|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 11:48 am
Det där var ju min quest! Skulle egentligen tvingat dig att skicka till mig. men jag var ju stupid. gonk edit: kom på en grej. Min avatar hade ioförsig varit asful utan dom andra sakerna. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 11:51 am
*Inspekterar kassan* (har nämligen en viss erfarenhet av att jag jobbar i kassan på konsum hemma xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 11:53 am
haha skämt åsido....inga i butiken? Är alla och latar sig på stranden sig dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ancalime *Inspekterar kassan* (har nämligen en viss erfarenhet av att jag jobbar i kassan på konsum hemma xd ) *knackar på ryggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ancalime haha skämt åsido....inga i butiken? Är alla och latar sig på stranden sig dag? AAH MOTHERLAND! scream xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 11:56 am
Jalkazar Ancalime *Inspekterar kassan* (har nämligen en viss erfarenhet av att jag jobbar i kassan på konsum hemma xd ) *knackar på ryggen* *vänder sig om. -Å ursäkta mig, stör jag?*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 11:57 am
Ancalime Jalkazar Ancalime *Inspekterar kassan* (har nämligen en viss erfarenhet av att jag jobbar i kassan på konsum hemma xd ) *knackar på ryggen* *vänder sig om. -Å ursäkta mig, stör jag?* Hola
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 12:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 12:04 pm
Jalkazar Ancalime Jalkazar Ancalime *Inspekterar kassan* (har nämligen en viss erfarenhet av att jag jobbar i kassan på konsum hemma xd ) *knackar på ryggen* *vänder sig om. -Å ursäkta mig, stör jag?* Hola Men tjenare! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 12:05 pm
Ancalime Jalkazar Ancalime Jalkazar Ancalime *Inspekterar kassan* (har nämligen en viss erfarenhet av att jag jobbar i kassan på konsum hemma xd ) *knackar på ryggen* *vänder sig om. -Å ursäkta mig, stör jag?* Hola Men tjenare! smile va görs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 12:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 12:21 pm
ja o det blir snart ännu mindre folk...för nu lämnar jag butiken för dagen. synes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 12:28 pm
Ancalime ja o det blir snart ännu mindre folk...för nu lämnar jag butiken för dagen. synes! jahaa... ja hejdå då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|