Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Forever Young - Hij is uit! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 34 35 36 37 38 39 ... 70 71 72 73 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Je favo FY character tot nu toe is...
  Naraku
  Matsuru
  Blade
  Sushi
  Mayonaka
  Ao
  Rain
  Kai
  Clover (als je haar al kent...)
  Hane (als je hem al kent...)
View Results

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Jan 09, 2006 10:28 am

super hoofdstuk! en weer een nieuw lid bij de groep =3 en de hunter zit zoooo vast xD Misschien had Sushi haar map aan de arme vent moeten geven xP

wel een paar kleine foutjes ^_^:

Sushi lowered her hand. >But I think he passed us
now.< Sushi crawled to the entrance and looked around.

The little hut in the forest, the dead people, the gazing eyes.
"If you kill me
now, you'll never know what you really are!"
It snapped Naraku awake.
PostPosted: Mon Jan 09, 2006 10:42 am

Bedankt beiden voor de compli's =D Wanneer de volgende komt weet ik nog niet smile Einde van de week waarschijnlijk smile

En bedankt voor de correcties!!!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 10, 2006 11:06 am

Welke theorien hebben wij over Naraku tot nu toe? Als je weet wat ze is, gelieve dat niet te verklappen smile Enkel graag theorien!!!
PostPosted: Wed Jan 11, 2006 7:27 am

<.< >.> das niet eerlijk xD

theorie: naraku had voor het begin van het verhaal een wens gedaan dat ze opnieuw wil leren. dat ze de zin van het leven opnieuw wil ontdekken. dus is ze haar hele geheugen kwijt geraakt om dat te kunnen.

theorie2: ze was voordat het verhaal begon te bevooroordeeld over alles en iedereen. en toen hebben ze ( ninja ) haar een straf, of dat nou echt zo'n straf is/was, opgelegd. ze moest helemaal opnieuw beginnen. alles opnieuw leren en ontdekken. zodat ze de echte waarde achter alles kon ontdekken.

theorie3: zij ( ninja ) zijn slecht! naraku wist dat en ging tegen hun in. en toen vonden ze dat ze alles moest vergeten wat ze wist, zodat zij zelf veilig door konden ?leven?.

nou dat kwam als eerste in mij op xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jan 11, 2006 9:12 am

Theorie: Of zij is/was slecht dus hebben ze (wie ze?) haar geheugen gewist zodat ze helemaal overnieuw zou leren en niet slecht zou worden. Ze konden haar niet executeren of zo omdat ze een belangrijk iemand is die ze nog nodig hebben.

(<- komt van iemand die nog steeds niet verder is dan de eerste aantal hoofdstukken >_< ik moet toch nog is de tijd vinden het verder te lezen<-)
PostPosted: Thu Jan 12, 2006 1:58 am

Interessant!!! Wil ik alleen nog weten wie die 'ze' zijn =P. Ik vind het knap dat jullie al zo ver komen met zo weinig hoofdstukken ^_^Prachtig!!!!

kittyocean
Captain

Ice-kit

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 7:36 am

Theorie: The High Ones hebben haar gestrafd, omdat ze de magische kracthen die ze van hun had gekregen (om goed te doen?) heeft misbruikt. De misdaad was zwaar en zo ook de straf en ze hebben haar geheugen dus gewist.
Nu hopen ze zo dat ze weer leert wie ze is, wat ze kan en dit keer ten goede.
PostPosted: Thu Jan 12, 2006 9:01 am

OOOOOOO! Nou DAT is een leuke =D Cool zeg!!!!

Ik kan je wel al verklappen, zo'n gelijke theorie komt in het boek ook eens naar voren =D

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jan 13, 2006 1:18 am

Het is de bedoeling dat vandaag of dit weekend weer een hoofdstuk komt ^_^ Feel free to talk about the previous ones!!!
PostPosted: Sat Jan 14, 2006 9:22 am

Oh Kitty, mag die nu ALSJEBLIEFT!!! *kijkt smekend*

Ice-kit

Ice-kit

PostPosted: Sat Jan 14, 2006 9:35 am

heart
PostPosted: Sat Jan 14, 2006 10:31 am

Ik zal hem ff snel opzoeken XD Ik moet zo uit eten. Ja, zo laat nog XD

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jan 14, 2006 10:40 am

[ Message temporarily off-line ]  
PostPosted: Sat Jan 14, 2006 1:18 pm

*is sad* poor naraku! kennis is dus ook niet alles.

ow en ik was net door de stamboom van Forever Young aan het spitten en kwam bij mayonaka, Matsuru, Irina en irina/iri. ik snapte niks van de lijnen met pijltjes daar. mag ik wat uitleg alstublieft? ^_^

ow en wat een mega familie xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jan 15, 2006 2:21 am

Natuurlijk niet =P Dat zou te veel spoilen =P Ik ga dat in ieder geval niet hier zetten wink Als je het echt per se per se wilt weten, PM je me maar razz
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 34 35 36 37 38 39 ... 70 71 72 73 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games