|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:32 am
Darlaa 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update hm...toch wel met de lowbudget kleren die er zijn ik bedoel...naar mijn mening zijn er nou niet echt goedkope kleren bijgekomen ^^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:35 am
kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update Dat klopt ja.......zelf tekenen dan? dat zopu nog eens een uotdaging zijn ^^ mijn link naar de gac en gavsim doen het niet echt meer, kan iemand helpe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:35 am
Ik kan geen nieuwe char maken crying FLAUW HOOR
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:36 am
Zakou Nenharma kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update Dat klopt ja.......zelf tekenen dan? dat zopu nog eens een uotdaging zijn ^^ mijn link naar de gac en gavsim doen het niet echt meer, kan iemand helpe? Read Stickies, know all wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:40 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update Dat klopt ja.......zelf tekenen dan? dat zopu nog eens een uotdaging zijn ^^ mijn link naar de gac en gavsim doen het niet echt meer, kan iemand helpe? Read Stickies, know all wink die van gac werkt niet (meer)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:41 am
kittyocean Ik kan geen nieuwe char maken crying FLAUW HOOR ]ja ik hoop dat het saven snel weer terug komt, ik heb een broek voor mijn mule gekocht en wil hem echt niet meer in zijn onderbroek laten staan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:41 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update Dat klopt ja.......zelf tekenen dan? dat zopu nog eens een uotdaging zijn ^^ mijn link naar de gac en gavsim doen het niet echt meer, kan iemand helpe? Read Stickies, know all wink die van gac werkt niet (meer) Merkte ik ook net O.o ik zal de Q&A in de smiezen houden; komt vanzelf een vraag daarover ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:42 am
Darlaa kittyocean Ik kan geen nieuwe char maken crying FLAUW HOOR ]ja ik hoop dat het saven snel weer terug komt, ik heb een broek voor mijn mule gekocht en wil hem echt niet meer in zijn onderbroek laten staan. jah ik wil me mule ook wel weer eens omkleden xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:44 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update Dat klopt ja.......zelf tekenen dan? dat zopu nog eens een uotdaging zijn ^^ mijn link naar de gac en gavsim doen het niet echt meer, kan iemand helpe? Read Stickies, know all wink die van gac werkt niet (meer) Merkte ik ook net O.o ik zal de Q&A in de smiezen houden; komt vanzelf een vraag daarover ^_^ hij werkt al een paar weken niet meer en niemand weet wanneer ie terugkomt ik heb wel een illegale die door iemand anders geupload is. maar die originele maakster wil niet dat ie gepost wordt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:46 am
Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Darlaa Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update Dat klopt ja.......zelf tekenen dan? dat zopu nog eens een uotdaging zijn ^^ mijn link naar de gac en gavsim doen het niet echt meer, kan iemand helpe? Read Stickies, know all wink die van gac werkt niet (meer) Merkte ik ook net O.o ik zal de Q&A in de smiezen houden; komt vanzelf een vraag daarover ^_^ hij werkt al een paar weken niet meer en niemand weet wanneer ie terugkomt ik heb wel een illegale die door iemand anders geupload is. maar die originele maakster wil niet dat ie gepost wordt. we zullen wel zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:52 am
Ik heb de GAC nog op mijn pc. Maar goed, 1 ding tegelijk ^_^ Eerst de mule maken en geld verzamelen, en dan de rest =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:56 am
kittyocean Ik heb de GAC nog op mijn pc. Maar goed, 1 ding tegelijk ^_^ Eerst de mule maken en geld verzamelen, en dan de rest =D ik ben benieuwd wat er uit komt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 12:05 pm
Zakou Nenharma kittyocean Ik heb de GAC nog op mijn pc. Maar goed, 1 ding tegelijk ^_^ Eerst de mule maken en geld verzamelen, en dan de rest =D ik ben benieuwd wat er uit komt 3nodding Als je mij kent........ XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 12:08 pm
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Ik heb de GAC nog op mijn pc. Maar goed, 1 ding tegelijk ^_^ Eerst de mule maken en geld verzamelen, en dan de rest =D ik ben benieuwd wat er uit komt 3nodding Als je mij kent........ XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 12:27 pm
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Ik heb de GAC nog op mijn pc. Maar goed, 1 ding tegelijk ^_^ Eerst de mule maken en geld verzamelen, en dan de rest =D ik ben benieuwd wat er uit komt 3nodding Als je mij kent........ XD ?? je berichtje is niet aangekomen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|