart Hopey Okej, okej.. Time out! gonk Jag pratar inte flytande Japanska.. <.< Ahh. Sorry ._. :3 [Hai, kawaii desu ne = [ungef�r] Ja, den �r s�t~] Dom tv� f�rsta orden f�rstog jag.. Men inte resten! XD=P Japanska e r�tt kn�ppt, f�r meningarna blir helt bak�fram � s�. ._. :3 Samma sak är det med spanskan.. <.< Och nog en massa andra språk med XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:34 pm
Hopey Samma sak är det med spanskan.. <.< Och nog en massa andra språk med XD Joo.. o: Kanske svenskan som e bakåfram egentligen XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:34 pm
Blackheart Hopey Samma sak är det med spanskan.. <.< Och nog en massa andra språk med XD Joo.. o: Kanske svenskan som e bakåfram egentligen XD. Hm, du.. Det var en intressant tanke o__O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 2:03 pm
Blackheart Hopey Ja, precis s� �r det! o.o Iik. F�rvirrande domokun 3nodding Oh ja.. o__O Vad var det vi pratade om nu igen? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|