|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2012 10:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2012 1:32 pm
ow, mee eens! en sven :3 sven met kaas biggrin xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 23, 2012 3:20 pm
sven met kaas? Zweedse kaas? XD
grapjes over kaas, daar word ik blij van
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 7:35 am
Piet Plutonium sven met kaas? Zweedse kaas? XD grapjes over kaas, daar word ik blij van ben je ook een kaaskop?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 10:39 am
Dregons Piet Plutonium sven met kaas? Zweedse kaas? XD grapjes over kaas, daar word ik blij van ben je ook een kaaskop? Nee ik heb een normaal hoofd met de standaard functies razz als 't er om gaat of ik Nederlander ben dan ja! en nu weekend en pizza daar word ik ook blij van cat_xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 10:52 am
Piet Plutonium Dregons Piet Plutonium sven met kaas? Zweedse kaas? XD grapjes over kaas, daar word ik blij van ben je ook een kaaskop? Nee ik heb een normaal hoofd met de standaard functies razz als 't er om gaat of ik Nederlander ben dan ja! en nu weekend en pizza daar word ik ook blij van cat_xp geen van beiden, ik bedoelde meer, grote kaasliefhebber XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 24, 2012 11:14 am
Dat het 1 iemand echt was opgevallen. 1 iemand vermoedde wat, de ander viel het echt op. en dat is best fijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2012 4:53 am
Dregons Piet Plutonium Dregons Piet Plutonium sven met kaas? Zweedse kaas? XD grapjes over kaas, daar word ik blij van ben je ook een kaaskop? Nee ik heb een normaal hoofd met de standaard functies razz als 't er om gaat of ik Nederlander ben dan ja! en nu weekend en pizza daar word ik ook blij van cat_xp geen van beiden, ik bedoelde meer, grote kaasliefhebber XD JA XD sorry, ik pas wel in die beschrijving inderdaad. Nu houd ik niet van alle soorten kaas maar ik vind het wel heel lekker ja! en vage aanwijzingen van leuke dingen zijn ook leuk, kitty razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2012 7:40 am
de muziek uit mijn jeugd herluisteren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2012 11:32 am
Het was heerlijk om nu met een wat grotere muziek groep mee te spelen ^^ was heel gezellig alleen de acourstiek van de zaal was wel heel erg bagger maar voor de rest was alles wel cool ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2012 3:26 am
ik denk dat mijn werkkamer zo veel beter ingericht is =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 29, 2012 7:00 am
morgen naar mijn vriend ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 29, 2012 7:26 am
Ik heb wat dingetjes van mezelf weten te erkennen, waardoor ik nu ook daaraan kan gaan werken 3nodding Also: komend weekend is het zover en ga ik Rammstein live zien!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|