|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:45 am
Chibi Strawberry Woah!! Ketchup! gonk heart Hejsan Jordgubbis.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:45 am
Hur är det med dig då? ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:46 am
Chibi Strawberry Hur är det med dig då? ^_^ Det bra faktiskt... ^^ Har inget viktigt att göra idag.. Kan äntligen slöa lite.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:49 am
Kechappu Det bra faktiskt... ^^ Har inget viktigt att göra idag.. Kan äntligen slöa lite.. razz Slöa är rätt skönt. ;D Jag slöar mest för att jag inte hittar på nåt annat att göra. Men jag måste sy benvärmare, veckad kjol och blåa kattöron innan jag börjar skolan. Så jag har väl lite att göra. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:50 am
Chibi Strawberry Kechappu Det bra faktiskt... ^^ Har inget viktigt att göra idag.. Kan äntligen slöa lite.. razz Slöa är rätt skönt. ;D Jag slöar mest för att jag inte hittar på nåt annat att göra. Men jag måste sy benvärmare, veckad kjol och blåa kattöron innan jag börjar skolan. Så jag har väl lite att göra. xp Fräsigt det låter... ^^ Vilken färg är det på benvärmarna och kjolen?..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:52 am
Kechappu Fräsigt det låter... ^^ Vilken färg är det på benvärmarna och kjolen?.. Ljusrosa kjol och gul och vitrandiga benvärmare. :p Ska vara lite harajuku över det hela vettu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:53 am
Chibi Strawberry Kechappu Fräsigt det låter... ^^ Vilken färg är det på benvärmarna och kjolen?.. Ljusrosa kjol och gul och vitrandiga benvärmare. :p Ska vara lite harajuku över det hela vettu.Harajuku ja... ^^ Det kommer nog bli jättefint..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:54 am
Kechappu Harajuku ja... ^^ Det kommer nog bli jättefint.. Får väl se hur det blir. :p Men men, vad har du för dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:57 am
Chibi Strawberry Kechappu Harajuku ja... ^^ Det kommer nog bli jättefint.. Får väl se hur det blir. :p Men men, vad har du för dig då?Jag gör ingenting... Förutom att prata med dig här då.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:57 am
Kechappu Jag gör ingenting... Förutom att prata med dig här då.. ^^ Det var ju trevligt. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:58 am
Chibi Strawberry Kechappu Jag gör ingenting... Förutom att prata med dig här då.. ^^ Det var ju trevligt. neutral Faktiskt så är det trevligt... ^^ Vad gör du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:59 am
Kechappu Faktiskt så är det trevligt... ^^ Vad gör du? Aha. ^_^;; Jag lyssnar på Glasslåten. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 2:00 am
Chibi Strawberry Kechappu Faktiskt så är det trevligt... ^^ Vad gör du? Aha. ^_^;; Jag lyssnar på Glasslåten. sweatdrop 3nodding Glasslåten av Arvingarna eller..? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kechappu 3nodding Glasslåten av Arvingarna eller..? razz Jo, tydligen är det den låten jag lyssnar på. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|