|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 6:59 am
OMM: Daaamn eindelijk thuis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 7:41 am
OMM: Alle tentamens gehaald!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 7:42 am
OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 7:45 am
.~Horsie~Anne~. OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying Callcenter werk ><' ouwhoeren met de klanten en toch nog verkopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 7:51 am
[KH]Sasuke .~Horsie~Anne~. OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying Callcenter werk ><' ouwhoeren met de klanten en toch nog verkopen. huH? wa? ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 2:11 pm
.~Horsie~Anne~. [KH]Sasuke .~Horsie~Anne~. OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying Callcenter werk ><' ouwhoeren met de klanten en toch nog verkopen. huH? wa? ^^; Geen outbound callcenter (mensen bellen om producten te kopen); inbound is veel leuker!! (klantenservice XP mensen bellen jou) Too bad dat je niet bij mij in de buurt woont en meer dan 16 uur per week vrij hebt....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 12:22 am
Oeww donderdag middag uitslag... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 5:42 am
OMM: mmm Icecream... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 1:32 pm
OMM: Zal iemand de aanpassing van m'n avatar opmerken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:40 am
.~Horsie~Anne~. OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying Albert Heijn is best heel gezellig stare . En niks onderbetaald. Minimumloon ja, maar niet onderbetaald...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:28 am
ButtonFly .~Horsie~Anne~. OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying Albert Heijn is best heel gezellig stare . En niks onderbetaald. Minimumloon ja, maar niet onderbetaald... Ja als er aardige mensen zijn, 30% van m'n school haat me, 50% mag me niet omdat hun vrienden me haten, en 10% kunnen me accepteren maar niet als maatje ofzow. dan die 15% van Pijnacker die me wel mag... Hoe denk je dat t dan met personeel va de Appie zit? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:59 am
.~Horsie~Anne~. ButtonFly .~Horsie~Anne~. OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying Albert Heijn is best heel gezellig stare . En niks onderbetaald. Minimumloon ja, maar niet onderbetaald... Ja als er aardige mensen zijn, 30% van m'n school haat me, 50% mag me niet omdat hun vrienden me haten, en 10% kunnen me accepteren maar niet als maatje ofzow. dan die 15% van Pijnacker die me wel mag... Hoe denk je dat t dan met personeel va de Appie zit? stare stare Ik blijf zeggen je let teveel op anderen in je omgeving stare Je doet het voor jezelf niet voor hen ofzow stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 6:04 am
Machjid OMM: mmm Icecream... heart Sure thing! There is only one thing better xd But for the rest. Nothing can beat IceCream!!!! 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 7:09 am
ButtonFly .~Horsie~Anne~. OMM: Sniff.....ik kan geen leuke baan krijgen crying . Bij intertoys was ik te laat, daar was klasgenootje voor me. En ik wil 'n btje geld maar ook wel 'n btje lol, dus niet bij onderbetaald appie heijn. En ze willen nergens werknemers meer! crying Albert Heijn is best heel gezellig stare . En niks onderbetaald. Minimumloon ja, maar niet onderbetaald... Daar ben ik het wel mee eens, loon valt echt wel mee..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|