|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:01 am
Blackheart Hopey Blackheart Hopey Haha! + Att det �r fullt med vattenp�lar �verallt, s� om jag skulle b�ra den sj�lv s� skulle den enbart vara bl�t d� jag kom fram XD Yeeees.. I will do that on monday! ^^ *Ser hungrig ut som en d�d zombie* o.o Aww. D: Mew, jag �nskar det vore sommar nu >.< Waiiwai~ :3. *�r nyfiken som e d�d zombie* Mm, samma h�r.. F�r jag fyller �r d�! XD .. Undrar hur den kommer bli o.O .. �r du bra p� att rita? o.o *Nyser som en d�d zombie*�hh lyckost XP Jag fyller �r mitt i vintern. x.x Jag kan inte ens rita streckgubbar. .____.;; *har huvudv�rk som en d�d zombie* Oooh.. Men det kan väl vara kul? Eller? <.< Joho, det kan du säkert! o.o Och jättefina bilder! :3 *Gäspar som en död zombie*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:08 am
Hopey Oooh.. Men det kan väl vara kul? Eller? <.< Joho, det kan du säkert! o.o Och jättefina bilder! :3 *Gäspar som en död zombie* Nehh ._.; Mycket roligare på sommaren.., då kan man ju äta jordgubbs tårta å så. :3 Ik, nä jag lovar, jag är faktiskt inge bra alls.. .___. Faast, jag kan rita Domo-kun rätt bra. o.O; *hoppa litegrann som en död zombie*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:32 am
ledsen att jag svarar så sent men jag flameade n00bs XD nu ska jag typ äta eller nått
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 7:38 am
Rawey ledsen att jag svarar så sent men jag flameade n00bs XD nu ska jag typ äta eller nått Hah okey, de e lungt ;P. Aja, ses! :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|