|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:12 pm
Silence_P O här är jag igen! stressed  *hoppa på och sno tröja*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:31 pm
Arachnaphobia blood Joker Jag vill se mer bilder på Valkyria86 gonk Jag med!!! xd xd fast hon är inte online. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 2:46 am
Demon86  här är jag den har jag sett förut...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:12 am
blood Joker Valkyria86 blood Joker Valkyria86 blood Joker Valkyria86 blood Joker Valkyria86 blood Joker Valkyria86 blood Joker Jag vill se mer bilder på Valkyria86 gonk eek WHAT?! Varför då?! Hurdå?! Vem är du?! gonk Jag är en hemlig beundrare ninja eek ninja Nä men jag har bara sett den bilden du har i siggen och i din profile och ingen är särskilt stor sweatdrop det finns massa bilder längr bak.. kollar upp vilka sidor... Yay heart heart uh, vi skiter idet.. va ju jätte mycket sidor att leta igenom.. fast e nyasete borde ligga rätt nära.. *kollar lite till* tackar -buggar- högst upp på sidan 41 -går och kollar- Check foto jag postade i fotograf hörnan whee har gjort det. har dock inget bra att skriva till det för tillfället.... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:24 am
 Åh, titta. Jag är svartvit! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 3:58 am
Valkyria86 blood Joker Valkyria86 blood Joker Valkyria86 har gjort det. har dock inget bra att skriva till det för tillfället.... razz Det gör inget, det var inte ett bra kort, men det vara ganska roligt, 13384 meters höjd om ni skulle undra. -Dreglar på sitt tangetbord- så det var från ett flygpla? har haft lite svårt att fatta det också... ska tänka lite på fotot och kommentera i eftermidag,,, yupp, det var när jag for hem från stockholm surprised for? norrlänning ? razz Ume-bo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 4:49 am
prrnill  Åh, titta. Jag är svartvit! xp Jag vill också ha en sån piercing.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 5:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 12:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 1:25 am
kureyuki Emperor Lothar Mikusagi Varför är Gaia-killar så snygga? Jag dregglar för var tredje killavatar heart VILL HA!!! Du gillar pixlar? pixlar är din vän... >.< Åhå?!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 1:31 am
GrimCupid prrnill  Åh, titta. Jag är svartvit! xp OMG, Kyckling!!! eek heart Miiin.... Kyckling! *hoppar på och snoosar* whee eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 2:01 am
Mitt rum i Tisdags tror jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 5:52 am
prrnill Valkyria86 prrnill  Åh, titta. Jag är svartvit! xp söt, men lite suddig >.< Blir konstigt nog så när jag ska vara svartvit.. neutral ställer du in svartvitt direkt i kameran eller gör du det i något program? vilket i så fall?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:13 pm
Jag ställer in svartvitt i kameraprogrammet jag fick med min webcam. Borde finnas på typ Kamerainställningar eller något sånt. Nu ska ni få se mig. Göm er. 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 2:17 pm
Hukoi Jag ställer in svartvitt i kameraprogrammet jag fick med min webcam. Borde finnas på typ Kamerainställningar eller något sånt. Nu ska ni få se mig. Göm er.   Du passar bättre i kort hår. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|